Stel je persoonlijke vraag #44

Ik wil gewoon dat de vega McKroket het hele jaar door op het menu staat :cry:

25 likes

Ja deze maar dan de vorige versie met die oranje saus en dat uienspul, niet met deze honing mosterd shit. Aan de andere kant goed dat ze die vorige niet meer hebben want was daar echt verslaafd aan haha

1 like

Ik mis het iconische Drouwenerzand in dit rijtje, vroeger op de basisschool na een schoolreisje altijd iedereen kotsmisselijk van het onbeperkt p.atat/snacks/ijs/etc :smiling_face_with_tear:

16 likes

Spicy mcchicken eigenlijk.

2 likes

Omg memory unlocked kotsend in de auto naar huis na dertig softijs šŸ«¶šŸ¼

2 likes

Oh mijn zusje ging daar een keer naar toe op schoolreisje, mn moeder nauwelijks wat extra’s meegegeven aan eten, want ā€˜je kan daar onbeperkt halen’, had de juf een maximum opgelegd omdat in eerdere jaren de kinderen zich misselijk aten… Zo sneu, mn zusje had toen echt honger. Ze had 1 klein patatje gehad en een soft ijsje :smiling_face_with_tear:

6 likes

Quarter pounder always!!
Ik haat iedereen die voor mc kroket kiest. Nee grapje maar echt, vieze kots op een broodje.

Ik zit nu weer dichtbij een mac donalds, loopafstand en ik voel 0.0 verleiding gek genoeg (ik wil gezonder eten)

Wanneer ben jij voor het laatst naar de mc donalds geweest?

• Vandaag
  • Deze week
  • Afgelopen maand
  • Een paar maanden geleden
  • Langer dan dit

0 stemmers

1 like

Je bedoelt ā€œhoe veel spaargeld wil je hebben voor je aan kinderen begint?ā€

1 like

Ik vind Mac echt goor, kom er nooit.

8 likes

Ik ben ook wel benieuwd waarvoor mensen vooral naar de Mac gaan!

Wat haal jij wel eens bij de McDonalds?

• Ontbijt
  • Lunch
  • Avondeten (volledige maaltijd)
  • Ijsje of drinken (overdag of 's avonds)
  • Snack overdag
  • Snack 's avonds (na het uitgaan bijvoorbeeld)
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

In de mcdonalds denk ik langer dan een paar maanden terug. Maar mc komt wel wekelijks bij mij langs :two_hearts:

6 likes

Van dat park herinner ik me alleen nog zo’n houten boom volgeplakt met kauwgom :sweat_smile:

2 likes

Moet een vraag over de film Titanic in een spoiler?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Waarom zou die in een spoiler moeten?:joy:

8 likes

Ben wel benieuwd naar de vraag

1 like

Verbaas u niet, verwonder u slechts

2 likes

Nou ik heb altijd gedacht dat Rose aan het dromen was aan het einde van de film, tot mijn vriend zei ā€œnee maar ze is nu in de hemel met Jack en alle anderen die het niet overleefdenā€. Wat ik dan weer gek vond want ze is immers na Jack met een andere man getrouwd, dus beetje flauw voor hem.

Maar mijn vriend vond het heel erg dom van mij dat ik niet door had dat ze blijkbaar dood gaat aan het eind. Wat dacht jij over het einde van titanic?

• Dat Rose dood ging
  • Dat Rose droomde
  • Nog iets anders

0 stemmers

1 like

Ik heb echt geen enkele herinnering aan het einde van die film, terwijl ik hem in de bioscoop zag. Neem aan dat de meesten hem na 1997 hebben gezien dan?

7 likes

Hoe kijk jij terug op je opvoeding?

• Prima
  • Dingen gemist, maar oke
  • Neutraal
  • Ze deden hun best
  • Blijvend beschadigd
  • Boos op ouder(s)

0 stemmers

Ben jij wel eens geslagen als kind door opvoeder?

• Ja enkele keer
  • Ja regelmatig
  • Nooit
  • Andere vormen van geweld wel

0 stemmers

Wat zou jij bij je evt eigen kinderen anders aan willen pakken?

• Meer aandacht voor emoties
  • Vaker thuis zijn
  • Praktisch dingen leren (schoonmaken, banden plakken bijv)
  • Om leren gaan met financiĆ«n
  • Geen geweld of geschreeuw gebruiken
  • Minder richten op prestaties
  • Leuke dingen doen als gezin
  • Niets, ik ben tevreden en zou het hetzelfde doen

0 stemmers

1 like

Dat is het stukje dat je haar in bed ziet liggen, met haar ogen dicht en dan ineens loopt ze weer die grote trap op, op de titanic en ziet ze Jack weer. Om hen heen staan allemaal andere passagiers en die beginnen allemaal hard te klappen.