Eigenlijk is mijn enige grens “sorbet met niet sorbet” zegmaar. Verder kan alles wel bij elkaar volgens mij
Als ik voor 7 moet opstaan voel ik me ziek. Misselijk, beverig etc Echt overdreven maar zelfs als het in mijn ritme zit voel ik me zo. Pas om 21:00 heb ik mijn energiepiek, ongeacht hoe laat ik op sta
Hoe laat hebben jullie je energiepiek?
- Tussen 6:00 en 9:00
- Tussen 9:00 en 12:00
- Tussen 12:00 en 15:00
- Tussen 15:00 en 18:00
- Tussen 18:00 en 21:00
- 21:00 en 00:00
- In de nacht
0 stemmers
Maar juist sorbet kan heel goed samengaan met niet sorbet haha. (Passievrucht ijs met pure chocola/ framboos met pistache / etc etc).
Bij mij wisselt het per x. Matchende smaken kunnen elkaar versterken dus soms ga ik daar voor, maar als er teveel leuke smaken zijn om te proberen doe ik ook wel wat randoms haha.
Ik voel me eigenlijk nooit echt helemaal uitgerust of echt ontspannen
Ik ook. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een dag had dat ik bij mezelf dacht… Zo hey ben ik me even lekker uitgerust en energiek
Gebruik jij nog wel eens een washandje?
- Jazeker
- Nee
- Sporadisch
0 stemmers
Ik echt wel elke dag één maar kennelijk zijn ze met uitsterven bedreigde door de komst van vloeibare zeep
Elke dag om mijn gezicht te reinigen, zo’n plens water in je gezicht of onder de straal van de douche vind ik echt verschrikkelijk
Aan het uitsterven door vloeibare zeep… Zonder washandje gebruik je naar mijn idee veel meer zeep dan nodig is, doordat het alle kanten opgaat behalve de goeie lol. En ik wil kunnen schrobben.
Ideaal washandjes voor plakkerige baby handjes.
En ik wil zelf kunnen scrubben inderdaad
Meerdere per dag voor mijzelf en mijn kind.
Ik heb een tijd zo’n badpuff gebruikt om mezelf mee te wassen onder de douche, maar een washandje vind ik toch prettiger.
Hoeveel kussenslopen heb jij om je hoofdkussen?
- 0
- 1
- 2
- 3
- meer
- ik heb geen hoofdkussen
0 stemmers
Een molton en een normaal kussensloop
En @FrauHelga @Spaarlamp en @Foucher gelukkig medestanders in mijn washandjes liefde
En idd voor kinderhandjes zijn ze ideaal, ik haaaaat echt snoetenpoetsers etc
Ik gebruik wel hydrofiele babywashandjes. Voor m’n kind dagelijks 1 of 2 en voor mezelf om m’n gezicht te wassen ook 1 of 2. Vind ze veel zachter voor m’n gezicht dan washandjes van badstof.
Ik wil onder citroen en erboven iets als cookie dough of ferrero rocher, maar gisteren deden ze het andersom en dat smaakte echt veel minder lekker
Haha ik haat washandjes. Vieze natte stinkdingen.
Heb jij wel eens een bananenplant in huis gehad?
- Nee
- Ja beviel goed
- Ja beviel niet goed
0 stemmers
Zag ze toevallig laatst bij de Ah en ik moet nog wat kamerplanten maar hoorde dat dat lastige planten waren om te verzorgen.
Ik heb ze wel dood laten gaan maar ik ben een onwijs slechte plantenmoeder. Volgens mij zijn ze niet súpermoeilijk?
Bij mij ook doodgegaan maar dat was in de winter, volgens mij is dat ook de lastigste periode met die plant.
Je kunt hem altijd onthoofden(gewoon de stam doorsnijden waardoor hij geen bladeren meer heeft) en dan groeit hij gewoon weer verder. Vind het best een makkelijke plant eigenlijk. Hij heeft alleen wel heel veel water nodig in de zomer.
Heb er 3 dood laten gaan dus heb het opgegeven