Stel je persoonlijke vraag #44

Klobt

2 likes

Maak jij wel eens zelf ijs(jes)

• Nee
  • Ja, ijsjes in van die vormpjes
  • Ja, met een ijsmachine
  • Ja, nog anders

0 stemmers

1 like

Ik hoorde laatst over die Danoontje ijsjes en heb daar nu weer zin in

9 likes

Ik heb daar het geduld niet voor. Als het niet binnen 2 min bevroren is hoef ik het niet meer.

3 likes

Ja same

Alleen heb ik nu allemaal ijsvormpjes gekocht en ben ik ervan overtuigd dat ik dat nu met veel geduld ga maken.

:clown_face::grimacing:

3 likes

Ik heb mezelf vorig jaar letterlijk ziek gegeten aan zelfgemaakte koffiewaterijsjes, dus ik doe het dit jaar wat rustiger en conservatiever aan. Ben wel dol op zelfgemaakte waterijsjes, roomijs eet ik liever buiten de deur.

4 likes

Recept pls ik heb vormpjes te vullen!!!

1 like

Ja nee daar ging het dus mis, ik deed gewoon americano’s in koffievormpjes onder het mom van “die zijn toch slap” en kon toen drie dagen niet slapen haha, ik ga het dit jaar wel proberen met fancy plantaardige melk en syroopjes enzo. Ik laat het je weten!!!

11 likes

Vorig jaar toen ik nog een gemotiveerde moeder was

19 likes

Ik weet niet hoe het zit met ex on the beach, maar naar temptation kijken dus juist veel hoogopgeleiden!

Heb jij mannelijke vrienden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En queer vrienden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Hier ben ik altijd al te lui voor geweest.
Perenijsjes for the win en als ik dan al de verantwoorde moeder uit wil hangen koop ik een soort biologische übergezonde appel aardbei calippo’s bij de DM.

3 likes

Ik ontbijt wel eens met smoothie en als daar iets van over is gooi ik het in van die kinderijsvormpjes.

3 likes

Weet jij wat een Ninja Creami is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je dit apparaat?

• Nee, maar ik wil het wel
  • Nee, ook geen behoefte aan
  • Ja, heb het al en tevreden
  • Ja, heb het al en niet zo tevreden
  • Anders

0 stemmers

Op oa tiktok word ik er echt mee doodgegooid

Ik vind het trouwens zo irritant dat hij die mix-ins er eerst in doet en daarna pas in de vriezer. In letterlijk elk filmpje zie je dat je dat pas achteraf moet doen

5 likes

Ik zit die video nu te kijken. Zo toevallig :joy:

2 likes

Krijg spontaan reclame op Insta.:no_mouth:

1 like

Mijn broertje heeft er een en mij vader nu ook. En je kan er heel erg lekker ijs mee maken dus eigenlijk wil ik er ook een. Maar weet niet of ik het echt vaak ga gebruiken want dat ijs moet ik dan weer alleen op eten. (Partner houdt niet zo van ijs…)

2 likes

Hahaha ik overweeg er eentje te kopen maar het is absoluut geen noodzakelijke aanschaf, dus ik wacht nog.

Om in het eet-thema te blijven:

Je collega / studiegenoot is jarig en trakteert. Wat heb je liever?

• Iets dat gekocht is; een pak stroopwafels / gevulde koeken / etc.
  • Iets dat zelf gebakken is; cake / koek / brownies.

0 stemmers

Ik vind het lastig, ik weet dat sommige mensen viespeuken zijn en ik eet liever geen brownies die gemaakt zijn door iemand die overal aan likt. :sweat_smile: Dus ik kies alleen voor iets dat zelf gebakken is als ik zeker weet dat diegene hygiënisch werkt.

8 likes

Maar wat is het dan

2 likes

Een collega trakteerde laatst op cupcakes en vertelde er doodleuk bij dat haar dochtertje het zo leuk vond dat ze mee mocht versieren. Nou nee thanks, dan hoef ik het al niet meer. :nauseated_face:

Ik vind het met mijn eigen kind van 3 wel leuk om te bakken maar zet dan de dingen die zij ‘gemaakt’ heeft ook altijd apart op het bakblik en geef die aan haarzelf haha.

18 likes

Het scheelt wel dat ik in de gastvrijheidssector werk en al mijn collega’s goed kunnen koken. Dus graag zelfs haha

3 likes