Heb jij een vast of variabel energie contract? Ik moet een contract gaan afsluiten en twijfel zo wat wijsheid is.
- Vast contract
- Variabel contract
- Geen idee / nvt
0 stemmers
Heb jij een vast of variabel energie contract? Ik moet een contract gaan afsluiten en twijfel zo wat wijsheid is.
0 stemmers
âJe kunt pas begrijpen hoe het is een kind te hebben als je er een hebtâ
0 stemmers
Ik kan het me wel inbeelden, maar echt weten doe ik het natuurlijk (nog) niet. En dan vooral het gevoel dat er bij komt kijken denk ik.
Denk dat dat voor zoveel dingen geldt: ernstig ziek zijn, een dierbare verliezen.
Je kan je er wel een voorstelling van maken, maar je weet toch nooit écht zeker hoe het is als je het niet zelf meegemaakt hebt.
Begrijp het dondersgoed daarom hoef ik er geeneen
Wel een leuke antwoordoptie: eens, en ik ben een kind
hahaha oepsâŠ
Inderdaad mee eens, er zijn zoveel zaken in een mensenleven waarbij het nooit echt mogelijk is helemaal in in te leven als je het zelf niet hebt meegemaakt. Waarvan het al dan niet hebben van een kind een is, maar zeker niet het enige.
Begrijpen kun je het prima zonder dat je zelf een kind hebt lijkt me. Weten hoe het voor jou zou zijn om er een te hebben uiteraard niet. En ik sluit me daarom ook helemaal bij @Viktor aan
In vergelijking met mijn peers niet, maar alsnog ja gestemd.
Hahah ik heb wel heel lang het waar erger je je aan topic vermeden omdat ik het zo veel onnodig gezeik vond, maar inmiddels kan ik er wel om lachen.
Collega noemde mij laatst vrolijk negatief en dat is wel een antwoord op je vraag. Dat zijn ook mijn favo mensen trouwens
Dit vind ik eerlijk gezegd wel bij jou passen ook al ken ik je niet persoonlijk.
Zou dat niet van deze poll af laten hangen. Ik heb een vast contract maar dat is wel begin 2020 afgesloten dus zou werkelijk geen idee hebben of dat nu nog steeds slim is.
Beetje als dit?
âmijn glas is altijd vol maar wat erin zit is niet te zuipenâ
Ja zoiets. Ik ben gezellig, leuk gezelschap, prima tevreden met mijn leven en niet zo van het treuren en zwelgen, maar ik heb ook een vrij cynisch, pessimistisch en serieus wereldbeeld.
Wow ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen dat weten! Heb nu zoveel vragen. Heb je dat bewust uit je hoofd geleerd of gebruik je het zo vaak, en wat weet je dan nog meer allemaal uit je hoofd?
Ik heb hem de laatste tijd veel moeten doorgeven en het is een lekker liggende cijferreeks haha.
Ik moest op een gegeven moment vaak met DUO bellen en dan moet je hem vooraf intoetsen.
Het was een tijdje mijn gebruikersnaam op mijn werk dus dan vergeet je het niet meer zo snel