Stel je persoonlijke vraag #44

Die vissen opzoeken is heel lang mijn obsessie geweest. Echt nachtmerrie materiaal

12 likes

Ik zie ze al helemaal creepen door de titanic

3 likes

Hee dit is net mijn neef

23 likes

Wel handig als je nog een kunstgebitje nodig hebt
Gewoon even zo een rakker opvissen :joy::joy:

5 likes

Zoals najib amhali vroeger al zei:
Hee ik wel! De aarde draait vriend!

7 likes

De blobvis blijft toch wel echt mijn favo. Prachtbeest!

16 likes

Die zien er dus niet echt zo uit.
Ze leven eigenlijk heel diep en als ze snel omhoog worden gehaald kunnen ze het verschil in druk niet aan en krijgen ze enorme weefselschade waardoor ze er zo uit gaan zien (en dood gaan, neem ik aan). Zo zielig :cry:

25 likes

Wow, ik heb altijd gedacht dat het gewoon een nepfoto was? :open_mouth: Vind het er nu nog steeds nep uitzien en het is ook altijd precies die ene foto.

1 like

Nee als je blobfish googlet zie je er wel meer hoor, ook die vastgehouden worden door mensen (en hoe ze er gewoon normaal uitzien). Maar bij memes zie je inderdaad altijd deze.

meer foto's

image

3 likes

Had jij/hadden jullie vroeger een speelkamer of speelgoedkamer thuis?

• Nee dit had ik niet
  • Ja dit had ik
  • Ik weet het niet meer

0 stemmers

Heb je weleens een afwijkende uitslag gehad van een uitstrijkje?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Ben je ooit behandeld voor afwijkende cellen in je baarmoederhals?

• Ja, een lisexcisie
  • Ja, een conisatie
  • Ja, anders
  • Nee nog nooit

0 stemmers

2 likes

Hoe aso vind jij jezelf? Bv dingen op straat gooien, pashokjes achterlaten vol met kleding, eigen maaltijden nuttigen op een terras.

• 1 niet aso
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 heel aso

0 stemmers

Ik heb best wel wat aso moeten on-leren omdat ik niet altijd goeie voorbeelden kreeg (bijvoorbeeld in fast food restaurants je troep opruimen, deed mijn moeder nooit).

3 likes

2, want ik nuttig wel altijd mijn eigen maaltijd in een (bij voorkeur bijna lege) bioscoop.

4 likes

Ik gooi heel soms een papiertje op de grond als ik er al tien minuten mee in mn hand loop en nog steeds geen prullenbak tegen ben gekomen (op een plek waar het logisch zou zijn om die wel tegen te komen uiteraard, niet op de veluwe ofzo :’)), maar dat is wel echt aso. En als ik kleding heb gepast, hang ik het altijd netjes weer op, doe ik de knoopjes dicht, met een plooibroek doe ik de plooien weer goed etc, maar in een aantal winkels in mijn stad (oa vanilia) is het personeel ZO overdreven onverschillig en bijna onaardig, daar doe ik bijna mn best om het zo lelijk mogelijk weer op het hangertje terug te doen

8 likes

Als in chips? Of echt een rijsttafel, haha?
Eigen snacks meenemen vind ik niet aso

2 likes

Vaak aan een theedoek

Wel afhankelijk voor wie ik kook, ben altijd veel hygiënischer als ik voor anderen kook/bak, vooral omdat ik kleine kinderen heb.

1 like

Ken jij onderstaande uitspraken?

Voor een peuter/kleuter die alle kanten op rent: Beppie Wegloop

• Ja
  • Nee
  • Wel iets wat erop lijkt
  • Wel een andere uitspraak hiervoor, maar lijkt niet op deze

0 stemmers

Als je de kamer uit loopt en iemand vraagt waar je naartoe gaat: naar Duitsland, mn fiets zoeken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor een oudere man: vroeger kon ie er een raam mee inslaan, nu kan ie hem ermee zemen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Douche jij 's ochtends of 's avonds?

• 's ochtends
  • 's avonds
  • verschilt per dag (dagen als je niet dagelijks doucht)
  • ik douche meerdere keren per dag
  • ik douche nooit

0 stemmers

1 like

In de winter meestal 's avonds, in de zomer vaker 's ochtends

2 likes