Koffietje to go hier, broodje daar, doei geld
Als je morgen op magische wijze opeens een kind hebt, zou je dan een sad beige moeder zijn?
- Ja, geen schreeuwende kleuren in mijn huis
- Een gematigde sad beige mom. Een pastelkleurtje komt er nog wel in
- Nee, ik wil kleuren in de kinderkamer!
0 stemmers
Kinderkleding
Pfft maar dit. Dan heb je eindelijk die mega uitzetlijst in huis, knipper je twee keer met je ogen en heeft je kind een eigen servies nodig. En speelgoed. En elke 2 maanden nieuwe kleding. En een grotere maat speen, nieuwe flessen etc. Zelfs borstvoeding is verre van gratis
En dan denk je dat het goedkoper wordt als ze minder snel uit hun kleding groeien… Dat is dus niet zo.
Wij zijn recent gestart met zakgeld geven en dat werkt prima, maar ze zegt ook regelmatig (als iets duurder is dan het zakgeld dat ze heeft) ‘maar dat kan je toch wel even pinnen mama’.
Niet perse pastel, wel een beetje muted kleuren. Heb veel oudroze en olijfgroen voor dr en op dr kamer.
Ik heb aandelen in Thuisbezorgd
Ik vind het zelf fijner slapen in een slaapkamer met rustige kleuren. En daardoor denk ik dat baby’s dat ook fijner vinden, hoeft natuurlijk totaal niet zo te zijn lol. Een vriendin van mij vind het zelfs zielig als baby’s felle kleuren dragen of zwart aanhebben
Kamer hoeft niet per se van mij maar kleding wel kleur en speelgoed plastic fantastic, niet alleen hout en muziekloos bijv.
Dr is zelfs zo’n influencer die haar kind beige eten het liefst geeft, het klinkt als een grap maar ze meende het echt. Oh mijn god zeg
JoshV toch omdat ze dan minder vlekken krijgt op haar beige interieur. Maar ik denk dat het een grapje was?
Nee Kae Sutherland. Iemand had een interview in het mommybloggerstopic geplaatst. Maar weetniet meer van wat voor magazine dat was. Of ik vergis me? Misschien dat iemand die link nog heeft.
met chai tea
Haha ohja ik haalde de beige influencers even door elkaar. En het was dus geen grap, wat erg zeg. Je wilt rode jam eten? jammer maar nee. Hier heb je een kale rijstcracker.
Ja ongelofelijk. Dat je je eigen voorkeur hebt qua kleuren, prima en logisch. Dat heeft bijna iedereen maar dit gaat zo ver dat ik bijna hoop dat dat kind enorm felle kleuren gaat dragen als puber en een neonroze kamer oid. gaat schilderen.
De kamer van mijn dochter is op haar verzoek zo fel roze dat je het roze licht onder de deur ziet schijnen ik vind het helemaal prima. Kind is blij
Een baby (meisje) van 9 maanden op mijn werk was laatst (toen het nog niet zo zomers was buiten) volledig in het zwart, inclusief zwarte romper. Ze zag er echt fantastisch uit
Ik had ook een knalroze muur toen ik op de bassischool zat, vond het fantastisch. M’n ouders waarschijnlijk niet. Maarja, jeetje laat een kind een kind zijn toch.
Ik had ook een goed groene muur. Boeiend, je kan er toch weer overheen schilderen. Wat ik ook zeker deed toen ik wat ouder was, die kleur groen was toch wel een heftige keuze haha