Ja mss kunnen er inderdaad geen meerdere huizen op dat perceel maar groter huis is wel altijd meer (nieuwe) materialen uiteindelijk.
Nee mag echt niet van mij! Haha nee joh, its all fine. Ik vind het gewoon een wat bijzondere keuze geweest.
Ik moet denken aan dat ik jaren geleden in de snikhitte met mn vader naar de efteling ging. Superleuk vonden wij beide, maar bijna niet te doen qua warmte. Nu heb ik dit weer aan mn vader gegeven voor vaderdag (als in, ik betaal alles) .
Ik dacht eraan om in juli te gaan maar die hitte vonden wij zo kut toen. Wat zou je kiezen?
- In de zomermaanden gaan
- Ergens in oktober wanneer het rustiger en koeler is
0 stemmers
Ik ben het hier wel mee eens, maar ik denk dat dit op individueel niveau niet echt op te lossen is. Ik vind bouwpercelen van echt groot formaat gewoon niet echt van deze tijd meer in Nederland, met deze dichtbevolktheid.
Echt waar bemoei jij je mee het is niet jouw geld, niet je grond, niet je leven. Gun het ze lekker. Allebei een eigen hobby kamer en kantoor, 2 logeerkamers, eigen slaapkamer, kamer met opslag. Heerlijk. Ik snap echt die bemoeienis van jou met anderen niet.
Of mogen mensen die bewust kinderloos zijn ook geen groot huis met veel kamers?
Deze ijsjes laatst gekocht, welke smaak vindt jij het lekkerst?
- Appel-Groen
- Cola–Bruin
- Framboos-Roze
- Kers- Paars
- Sinaasappel/Perzik-Oranje
- Rot op met deze ijsjes
0 stemmers
Edit:Even opnieuw nu met kleurtjes
Deze poll is zo onnodig moeilijk door de smaken te benoemen en niet de kleuren Paars is in ieder geval het lekkerst!
Nee rood en oranje daarna paars dan geel en cola lust ik niet haha
Omg krijg hier zoveel trek van!!
Ik zal vanavond nogmaals even gaan testen: ik kom erop terug
Ja ik ook! Het beste vind ik trouwens eerst een oranje eten en dan gelijk erna een rode (die dan al uit de vriezer is dus: andersom mag ook eerst rood dan oranje) haha
Appel? Welke zou appel moeten zijn?
Ben benieuwd
Sorry was verkeerde plaatje, Appel is groen.
Omg is die nieuw? Die heb ik nog nooit gezien.
Deze vind ik niet lekker, die andere wel.
Dat zou zomaar kunnen.
Ik ga graag midden/eind september
Dit vind ik zon belachelijk ijsje. Heerlijk zon frisse dorstlessende citroen smaak. En dan zon zoute drop stok erna.
Drink jij je water (als het niet per se heet is buiten) het liefst
- Ijskoud
- Kamertemperatuur
- Warm
0 stemmers
Ik zie op r/hydrohomies altijd alleen mensen met 200 ijsklontjes in hun water, brr