Stel je persoonlijke vraag #44

Ik bedoelde dat het geheim moest blijven dat zij het al die tijd was en niemand het verder wist. Maar dat klopt dan misschien ook wel niet. Doe toch maar spoilers dan anders worden al mijn herinneringen er aan verpest :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb daar dus echt nog nooit van gehoord.

2 likes

Dit heb ik ook inderdaad!

Ik hoop dat ik daar in anders ga zijn dan mijn moeder en niet steeds benoem dat ik een buikje zie etc. En inderdaad een normale relatie met eten, geen nadruk op gezond of ongezond, niet zelf altijd maar dieet zijn, niet eten als een beloning zien (als je dit doet mag je een ijsje of voor straf mag je geen ijsje), niet dwingen een bord leeg te eten etc. Dat wil ik echt anders gaan doen. Hoop ook echt dat het hele veroordelende over dik zijn niet nog een generatie doorgegeven wordt.

4 likes

Iemand had mij wijs gemaakt dat Jack zou blijven leven dus ik heb tot het einde ā€œhoopā€ gehad dat ie ergens zou opduiken, maar nee

2 likes

Niet blijvend blijvend, want het gaat nu goed. Maar daar was dan wel weer wat jaren en uren GGZ voor nodig :smiling_face_with_tear:. Dus ā€œtijdelijkā€ beschadigd dan

2 likes

Ik ook niet en ik was even enthousiast, tot ik me bedacht dat je als volwassene ook gewoon onbeperkt friet enzo kan eten bij de snackbar haha

4 likes

Ja dat vind ik ook belangrijk, wel gezond eten maar daar geen nadruk op leggen dat het om gewicht gaat en anders word je dik. Zoveel mensen in mijn omgeving die struggles met gewicht hebben door vooral ouders. Ben alleen bang dat we daar nog lang niet aan toe zijn, kinderen zijn onderling ook zo hard naar elkaar.

3 likes

Jaaaaa, stiekem wil ik een softijs machine voor thuis.
En heel veen frikandellen speciaal

1 like

Als jij thuis werkt, zet je dan wel eens een YouTube video aan zodat je laptop/pc niet gaat sluimeren en je online lijkt? :eyes:

• Ja
  • Nee
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Heb jij last van een ā€œzonnesnorā€? ā€œPerfect normaal bij vrouwen op vruchtbare leeftijdā€ | VRT NWS: nieuws

Heb jij dit?

• Ja
  • Nee
  • Wel gehad, nu niet meer. Deel je tip!

0 stemmers

Ik had dit vorige twee zomers en nu ineens niet, terwijl ik veel in de zon kom. Mijn smeergedrag is niet anders dus geen idee waardoor het komt. Ben benieuwd of er tips zijn mocht het weer opkomen bij mij, en misschien ook voor anderen fijn om te delen.

Ik kreeg pigmentvlekken van de pil dus niet alleen op mijn bovenlip maar ook rondom mijn ogen. Ben sindsdien overgestapt naar spiraaltje en toen is het weer weggegaan.

1 like

Had je hier nog nooit aan gedacht maar ga je dit nu wel doen voortaan? Ja

7 likes

Dat werkt bij mij niet bij teams? Dan gaat ie evengoed op afwezig.

6 likes

Zijn er meerdere versies? Ik ken alleen de versie dat Jack dood gaat en Rose niet, want ze zegt wel ā€œnever let go Jackā€ maar feitelijk liet ze hem wel gaan. Want ze gaat toch uiteindelijk als oude vrouw in de onderzeeĆ«r zoeken naar de Titanic (wat ik vrij eng vind, gezien het laatste nieuws)?

Edit: volgens mij heb ik dezelfde versie als @Marquez gezien

4 likes

Dan heb je verkeerd gestemd :wink:gauw weghalen voordat je de goden verzoekt

1 like

Er zijn niet meerdere versies. De oude Rose gooide die ketting in het water omdat ze vindt dat die bij het wrak van de Titanic hoort. Daarna sterft ze in haar slaap terwijl ze droomt dat ze trouwt met Jack op de Titanic in het bijzijn van iedereen die ze daar kende.

4 likes

Meest armoedige ijsjes hebben ze tegenwoordig. :sob:

Oh dan heb ik die hele droom gemist. Het enige wat ik onthouden heb ik de verrimpelde Rose die de ketting in het water gooit en in mijn beleving was het daarna EINDE. Heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt

8 likes

100x die film gezien, nooit gerealiseerd dat ze sterft

16 likes

Ik heb een keer die film gezien ik kan me alleen de memes herrinneren.