Stel je persoonlijke vraag #44

Ik heb een klant gehad die me ooit voor de hele rij voor schut had gezet door te blijven roepen dat ik zooo wit ben. Ja leuk, maar je voelt je dan zo opgelaten.
Ik zie gewoon niet in waarom je daar opmerkingen over moet gaan maken.

Maar dit gebeurt echt zo zelden en heb al jaren geen opmerkingen meer gehad. Denk ook dat men tegenwoordig meer laat leven.

Het enige kutte is dat je littekentjes en blauwe plekken zo zichtbaar blijven. Heel handig als je geen ruimtelijk inzicht hebt.

4 likes

Lekker overdreven conclusie. Niemand zegt dat.

Hier ben ik het zeker mee eens. Maar stond voor mij even los van de poll waarover het gaat of je het wilt. Dan kun je ook misschien invullen (en dan onderzoek inlezen). Maar zoals ik zei het is en blijft een eigen keuze en dat moet natuurlijk ook gewoon kunnen.

1 like

Wil jij nu zwemmen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik dacht dat eerst ook maar als zoveel mensen het niet willen…

1 like

Dat heb ik helemaal niet gezegd, dan mag je @Victoria best taggen hoor ipv mij.

2 likes

Je citeert een quote van shaaar op mijn reactie.
Ecxuses zie wel dat je zegt en algemeen.

1 like

Nu vind ik het meer een irritante opmerking want bemoei je met je eigen zaken, maar ik voelde me tot ongeveer mijn 20e heel onzeker over het hebben van witte benen waardoor ik echt uren onbeschermd in de zon heb gelegen om maar een beetje een kleur te krijgen. Ik snap wel dat dit niet de meest heftige opmerking is hoor haha maar het was op een gegeven moment wel echt vervelend.

1 like

Ik wil niet per se zwemmen maar alles behalve werken vind ik prima haha

5 likes

Ik vind eigenlijk gewoon elk ongevraagd commentaar op mijn uiterlijk irritant (behalve complimenten :tipping_hand_woman:), de inhoud boeit me verder niet. Ik heb zelf ook een spiegel

6 likes

Ja maar dat is een hele andere discussie.

1 like

Wil jij nu skeeleren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je skeeleren leuk om te doen?

• Mwah neutraal
  • Nee
  • Ja
  • Nog nooit gedaan

0 stemmers

Mn vriend vind dat leuk, prima. Hij ging zaterdag skeeleren i het begin van de avond, ik dacht een halfuurtje. Dat zei hij ook. Het werd 3 uur. Ik was zoooooo ongerust en ik maar tig keer bellen. Werd niet opgenomen, appjes niet gelezen. Ik dacht dat hij gevallen was en weetikhet. Ik haat dat bezorgde ongerust zijn gevoel echt. Waarschijnlijk van mn moeder geerft :stuck_out_tongue_closed_eyes: hij kwam terug en zei sorry ik vond het zoooo leuk weer om te doen! Met een enorme zweetwalm om zich heen.

Ben jij snel ongerust/bezorgd om een geliefde van jou?

• Nee hoor
  • Ja
  • Mwah gemiddeld denk ik

0 stemmers

5 likes

Alle cups zakken uit bij mij, vandaar dat ik nee heb gestemd.

2 likes

Heb je weleens muizen in huis gehad?

• Ja, niet gezien maar wel sporen. Als in ontlasting, geknaag
  • Ja, sporen maar ook regelmatig een muis tegengekomen
  • Ja, maar niets gezien, enkel geritsel tussen muren/plafond
  • Nee
  • Geen idee?

0 stemmers

Zo ja, hoe vaak heb je dat meegemaakt? Kan dus zijn in hoeveel woningen maar ook bijv. meerdere keren in dezelfde woning

• 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5 keer
  • Eigenlijk altijd wel activiteit, dus niet uit te drukken in hoeveel keer

0 stemmers

Indien je van de muizen afgekomen bent, hoe?!

• Muis vriendelijke vallen
  • Niet zo muis vriendelijke vallen
  • Gif
  • Ultrasoon geluid stekkers
  • Bepaalde geur verspreid (welke??)
  • Niets gedaan, vanzelf weg gegaan

0 stemmers

En tot slot, ben je bang als je een muis in huis signaleert (ziet/hoort/ruikt/denkt dat je iets hoort)?

• Ja, maar kan er wel mee dealen
  • Ja, gok dat ik een fobie heb dus echt horror
  • Nee, boeit me niet zo veel

0 stemmers

1 like

Nog even heel laat maar wil hier ook nog even op reageren :sweat_smile: mijn aandachtsspanne is veel te kort voor youtube maar tiktok is zo’n uitkomst! Veel van dit soort themas maar dan lekker behapbaar, echt chill

Vooral voorkeur voor die hele conservatieve en christelijke gezinnen enzo. Nu op mn fyp veel over de documentaire van de Duggar family, maar werd ook een tijd helemaal opgeslokt door Sister Wives Tok

Oh en de enige youtube die ik nu kijk zijn Rollercoaster Tycoon filmpjes op aanrader van iemand van hier :joy:

3 likes

Mijn 2 katten komen er wel mee thuis soms, als ze nog leven pak ik ze af en zet ze buiten. Ik pak ze zo op.

2 likes

Ik werd er echt zo panisch van, vreselijk. Ben niet eens echt bang voor muizen, maar dat ze zo ineens voorbij liepen als ik in de huiskamer zat vond ik echt vreselijk, schrok er gewoon elke keer van. Brr.

Heb uiteindelijk ontdekt waar ze binnen kwam, dat heb ik helemaal dicht gemaakt en toen leken ze weg te blijven. Dus geen gif of vallen.

4 likes

Bij mij is het over sinds ik alle stootvoegen heb afgesloten met gaas. Zo ziet dat eruit:

Heb een bedrijf ingeschakeld om de oorzaak van stankoverlast te achterhalen en zij konden zien dat het om muizenurine ging, die geur kwam zelfs uit een stopcontact :mask:

7 likes

Iemand die ik kende kreeg zo vleermuizen binnen.

Dat heb ik ook al meegemaakt dus daar schrik ik niet zo van haha

2 likes

Mag ik vragen hoe dat ruikt? Ik dacht dus een muis te hebben onder mijn keuken, daar is gif neer gelegd en veel van gegeten en dat leek nu klaar (werd na 2 weken om de paar dagen bijvullen uiteindelijk niet meer gegeten). Maar nu hoorde ik dus in een muur bij de badkamer geritsel. In mijn badkamer stinkt het soms echt ontzettend en kan de geur niet helemaal plaatsen… dus dacht shit misschien komt dat wel door muizen onder mijn douche cabine ofzo?

Gaten dichten heeft bij mij niet zo veel zin vrees ik, pand uit 1800 en alle herenhuizen in de straat zijn met elkaar verbonden. Heb wel alle gaten en kieren in mijn huis dicht gemaakt al, alleen onder de keuken kan ik dus niet bij om het te dichten :frowning:

Zo raar want er wordt niks gegeten in mijn huis, heb geen eten in de keuken staan en het enige dat er dus gegeten werd was het gif dat ik onder de keuken neergelegd heb…

1 like