Stel je persoonlijke vraag #44

Ik heb dit meegemaakt! Een paar jaar terug op de dag dat Obama op bezoek was in Nederland :joy: Mijn moeder en ik zouden voor een gesprek naar mijn school gaan om het een en ander te bespreken, maar op een of andere manier ging het niet meer door last minute. Dus wij zaten naar dat bezoek te kijken tot we plots een lawaai hoorde in de badkamer… was er dus een brand bij de bedrading van die wasmachine ontstaan en er was echt al een hoge vlam. Uiteindelijk heeft de brandweer het moeten blussen en waren we zo blij dat we toch thuis waren. Het hele huis had anders afgefikt inclusief de hond. Daarna hebben wij nooit meer nooit meer een was aangezet in de nacht of tijdens momenten dat we weg zouden gaan. Het was ook helemaal geen oude wasmachine oid

4 likes

Altijd uit de koelkast en in de zomer met minstens twee ijsklontjes. Ik dronk laatst warm water dat in de auto had gelegen en ik vind het gewoon niet zo dorstlessend als ijskoud water.

2 likes

Maar hij is niet zout! Het is zoete drop.

3 likes

Ja, echt jammer! Zout zou lekkerder zijn geweest. Ik eet hem lang niet altijd op.

3 likes

Als jij in een hotel verblijft, haal je dan de bedden af als je vertrekt? Dus de kussenslopen, het dekbedovertrek en het hoeslaken. En dan bedoel ik niet je eigen beddengoed mee hebt genomen, maar echt van het hotel.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dat maakt de combi niet minder raar.

5 likes

Ik zou normaalgesproken de wasmachine zo aanzetten als ik wegga, maar heb deze week meegemaakt dat dat ding aan de wandel is gegaan, inclusief keiharde knallen en een error op de wasmachine zelf (hij was aan het centrifugeren, staat gewoon waterpas etc., maar had nog nooit op volle toeren gecentrifugeerd en ik heb er geen trilmat onder). Wil er niet eens aan denken wat er was gebeurd als ik niet thuis was geweest, dus nu zet ik 'm alleen braaf aan als ik thuis ben :smiling_face_with_tear:

Ik zet het ook niet aan als ik niet thuis ben, uit veiligheid en daardoor dus rust voor mezelf haha (ik zou onrustig zijn als dat ding nog aanstaat terwijl ik er niet ben) maar ook eerder uit het idee dat ik meteen m’n vochtige was eruit wil hebben zodra die klaar is, en niet dat het nog uren in dat ding blijft liggen. Geen idee vanaf wanneer het gaat meuren want heb dat nooit meegemaakt, maar toch.

1 like

Ik ben altijd bang dat ik er dan ineens achterkom dat er allemaal ondefinieerbare vlekken in zitten, dus ik houd mezelf liever voor dat alles zo crisp en wit is als het beddengoed dat er nog omheen zit :sweat_smile:

2 likes

Nee in een vakantiehuisje oid wel, maar ik vind het wel bij de luxe/service van een hotel horen dat ik dat niet hoef te doen

4 likes

Ze zijn niet kinderloos. Bemoei je met je eigen zaken idd. Je bent raar. Fijn dat je het niet snapt daaaahaaaag.

Daarbij bemoeit zij zich toch al continu met mij, door fotos te sturen en vragen te stellen over gordijnen so bitch please.

Doe jij je gordijnen er 's avonds voor in de woonkamer?

• Nee
  • Ja
  • Af en toe

0 stemmers

7 likes

Zou jij hier moderator willen zijn?

• Nee zeker niet
  • Moet ik even over nadenken
  • Als ik meer tijd zou hebben wel
  • Misschien ooit, nu niet
  • Ja
  • Ik ben mod

0 stemmers

1 like

Van die kreeg ik opgezette lippen als

en durf ik niet meer te kopen. :frowning:

3 likes

Ik ben afgelopen Oktober geweest en dat was echt top qua temperatuur

2 likes

Ja wij hebben op werk een tap met gekoeld plat en bruisend water en als ik net mijn fles heb getapt is het echt dorstlessender dan wanneer hij al even staat.

1 like

Consumeer jij te veel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Het kan nog veel en veel beter maar met zoveel dingen gestopt. Geeft zoveel meer rust en mijn huis is nu veel sneller opgeruimd

3 likes

Stel je bent oneindig rijk en geld speelt geen rol, zou je dan meegaan met de Titanic-duikboot?
https://www.washingtonpost.com/world/2023/06/20/missing-titanic-tourist-sub-explained/

• Ja sowieso
  • Never
  • Twijfel

0 stemmers

Nu dat ie vermist is niet, maar het lijkt me ook wel cool eigenlijk

2 likes

Tegenovergestelde. Er is geen hoeveelheid geld op de wereld dat je me zou kunnen betalen om op open zee onder water in een duikboot te zitten. Elke vezel in mijn lijf zegt nee.

63 likes