Stel je persoonlijke vraag #44

Zo vaak gebruikt voor medische behandelingen dat ik hem uit mijn hoofd weet, en in mijn BSN zit een bepaalde herhaling van sommige cijfers die vrij makkelijk te onthouden is.

4 likes

Ik weet die van m’n man en dochter ook uit m’n hoofd. Je vult dat toch wel af en toe in op papieren en dan blijft het gewoon hangen ofzo.

3 likes

Wel de eerste cijfers want die waren gelijk aan mijn studentennummer, die ik uiteraard nog wel uit mijn hoofd ken.

1 like

Ik heb een heel makkelijke nummer haha, 2x hetzelfde nummer rijtje dus dat onthoud je wel

1 like

In mijn BSN zit het nummer van de duivel :smiling_imp: dat vond ik ooit zo grappig dat ik m’n hele BSN daarmee onthouden heb :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik denk nog steeds dat als er een keer een ramp gebeurt ik eerder dit nummer vloeiend omhoog weet te halen dan 112 :smiling_face_with_tear:

4 likes

Zeg jij BSN of sofinummer?

• Bsn
  • Sofinummer

0 stemmers

En zeg jij:

• Duo
  • IB groep

0 stemmers

3 likes

Dit blijft zo’n fantastische show

4 likes

Zeg jij

• BSN
  • BSN-nummer (fout!)

0 stemmers

3 likes

APK-keuring is ook zo’n voorbeeld (de K staat voor keuring) dat kan je nooit meer on-horen als je het eenmaal weet

7 likes

Om deze reden zeg ik voor de zekerheid maar gewoon broodje bakpauwwww

9 likes

En ik vind hier over zeiken ook echt een beetje lame.

4 likes

Dit vraag ik mijdus altijd af bij mensen die bij een viszaak werken. Was afgelopen zaterdag nog bij een viszaak en die lucht is echt sterk. Denk dat die mensen het op een gegeven moment zelf niet meer ruiken?

Ja je ruikt dit zelf ook mega goed hoor. Heb het een tijdje al bijbaan gedaan maar ben na een paar maanden gestopt omdat je de rest van het weekend naar vis stonk en je die geur ook met geen mogelijkheid weg kreeg

1 like

Gaat ook vaak mis bij nummers van boeken. Het is ISBN of ISB-nummer.

3 likes

Waar geef jij, naast je vaste lasten en boodschappen en los van vakanties, het meeste geld aan uit?

• Kleding, schoenen en sieraden
  • Huidverzorging, haarverzorging en make-up
  • Eten (buiten je boodschappen om dus restaurants of bestellen)
  • Uitgaan (café, terras, club)
  • Concerten en festivals
  • Uitjes/activiteiten (rondvaart, hotel, escaperooms etc)
  • Boeken en tijdschriften
  • Muziek (platen/cd’s)
  • Planten
  • Interieurspullen
  • Een sport die ik beoefen, namelijk…
  • Een andere hobby, namelijk…
  • Nog iets anders, namelijk…

0 stemmers

2 likes

Aan LEGOOOOOOO

12 likes

Ik vind wilde perzik los het lekkerst maar als je perziken heel zacht/zoet van smaak zijn heb je wel kans dat het als geheel een beetje vlak wordt met de room denk ik. Als je echt alleen banketbakkersroom en één soort fruit wil zou ik aardbei doen, en voor wilde perzik zou ik proberen er wat extra’s bij te doen. Misschien amandelschaafsel of een tweede soort fruit (blauwe bessen misschien), of iets van kruiden of citroen door de banketbakkersroom ofzo?

Edit: oh dit was @babushkababy maar de poll is weg :grimacing:

2 likes

Ja hij moest per se naar je moet kiezen kennelijk :grimacing:
Maar ja heb je een punt, ik ga denk ik even proeven hoe goed de aardbeien zijn en hoe goed de perzik is. Ik heb ook nog aalbessen en frambozen uit de tuin bedacht ik me net dus misschien ga ik zelfs nog aan het combineren…

3 likes

Oh framboos is ook lekker bij perzik denk ik! Zou je eventueel ook nog coulis oid van kunnen maken als je je uit wil sloven

2 likes