Stel je persoonlijke vraag #44

Enzo Knol :joy: :two_hearts:

Nee ik vind die video’s over hele kleine woningen echt heel leuk :

Het leukste is als ze dan gaan laten zien hoe het is ingedeeld qua meubels enzo

7 likes

Door die poll erboven dacht ik dat een screenshlt was van andere soort facials.

10 likes

Ik mis de optie ja hoognodig. Ik vind een facial echt niet persé fijn. Lig daar echt niet ter ontspanning. Maar mijn huid heeft het nodig hahaha.

4 likes

Ik dacht dat de poll daar ook over ging

4 likes

Welke doe je dan?

Ligt eraan, van de week toevallig een cleaning, peeling & massage. De massage is wel chill maar na die reiniging was ik echt mentaal klaar hahaha

2 likes

Voor de mensen die echt tevreden waren, wat voor soort behandeling kies je dan? Ik heb er ooit een gehad maar ik was behoorlijk underwhelmed. Reinigen, een masker en een creme, niks wat ik thuis niet ook kan.

2 likes

Ik voor de Bold and the Beautiful classic, alleen dan met Ridge die Brooke weer eens verlaat voor Taylor :woozy_face:

Heb jij wel eens de Bold and the Beautiful classic gekeken (die staat op Videoland).
Het is zo tyfes slecht maar ik heb alsnog heel veel afleveringen gekeken. Volgens mij kan dit beter in het biechttopic. Het gaat echt alleen maar over Ridge en zn harem. :joy:

• Ja dat heb ik wel eens gekeken
  • Ik heb (bijna) alle afleveringen gekeken
  • Nee nog nooit

0 stemmers

1 like

Ja dat keek m’n oma altijd dus heb best veel afleveringen gezien daarvan. Ridge ziet er 30 jaar later nog precies hetzelfde uit.

6 likes

Precies dit! Ik geef mijn geld dan liever uit aan een IPL behandeling bijvoorbeeld

1 like

Ik doe altijd een peeling met salicylzuur, sinds ik dat af en toe doe heb ik geen last meer van hormonale ontstekingen/acne op mijn kin.

5 likes

Zou jij menstruatiebloed willen doneren?

• Ja en ik hoef er geen geld voor
  • Ja, maar wel voor een vergoeding
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Oh dat klinkt wel interessant!

1 like

Buuuh het idee, dat ik mn menstruatiebloed in zo’n buisje giet (Mag hopen dat het op die manier gaat trouwens en het niet live wordt afgetapt door iemand anders lol).

Anoniem:

Heb jij stolsels in je menstruatiebloed?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet
  • N.v.t.

0 stemmers

3 likes

Ik heb trouwens 4 dermapen behandelingen gehad, toen was ik wel echt heel tevreden!

2 likes

Nederlanders hè :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Nouja je zal het wel op een bepaalde manier moeten verzamelen en ergens af moeten leveren toch? Ik zou dan mss wel een onkostenvergoeding willen haha (als je bloed doneert kun je bijv ook reiskostenvergoeding krijgen).

2 likes

ja het is soms zoeken naar een goede salon. ik kies meestal iets met reinigen, dieptereiniging, masker en (lymfe)massage.
vooral dieptereiniging heb ik nodig want ik heb heel veel gerstekorrels. daar is ze soms echt een half uur mee bezig. vanzelf gaan ze niet weg. de massage neem ik voor het lekker

2 likes

Het lijkt me best een werkje om het op te vangen, te verzamelen etc.

1 like