Hahaha ik heb dit net geluisterd, vond dat kind al een beetje op lil’kleine op die cover lijken maar hij “rapt” dus ook precies zo en heel erg dezelfde kleur stem.
Dat heb ik dus met de oceaan. Echt brr.
Wat vind jij enger/meer ongrijpbaar? Natuurlijk is de oceaan letterlijk meer grijpbaar maar voor je gevoel. De Atlantische oceaan vind ik ook al eng klinken
- De ruimte
- De zee/oceaan
0 stemmers
Met de ruimte heb ik dat totaal niet. Lijkt me leuk.
Heb jij last van warmtebultjes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je al last van jeukebulten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je in de winter last van winterhanden en/of voeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De ruimte is ongrijpbaarder. Maar van de oceaan weet ik dat er enge dieren in zitten
Hahaha nee wel bakjes met broodjes, druiven, snacks idd. Bij voorkeur wel zo geprepareerd dat het weinig kraakt, en makkelijk te eten is in het donker.
Voor de lichten uitgaan zet ik alles in een kringetje voor / naast me neer.
geen idee wat je precies bedoelt met jeukebulten maar ik heb een chronische huidaandoening dus elke dag jeuk en bulten dus ik denk het wel :")
Bedoel je jeukbulten van een mug? Ik ben laatst helemaal lek geprikt. Sinds ik voor het slapen gaan wat lavendelolie opsmeer blijven ze gelukkig enigszins uit de buurt.
De ruimte zo ver als de maan ofzo boeit me niet zo maar als ik dit soort zinnen lees
Objecten die achter de waarnemingshorizon liggen, overschrijden de lichtsnelheid zodat ze niet meer waargenomen kunnen worden. Dit kan omdat ze niet zelf bewegen, maar het de ruimte is die expandeert heb ik het gevoel dat mn hersens imploderen
Heerlijk hahahah
Ik ben allergisch voor alles dat bestaat dus ik ben 1 grote jeukebult nu. Gelukkig helpt de bite away met die hitte wel een beetje maar dat doet echt wel pijn goede uitvinding
Dat klinkt echt heel naar en vervelend. Telt zeker als jeukbulten! Al doelde ik vooral op jeukbulten van muggen @FrauHelga
Ik ben tegenwoordig wel asocialer geworden. Als kassamedewerkers al 5 minuten met elkaar in gesprek gaan over zaken die geen betrekking hebben op het werk onderbreek ik ze van ‘hoi ik zou graag dit willen afrekenen’. Of als je in de rij moet wachten op een toilet, iemand na een keer aangesproken te hebben dat het haar beurt is en blijft staan, dan dring ik wel voor. Geen zin in sloom gedrag.
Dit vind ik beide niet aso hoor haha maar misschien ben ik gewoon te aso
Ik irriteer me echt mateloos aan de tekst. Genoeg (de meeste) mensen weten waarom de dag weer nacht wordt. En de zon schijnt omdat hij nog niet opgebrand is. 25 jaar geleden had je misschien geen Google, maar wel gewoon encyclopedieën en boeken en algemene kennis.
Nou Xander legde bij RTL Boulevard uit dat hij eigenlijk Lil kleine wilde strikken hiervoor, ‘maarja’, en toen had Xander’s eigen zoon ineens een remix gemaakt en toen werd dat het idee!
Wat lijkt jou het leukste?
- In een snackbar werken
- In een koffietentje werken
- In een strandtent werken
- In een bar werken
- In een hotel werken
0 stemmers
En het kutst?
- In een snackbar werken
- In een koffietentje werken
- In een strandtent werken
- In een bar werken
- In een hotel werken
0 stemmers
Ik heb jaren in een snackbar gewerkt en met goede afzuiging ruik je echt niks! Als je binnen komt ruikt het al niet naar frituur. En ik rook zelf echt nooit naar frituur na een werkdag, ideaal.
Was echt een super leuke baan, zou het altijd verkiezen boven de rest. Al is het wel afhankelijk van de soort snackbar, deze was redelijk ‘luxe’
Ik heb in duinrell in een snackbar gewerkt en mijn kleding rook zo goor. Het moest ook echt in een andere kast liggen want zelfs na de wasmachine meurde het Maar het werk zelf was wel echt heel leuk
Ik moet hierbij denken aan een vriendin van vroeger. Als je een boer liet, zei ze: geef hem een stoel!
Ik de 1e x: aan wie, wat?!
Ja aan de boer
Ja dat vraag ik me soms ook wel af