Ewl ik vind dat ook zo naar. Ik snap diepzeeduikers ook echt niet. Ik denk dat ik nog liever doodga.
‘Hou me vast’ van Xander de Buisonjé is 25 jaar oud en nu is er een remake met Xanders zoon Sem van Dijk (van die blonde moeder met kind op de arm?)
Wat vind jij van dit nummer?
- Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt
- Soms wordt het allemaal eventjes te veel
- Streel me zachtjes door m’n haar
0 stemmers
Ze kijken er allebei niet zo gelukkig bij, dat de single wordt uitgebracht.
Hahaha dit blijft ook maar terugkomen hè
Zoveel mensen doen dit als hobby ook, denk niet dat er zoveel doden bij vallen toch? De gedachte vind ik zo naar. Zo’n tank op je rug en daar afhankelijk van zijn. Mn ademhaling gaat al helemaal stokken als ik snorkel omdat het zo onlogisch is voor je brein om onder water te kunnen ademen.
Wat zou je eerder doen?
- Skydiven
- Diepzeeduiken
0 stemmers
Wat zou je eerder doen?
- 3km diepzeeduiken
- naar de ruimte
0 stemmers
Die hi-hat ja, haha, dat knopje zit ook op het keyboard van mijn nichtje.
Waarom zou ik? De Titanic is voor de film zo mooi en identiek mogelijk nagemaakt. Die film kan je voor 8,99 per maand zovaak kijken als je wil zonder het risico dat je dood gaat.
Beide echt niet.
En vooral naar de ruimte niet. Ik weiger een Zuid Afrikaanse apartheid nepo baby te sponsoren. En die kale gozer die aan zijn tweede jeugd begonnen is hoeft mijn miljoenen ook niet.
Neeeeee ik weiger
Ik vind de ruimte echt heel eng en ongrijpbaar, dan maar de zee… ik blijf wel lekker op aarde.
Denk dat ik bij beide zou sterven omdat ik niet weet hoe ik adem moet halen.
Ik vind Xander echt zo’n gare vent, haat dit lied
Ik werd al volledig panisch van snorkelen dus hell nah dat ik zou diepzeeduiken.
Ik snap diepzee duiken ook niet. Ookal zou zon boot nog zo veilig zijn. Waarom wil je in het donker naar enge vissen kijken.
Als jij van baan wisselt, bewaar je dan dingen zoals presentaties die je hebt gegeven, stukken die je hebt geschreven, dingen waar je trots op bent, etc? Even ervan uitgaand dat het geen staatsgeheimen zijn en dat je dit dus mág bewaren.
- Nee de fik erin
- Ik bewaar alleen dingen waar ik trots op ben
- Ik bewaar dingen die misschien nog van pas komen in een andere baan
- Ik bewaar alles
- Nvt of anders
0 stemmers
En die bek doet me denken aan een bepaald soort mannen met een overdreven lach die stand-up comedie als hobby hebben. Zo’n type dat altijd zijn hoofd in zijn nek gooit als hij lacht.
met een kind op haar vin?
Hahah je hebt ook zo’n vis met mensentanden
Sorry maar dit is toch een misvormde arm met ogen en tanden. Echt een hand die zn wijsvinger uit steekt.