Maar alleen als er na 1x dragen een complete naad gescheurd is o.i.d.
Ben je wel eens ontslagen?
- Nee
- Ja, een keer
- Ja, meerdere keren
0 stemmers
Ja ik was hostess in de ArenA en ze gingen een deel van de hostessen ontslaan op basis van “uiterlijk en uitstraling” en in de plaats van ons kwamen er modellen
Vroeger als tiener echt heel vaak gedaan, heb alleen ooit 1x van Wehkamp een trui weer teruggestuurd gekregen van dit accepteren we echt niet als retour.
Stuk gegaan tijdens passen met kaartjes eraan.
Haha wat was ermee gebeurd?
Ja, regelmatig na overleg want een goed kledingstuk hoort niet binnen een paar weken stuk te gaan.
Wat vind je leuk om te kijken op youtube qua video’s?
- Vlogs van ‘bijzondere’ gezinnen (bv 10 kinderen en/of extreem religieus)
- Reisvideo’s over bijzondere landen
- Video’s over minimalisme
- Declutter en opruim en organiseer video’s
- Eh niks van dit?
0 stemmers
Ik heb sinds 4 maanden een man in japan ontdekt die reist met boten, treinen en bussen. Hij filmt dan de ruimtes waar die in verblijft en het is echt mijn guilty pleasure geworden hij zegt niks en het is het meest rustgevende wat ik ooit heb gezien.
Deep dives over reality sterren
Jaa die kijk ik ook! Vooral vaak als ik nog niet heel erg moe ben. Super rustgevend!
Je hebt ook een japanse vrouw Nami, die gaat dan vooral veel koken en zegt ook niks. Heerlijk om naar te kijken.
Nooit ‘stiekem’ gedragen, wel meer dan eens gehad dat een naad meteen losging of er een productiefout in bleek te zitten, maar dat heb ik dan wel eerst gemeld. Ik heb toch het idee dat er een kruisje achter je naam komt als je te vaak iets onterecht retourneert
Hahaha ja ik kijk het ook om in slaap te vallen en het werkt altijd
Kook en diy/interieur video’s.
Wel ironisch dat dit dan een video is die je via een scherm moet kijken.
Kijk je ook Dianxi Xiaoge? Zij is mijn favoriete vervangster van Liziqi.
Ja Nami, solo solo travel is die jongen die rondreist en je hebt ook een japanse man die in een auto reist (achterop heeft hij een soort huisje gebouwd). Ik weet even zijn naam niet maar hij zegt ook niks, ook erg rustgevend om naar te kijken.
Heb je wel eens een facial gehad?
- Ja echt fijn
- ja neutraal
- ja ontevreden
- nee wil ik wel
- nee wil ik niet
0 stemmers
Kanaal heet ‘Deep dive’ en dit zijn zo’n beetje de onderwerpen. Kan eigenlijk alles wat je ooit een beetje leuk vond verpesten
En als je the real housewives of beverly hills kijkt:
Kaartjes eruit geknipt en aangedaan met uitgaan of een festival ofzo, stonk dus super erg naar parfum en rook en er zaten foundation vlekken op de hals van het truitje Echt super aso dus. Zou me nu doodschamen om dat te proberen haha