Stel je persoonlijke vraag #44

Maar dat kan toch ook gewoon met 1000 verschillende soorten beleg en brood

1 like

Een Hotmail e-mailadres

• Heb ik en gebruik ik ook nog
  • Heb ik nog maar gebruik ik niet meer
  • Heb ik niet
  • Kan echt niet meer
  • Kan gewoon

0 stemmers

1 like

Gmail voor m’n serieuze mail, Hotmail voor bestellingen/spam/onzin.

18 likes

Hmmmmm. Van die tankstation broodjes vind ik ook zo lekker. Echt zin in een bammetje met kleffe kaas :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Tja lekkere broodjes (focaccia oid) wel, maar ik kan geen beleg bedenken waar ik na een hele week met boterhammen nog gelukkig van word

2 likes

Precies dit… Ik hoef al die meuk niet op mijn gmail dus alles bestel ik op mijn hotmail haha

1 like

Ik ken dit wel van na het harsen! Tip: als je je bovenlip laat harsen en je gaat vervolgens de hele dag de zon in: smeer je bovenlip goed in, anders heb je 's avonds een donkere snor. (Gebeurde mij eens, schrok me rot, gelukkig toen de volgende dag wel weer weg.)

1 like

Ik ben mijn eigen BEC in sollicitatie modus. Echt een overdreven vrolijke optimist, gadverdamme.

34 likes

Ja maar dit werkt dus niet bij ons en dan gaat teams alsnog op geel. :angry:

1 like

Mousejiggle.exe

3 likes

Ligt er vooral heel erg aan wat er voor de @ staat. Als het gewoon voornaam-achternaam is oid dan kan het prima, als het mrsstyles4life is niet.

Ik was vroeger altijd superslecht in gesprekken, kon mezelf echt niet verkopen, kwam niet uit mijn woorden, stem sloeg over van de zenuwen. Maar ben inmiddels op het punt dat ik weet dat ik gewoon goed ben in wat ik doe en ook prima softskills heb, en kan dat ook onderbouwen. En ik ga nu gesprekken in met de instelling dat ze blij moeten zijn dat ik voor ze zou willen werken, ipv andersom. Werkt (tot nu toe) erg goed, de afgelopen drie vacatures waarop ik heb gesolliciteerd heb ik ook gekregen

10 likes

Ik gebruik een mousejiggle, maar sleep m’n laptop dan gewoon mee naar de keuken/bank oid en doe m’n ding. Kan dan altijd reageren als ik het teams geluid hoor.

En als ik wil douchen, ga ik in een vergadering met mezelf zitten. Soms deel ik m’n scherm zodat het lijkt alsof ik met iemand overleg/een presentatie geef :sweat_smile:

13 likes

Ik hou hier echt van. Mn favoriet zijn witte bolletjes met kaas of nutella die je tijdens een schoolreisje eet en ook al sinds zes uur sochtends in je tas zitten op een warme zomerdag.

7 likes

Dit is blijkbaar not done in Amerika maar ik vind gmail niet gebruikersvriendelijk (ik denk omdat ik het niet gewend ben?). Dus ik heb nu ingesteld dat mijn gmail emails naar mijn hotmail worden doorgestuurd zodat ik hotmail kan blijven gebruiken om mijn e-mails te lezen haha. Ook als ik een e-mail terug stuur in hotmail wordt het verzonden met mijn gmail account :ok_hand:t2:

10 likes

Ik heb dit ook. Ik vind gmail gewoon echt minder fijn. Maar ik vrees dat ik langzaam in een boomer verander ofzo.

4 likes

Ik wist niet dat dit een ding was dat dit niet zou kunnen haha. Ik gebruik 2 Hotmail adressen! Waarom zou dit not done zijn? :sweat_smile:

Ohja, ik snap het als er ilovehorsesxoxo voor de @ staat maar dat geldt ook voor een Gmail account.

3 likes

Welke tot in den treurnis herhaalde grap/comment is het allersaaiste

• Ananas op pizza
  • Iets met zakken op een jurk
  • Op een Lego blokje staan is het ergste wat er is

0 stemmers

De ā€œik krijg het toch niet terug van de belastingā€ bij het krijgen van een bon

26 likes

ā€˜ā€˜Bon mag jij houden voor boven je bed’’

8 likes

Dr was ooit een forummer op egf die had pizzahawaii als accountnaam. En daar werd ze helemaal op afgezeken. Sheehz :joy: