Hahah ik had een blauwe muur, een gele, een groene en een witte. En later petrol en paars met bronzen accessoires. Toen verhuisde ik naar mijn broertjes kamer met voetbalbehang en kreeg ik heel lief nieuw behang
In had zelf vroeger op zolder alle balken een andere kleur
Er is zelfs zandspeelgoed in de kleur beige. Echt waar wat sad, moet toch gewoon fel gekleurd zijn
Nouja gewoon zand is ook beige dus die snap ik nog wel
Oh ja, lekker handig wanneer je het kwijtraakt
Huis wit a la Bob Sikkens, Inhoud kledingkast zwart, kinderkamer regenboog
Ben jij wel eens het slachtoffer geweest van bloeddorstige bedwantsen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De babykamer van mijn dochter heb ik echt babyroze, heel subtiel. Ik vind dat een babykamer rust moet geven. Maar als ze straks groter is en ze wil alles neon, prima kind. Als dat haar gelukkig maakt haha
Ja onze hotelkamer in Italië had allemaal bedbugs en ik sliep er gewoon doorheen terwijl een vriendin van mij ze allemaal probeerde dood te maken. Het erge was nog dat wij allemaal geïrriteerd waren door haar en zeiden dat ze gewoon moest gaan slapen Dat is achteraf ook wel echt een wtf momentje hahaha
Haha omg die arme meid. Hadden jullie niet door dat het er zoveel waren of boeide het jullie gewoon niet?
Het was een beetje beide! We zagen wel dat ze er waren, maar we onderschatten hoe ernstig dat was, en we waren gewoon te lui/moe om erom te geven? Ik snap ook echt niet hoe we toen zo waren? Wtf hahaha
Maar zaten jullie achteraf dan helemaal onder de beten (of maar een persoon) en hadden jullie spijt? En zat het niet in jullie baggage?
Wat zijn je favoriete sprookje van onderstaande rijtje? Je mag max 3 kiezen
- Vrouw Holle
- De Wolf en de 7 geitjes
- Klaas Vaak
- De nieuwe kleren van de keizer
- Repelsteeltje
- Duimelijntje
- Rapunzel
- Alladin
- De kleine zeemeermin
- Ali Baba en de 40 rovers
- Assepoester
- Sneeuwwitje
0 stemmers
Nee ik had echt helemaal niks! En verder echt helemaal niks van gemerkt ook. Alleen die ene vriendin had er dus heel erg last van, maar wij niet terwijl ze ook bij ons in bed kropen
en dit is nog duur ook!
Hoe duur denk je dat dit beige setje is?
- €10
- €20
- €30
- €40
- €50
- Nog duurder
0 stemmers
Slechts €40
Het mannetje Timpetee vond ik zo mooi! Samen met Vrouw Holle zijn die me het beste bijgebleven. Ben niet zo van de prinsessen kennelijk haha.
Ik wil het!!!
Ik heb echt nog nooit zoveel jeuk gehad. Ik zat onder de 100+ bulten. De bulten kwamen ook pas na een paar uur.
Nadat we al weg waren nog het hotel opgebeld en ze zeiden doodleuk dat ze drie weken geleden nog een bedrijf hadden gehad om ze uit het hotel te krijgen, dus er was uiteraard geen mogelijkheid dat we gebeten waren door bedwantsen.
Uiteindelijk bij de dokter geweest voor medicatie en die zei ook dat we het best een bedrijf konden inhuren om alles te ontsmetten, dus een bedrijf heeft heel ons huis moeten schoonmaken
Oh my lord wat een ellende!
Als jij in een ijssalon twee smaken schepijs kiest;
- Dan passen de smaken goed bij elkaar
- Dan zijn de twee smaken random/een gekke combi
- Ik eet nooit ijs
0 stemmers
Ik had gister bokkepootjes ijs en citroen. En een vriendin keek echt met grote horror, zij kiest dus altijd twee smaken die goed bij elkaar passen