Haha dit deden wij standaard vroeger in de wijk
Ik heb het liefst iets van een goede banketbakker, maar anders zelfgemaakt.
Zelfgemaakt is helaas alleen niet altijd een garantie voor lekker. Collega had onlangs koekjes gebakken en die waren slof en hadden een rare nasmaak, ik denk margarine.
‘Luxe’ koeken van de supermarkt vind ik niet zo lekker. Dan heb ik het liefst stroopwafels of Chocolate chip ofzo.
Maar ik ben wel een snob hierin, vroeger at ik alrijd alles op, maar ik let wat meer op mijn voeding en dan eet ik liever iets wat ik echt lekker vind ipv loze calorieën.
Je zou die mensen een hutje op de hei gunnen maar dan gaan ze vast zeiken over vogels ofzo
Eind schooljaar nadert, ze doen toch niets meer. Het is warm binnen en nog buiten licht om half 10. Ik zie geen probleem, vind dat op vakantie in mediterraanse landen ook altijd zo gezellig. Nog allemaal kinderen bij fonteintjes spelen.
Haha ja ik ken mijn jeugd in de zomer niet anders dan heerlijke lange zomeravonden met de bubs buiten en ja tot een uur of half twaalf ofzo. Leukste herinneringen. Wist niet dat dat abnormaal isvoor sommigen
Als mensen op Linkedin een bericht schrijven met een aanhef zoals
“Beste/… connecties”
- dan vind ik dat normaal
- dan vind ik dat onpersoonlijk
- daar vind ik niks van
- daar vind ik iets van maar hangt af van het inhoudelijke bericht
- dan sla ik sowieso altijd dat bericht over
- dan moet ik er direct al minder van weten
- anders
0 stemmers
Mijn klas heeft morgen anders nog 2 toetsen
Moet wel zeggen dat ik daarentegen minder doe, ik kijk geen werk meer na en gooi de schriften gewoon terug de kast in
Ik sla heel Linkedin al per definitie over
De acht voor mijn Spaans examen is echt iets wat ik 15 jaar na dato nog veel te vaak en te trots opgooi
Vind jij Flowers van Miley Cyrus leuk?
- Ja
- mwah
- nee
0 stemmers
Maar maanden lager niet meer
Ooh ik vond het geluid niet storend haha. Maar vroeg me af of het normaal is, aangezien ik die van mij gewoon om 20u naar bed gedaan heb.
Maakt me verder echt niet uit tot hoe laat ze spelen (qua geluid)
(En in de vakantie mogen die van ons ook onbeperkt opblijven, maar als ze om 7u opvoeren niet haha. Ze doen misschien niks meer maar zijn wel van 8-18 van huis en redden dat niet of 7u slaap haha.)-
Heb jij van die antislip lak op je trap?
- Ja, werkt prima kan rennend de trap af
- Ja, werkt op zich goed maar ga niet rennen
- Ja, werkt slecht
- Nee, had ik wel maar kut
- Nee
- Ik heb geen trap
0 stemmers
Wat is normaal? Mensen moeten eens ophouden met hun eigen kinderen als referentiekader steeds te plaatsen wat normaal is en dan naar buiten te kijken en andere kinderen/ouders te bekritiseren wat normaal is. Het is zomer, takkeheet in de slaapkamers en ik snap ouders wel die dan denken dat het beter is de kinderen nog even te laten spelen
Mijn kinderen zijn nog jong. Maar vroeger toen ik een jaar of 7 was, was het wel normaal.
Ik bekritiseer niemand, heb helemaal geen klachten over geluid of wat dan ook. Maar vroeg me gewoon af of dit nu gebruikelijk was of dat dat alleen in onze straat gebeurd.
Pfoe als we alle pols waarbij mensen vragen of iets normaal is/voorkomt gaan antwoorden met: “wat is normaal”
Zelf lekker geslapen? Menn
Er is ook niks mis mee om ook gewoon toe te geven dat je wat doms hebt gezegd. Ik heb zo vaak wat stoms of ondoordachts gezegd in een discussie en dan trek ik ook even het boetekleed aan. Mea culpa. Zijn ook maar mensen. It’s not that deep.
Nav een gesprek met een vriendin zette me dit aan het denken. Zij heeft altijd heel duidelijk een kinderwens gehad en wanneer een partner geen kinderen meer zou willen/kunnen krijgen zou dat de absolute dealbreaker zijn. Terwijl ik, enorm zoekende ben naar dat eventuele ‘moedergevoel’ maar vooral nu heel stellig weet dat ik nu geen moeder wil worden. Maar wanneer weet je eigenlijk zeker dat je kinderen wil? Of wanneer juist niet? En zou je voor de liefde van je leven dat (mogelijk nog opkomende) gevoel kunnen parkeren of kun je met die gedachte niet leven?
Heb jij een kinderwens?
- Ja, altijd al gehad
- Ja, maar wel pas op latere leeftijd
- Nee, maar vroeger dacht ik wel kinderen te willen
- Nee, nooit gehad
- Ik twijfel nog of ik kinderen zou willen
- Ik kan geen kinderen krijgen
0 stemmers
En stel je (potentiële)partner heeft geen kinderwens (meer)?
- Dat zou voor mij de absolute dealbreaker zijn
- Dan zou ik er heel goed over na moeten denken
- Dan zien we dat later wel, ik heb nu toch geen kinderwens
- Dat veranderd niks voor mij, ik wil toch geen kinderen
0 stemmers
Ik zou het lastiger vinden als ik een partner had met een heel sterke kinderwens juist. Ik weet echt niet zo goed wat ik dan zou doen, zou denk ik wel een dealbreaker kunnen zijn
Jouw kinderen trekken dat blijkbaar niet, andere kinderen weer wel. Ik vond het zeikerig overkomen " is dit normaal ". Niemand heeft toch een bedtijd bepaald voor kinderen zeker nu het zo heet is.
Ik neem aan dat niet het hele jaar jouw buurtkinderen om half 10 nog buitenspelen, dan kan je toch wel nagaan dat het nu even een uitzondering is vanwege het warme weer. Fijn dat jouw kinderen blijkbaar ook strak om 20 uur gelijk slapen maar voor veel kinderen is dat gewoon niet zo en die hebben echt nog last van de warmte.