Stel je persoonlijke vraag #44

De lekkerste cola die er is

3 likes

Ja vind ik ook, alleen jammer van het papieren rietje. Dat maakt de ervaring nu wel iets minder lekker

1 like

Converse maar wel de platformversie, die lopen zooo lekker

4 likes

Ik zou met Teva sandalen continue panisch zijn dat limpe dronken mensen op mijn tenen gaan staan.

Als puber had ik heerlijk ingelopen Dr. Martens voor festivals. Geen angst voor vertrappelde tenen.

3 likes

Dit heette voor ons Patatland :heart_eyes:

1 like

Nee wel een zweetsnor

2 likes

Skechers! Ja lekker oma en sneu dat ik geen Nikes oid draag, maar Skechers zijn gewoon comfy.

1 like

Pasta met aardbeiensaus

Samenvatting

• Nooit gegeten maar lijkt me niks
  • Nooit gegeten maar lijkt me wel oké
  • Wel eens gegeten, is lekker
  • Wel eens gegeten, niet zo lekker
  • Wat in the fuck is dit

0 stemmers

Schijnt in Polen heel normaal te zijn.

Ik word hier helemaal naar van.

3 likes

Dat verklaart het

7 likes

Ik mis de optie: nooit gegeten maar lijkt me lekker. Want dit lijkt me gewoon lekker, haha. Net zoals die pizza met mascarpone en aardbeien hmmm

3 likes

@Daelyss ik wil graag een reactievideo van jouw man, alvast bedankt. :strawberry:

1 like

Hahahaha ik hou van hoe dramatisch we hier zijn over eten.

8 likes

Ik heb het in Duitsland wel vaak zo gezien (ijs in slierten met aarbeiensaus)

18 likes

Spaghetti ijs :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Dit is echt zo ontzettend lekker!

2 likes

He’s heartbroken en video stuur ik je zo op.

2 likes

Het meest smerige waren vooraf geprepareerde boterhammen met naar plastic smakende kaas en boter op scoutingkampen en dan vooral die dan enkele uren in een hete auto hebben gelegen en je kreeg uitgereikt in een metalen grote bak. Platgedrukt en gesmolten. Denk dat ik daarom geen kaaskop ben.

1 like

Ik word zo verdrietig van elke dag brood. Ik wil gewoon variatie en verschillende smaken gedurende de dag

3 likes

Ah dit is zoo heerlijk hahaha je hebt het ook met groene saus en dat is dan bijv kiwi en 100 andere soorten

3 likes

SORRY IK ZAL HET NIET MEER DOEN

1 like