Stel je persoonlijke vraag #44

Ik had er één maar ik heb niet echt zonnige plekken in huis dus dat was niet zo’n goede match

2 likes

Ik had er eentje en die ging goed, maar ik vind ze op ten duur te groot en lelijk worden omdat de onderste bladeren steeds afvallen en dan wordt die stam alsmaar langer en leger zegmaar. Dus voor in de tuin maybe ja, maar in huis never again.

1 like

Alle bananenplanten die ik ooit in huis haalde waren het begin van een beestjesplaag dus hier echt noooooit meer

6 likes

Haha wow, wist je/wisten jullie toen wel wat bedwantsen waren en wat daar de ‘gevolgen’ van kunnen zijn of dat ook niet? Want als je het niet weet snap ik wel dat je denkt ach het zal wel. Voordat ik het ooit kreeg in een hostel wist ik ook amper wat het was en wat je moet doen als je ze hebt (qua wassen en ontsmetten etc).

1 like

Hoe vaak heb jij een huwelijksaanzoek van onbekenden in het echt gezien? Ik 1 keer bij harbour club lol en 1 keer bij Machu Picchu

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6-10
  • meer dan 10
  • weet ik veel joh

0 stemmers

1 keer op de Dam dat was echt vet random😂 En een keertje in een heel mooi/luxe restaurant in Istanbul.

1 like

Heb er echt ongeveer 8 gezien, allemaal in New York. Bijna allemaal in Central Park bij de Bow Bridge, zelfs een per ongeluk gefilmd haha. De hele dag door aanzoeken daar. Ook nog eentje op het empire state building.

2 jaar later vroeg mijn man mij ook ten huwelijk in nyc, maar ik was heel blij dat hij dat niet op de clichéplekken deed maar juist een rustige plek (met wel mooi uitzicht).

2 likes

Hahaha nee echt totaal niet :joy: we waren gewoon totaal oblivious over die beesten en de gevolgen ervan

4 likes

Op het Romeo en Julia balkon in Verona.

1 like

Cringe af

24 likes

Dan zou ik echt nee zeggen

6 likes

Huh maar daar mag je toch niet echt op? Ben daar wel eens geweest maar dat balkon mogen mensen niet op toch. Gewoon zo’n klein overhyped balkonnetje.

Oh volgens mij toch wel.

Tijdens een concert van ik denk Yellowcard (of een soortgelijke band) in de Melkweg. Man had een karton omhoog gehouden om te vragen of ie op het podium mocht komen ervoor.

3 likes

Ja gaat 2 nachtjes weg. Hoeveel onderbroeken (en/of variaties daarop) neem je mee?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

3 likes

Haha nu ben ik benieuwd wie er 10 heeft gestemd.

5 likes

Hier komt een viva vraag.

Vouw jij je onderbroeken op?

• Ja
  • Alleen bij sommige onderbroeken
  • Nee

0 stemmers

Ik gooi ze allemaal in een la. Die van mij zijn niet eens op te vouwen

5 likes

@anon50301661 100%

6 likes

De mijne vouw ik niet op maar die van mijn man wel en nu ik er over nadenk heb ik geen idee waarom?

4 likes

Omdat die dingen vaak een halve broek zijn

6 likes

De Trevi-fontein in Rome. Toen hoorde ik ook een Amerikaan achter me zeggen dat dit al het vierde aanzoek was die dag haha.

7 likes