Had je hier nog nooit aan gedacht maar ga je dit nu wel doen voortaan? Ja
Dat werkt bij mij niet bij teams? Dan gaat ie evengoed op afwezig.
Zijn er meerdere versies? Ik ken alleen de versie dat Jack dood gaat en Rose niet, want ze zegt wel ānever let go Jackā maar feitelijk liet ze hem wel gaan. Want ze gaat toch uiteindelijk als oude vrouw in de onderzeeĆ«r zoeken naar de Titanic (wat ik vrij eng vind, gezien het laatste nieuws)?
Edit: volgens mij heb ik dezelfde versie als @Marquez gezien
Dan heb je verkeerd gestemd gauw weghalen voordat je de goden verzoekt
Er zijn niet meerdere versies. De oude Rose gooide die ketting in het water omdat ze vindt dat die bij het wrak van de Titanic hoort. Daarna sterft ze in haar slaap terwijl ze droomt dat ze trouwt met Jack op de Titanic in het bijzijn van iedereen die ze daar kende.
Meest armoedige ijsjes hebben ze tegenwoordig.
Oh dan heb ik die hele droom gemist. Het enige wat ik onthouden heb ik de verrimpelde Rose die de ketting in het water gooit en in mijn beleving was het daarna EINDE. Heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt
100x die film gezien, nooit gerealiseerd dat ze sterft
Ik heb een keer die film gezien ik kan me alleen de memes herrinneren.
Nee maar bedankt voor de tip even stofzuigen tussendoor gaat dan veel makkelijker
Ook maar even hier, wat zijn jouw favoriete schoenen voor een meerdaags festival? Met waarschijnlijk ook regen en dus wat modder te verwachten.
- Vans
- Converse
- Nikes
- Wandelschoenen
- Sandalen
- Anders
0 stemmers
Ik zou nog een oorlog ingaan op zwarte Airmax Theaās. Gaan al 5 jaar mee naar ieder concert en festival.
teva sandalen, die kunnen tenminste gewoon nat worden. En ik douche toch elke avond/nacht (ja ook op een festival)
Is afhankelijk van het festival.
Op bepaalde festivals waar het altijd een behoorlijk blubberige bende is draag ik docs. En anders is dit my holy grail:
Comfortabel en makkelijk schoon te maken.
Sandalen op een festival lijkt me zo kut, allemaal mensen die op je tenen kunnen gaan staan
Kan ook als je dichte schoenen aan hebt toch. Overkomt mij echt nooit eigenlijk
Ja maar dat is dan toch veel minder pijnlijk
Ja ik heb nu ook voor het eerst Teva sandalen, gekocht met het idee dat het droog zou blijven. Maar jij doet ze dus ook met regen aan? Ben een beetje bang voor schuren/blaren en onderkoelde voeten
Jahoor dat geeft geen problemen bij mij
Gewoon een lekkere koude post mix cola zero