Ik ga juist niet weg als de droger aanstaat vanwege brandgevaar. Ook vanuit vroeger meegekregen, geen idee of dat eigenlijk nog wel nodig is
Jazeker. Ik doe de droger ook altijd uit als ik weg ga.
Lekkere boomerlink
Doen mensen dit serieus?
Dat zou hij welgeteld 1 keer kunnen doen.
Huh met een app ofzo? Of voorgeprogrammeerd?
Ga ik morgen doen kijken hoe die reageert
Edit net gedaan, zijn reactie: wat lul je
Ja met een app haha.
Voorgeprogrammeerd kan ook, met uitgestelde was, dat kunnen volgens mij alle wasmachines wel. Maar ik weet niet elke dag hoe laat we thuis zijn. Dus meestal zet m’n man ‘m aan al hij of ik naar huis rijdt via de app
Nu ben ik benieuwd welke influencer want ik kan het niet raden
Bonnie sowieso hahah
Ik las het alsof je hem een tip en een top over zijn lul hebt gegeven
Niet onder die naam maar wel van, oh ik vond het chill vandaag dat je x deed ofzo
Telt dat dan?
Vind dat een tip en een top geven echt zoiets wat koppels als “huiswerk” meekrijgen als ze in relatietherapie gaan ofzo. Lekker spontaan ook.
Jaa of een klas die niet goed met elkaar kan. En dat je dan een suffe leraar hebt die denkt dat een tip en een top de sfeer gaat redden.
Het lijkt mij juist echt vreselijk! Ik ben echt allergisch voor kritiek op een tweede moment krijgen (in een spontane relatie zoals die met mijn partner, vrienden, familie - op werk etc begrijp ik het). Als ik iets vervelends doe wil ik daar gelijk op geattendeerd worden, niet dat de ander de hele dag gaat zitten broeien op de verantwoorde manier van feedback geven.
Vind jij ongesteld zijn met dit warme weer extra vervelend?
- Nee maakt geen verschil voor mij
- Ja een beetje
- Ja heel erg
- N.v.t.
0 stemmers
Ik slik normaal de pil niet door maar dat ga ik deze week wel doen haha
Ik denk dat het minder pijnlijk is.
Ik heb echt een kruik nodig ivm pijn maar daar is het echt te heet voor
Oh dat kan ook nog ja. Ik heb zelf het gevoel dat het nog meer op mn darmen slaat dan normaal.
Ik vind het soms lastig te bepalen hoe ver ik moet gaan in het rekening houden met anderen.
Ik ben een heel vriendelijk persoon die niemand wil kwetsen maar hou aan de andere kant ook van harde humor, ben lomp en een flapuit.
Ik weet het soms echt niet.
Ik heb weer een twijfelgeval dus hier een dilemma voor jullie:
Ik was vanmorgen bij de bedrijfsarts voor een standaard medische keuring. Ik had de mooiste cholesterol die hij vandaag had gezien zei hij.
Toen ik naar huis ging liep ik langs de Burger King en na 2 nachten met weinig slaap en het compliment over de cholerestol dacht ik fuck it, ik ga lekker veel vet eten.
Ik heb in de groepsapp van m’n team een foto gezet met “ik had de mooiste cholesterol die de bedrijfsarts vandaag had gezien. Dat moet gevierd worden!”
In dat team van 5 personen zit 1 collega die een veel te hoge cholesterol heeft wat risico op hart-en vaatziekten geeft. Deze komen ook voor in zijn familie. Hij is daarom al maanden aan het lijnen en gezond leven.
Mijn tweestrijd dus:
“dit staat er los van, dit gaat niet over hem, gewoon een geintje” VS “hm misschien geen goede grap in dit groepje, ligt gevoelig voor collega X”
- Kan gewoon. Collega X hoeft het niet op zichzelf te betrekken.
- Kan niet. Logisch dat collega X dit op zichzelf betrekt, dus ongevoelig van je.
- Ik weet het ook niet.
0 stemmers
Ik heb het overigens al gedaan hoor. Bij twijfel ga ik toch vaak voor de minst veilige optie en nu er geen lachtraantjes op volgen heb ik misschien toch een beetje spijt haha.
Ik werk hier nog niet lang en de teamleider is echt mega sociaal, inclusief, “woke” enz. Ik voel me al vaker een lomperd vergeleken bij haar.