Nee maar bedankt voor de tip
even stofzuigen tussendoor gaat dan veel makkelijker
Ook maar even hier, wat zijn jouw favoriete schoenen voor een meerdaags festival? Met waarschijnlijk ook regen en dus wat modder te verwachten.
- Vans
- Converse
- Nikes
- Wandelschoenen
- Sandalen
- Anders
0 stemmers
Ik zou nog een oorlog ingaan op zwarte Airmax Thea’s. Gaan al 5 jaar mee naar ieder concert en festival.
teva sandalen, die kunnen tenminste gewoon nat worden. En ik douche toch elke avond/nacht (ja ook op een festival)
Is afhankelijk van het festival.
Op bepaalde festivals waar het altijd een behoorlijk blubberige bende is draag ik docs. En anders is dit my holy grail:

Comfortabel en makkelijk schoon te maken.
Sandalen op een festival lijkt me zo kut, allemaal mensen die op je tenen kunnen gaan staan
Kan ook als je dichte schoenen aan hebt toch. Overkomt mij echt nooit eigenlijk
Ja maar dat is dan toch veel minder pijnlijk
Ja ik heb nu ook voor het eerst Teva sandalen, gekocht met het idee dat het droog zou blijven. Maar jij doet ze dus ook met regen aan? Ben een beetje bang voor schuren/blaren en onderkoelde voeten ![]()
Jahoor dat geeft geen problemen bij mij
Gewoon een lekkere koude post mix cola zero
De lekkerste cola die er is
Ja vind ik ook, alleen jammer van het papieren rietje. Dat maakt de ervaring nu wel iets minder lekker
Converse maar wel de platformversie, die lopen zooo lekker
Ik zou met Teva sandalen continue panisch zijn dat limpe dronken mensen op mijn tenen gaan staan.
Als puber had ik heerlijk ingelopen Dr. Martens voor festivals. Geen angst voor vertrappelde tenen.
Dit heette voor ons Patatland ![]()
Nee wel een zweetsnor
Skechers! Ja lekker oma en sneu dat ik geen Nikes oid draag, maar Skechers zijn gewoon comfy.
Pasta met aardbeiensaus
- Nooit gegeten maar lijkt me niks
- Nooit gegeten maar lijkt me wel oké
- Wel eens gegeten, is lekker
- Wel eens gegeten, niet zo lekker
- Wat in the fuck is dit
0 stemmers
Schijnt in Polen heel normaal te zijn.
Ik word hier helemaal naar van.