Hoe dik is de laag stof die nu onder je bed ligt?
- Niet bestaand want ik stofzuig daar heel consequent
- Een dun laagje
- Medium laag
- Behoorlijk dikke laag
- Superdik al maanden/jaren niet geweest
- Geen idee
0 stemmers
Hoe dik is de laag stof die nu onder je bed ligt?
0 stemmers
M’n robotstofzuiger past onder het bed, anders had er sowieso een laag van 3 jaar gelegen.
Er zitten lades onder mijn bed dus geen stof neem ik aan? Kan daar iig niet stofzuigen
Zo, maar echt?! Slaapkamer is echt dweilen met de kraan open wat betreft stof.
Onder de lades of in ieder geval in het middenstukje waar geen lades zitten ligt bij mij altijd flink wat stof. Maar dat ligt daar lekker tot ik af en toe het bed toevallig moet verschuiven.
Ja waarom is dat??
Hele pluizen soms
Dit gaat echt zo snel vind ik. Mn bed staat er nu 2 weken ofzo en ik keek afgelopen weekend en ik zag al best wat stof. En dat terwijl er alleen maar een bed nog staat met 2 nachtkastjes.
Heb jij een vloerkleed in je slaapkamer?
0 stemmers
Oh en ik vind het handig om met zo’n swifferachtige? Stok waar je die stofdoeken zo omheen doet wel handig i.p.v. stofzuigen.
Ik heb ook het gevoel dat er door onze heteluchtverwarming zo veel meer stof in huis is. We hebben dus geen radiatoren, maar kanalen waar warme lucht doorheen wordt geblazen. In mijn vorige huis was 1x per week stofzuigen voldoende, maar hier kunnen er na een paar dagen al van die stofnesten in huis liggen. Echt mega irritant.
We zijn onlangs op een andere slaapkamer gaan slapen en hier hoopt zich zoveel stof op. Ik vermoed omdat hier ook onze kledingkast staat, dat hadden we eerst niet. Maar dan nog…
Ik denk dat ik iig het bed 90° wil draaien zodat ik ook beter onder het bed kan zuigen, want nu hebben we echt binnen een week weer tumbleweed onder het bed liggen. Ben geen goede huisvrouw, maar dit lijkt mij zelfs niet gezond. Dit weekend maar eens het bed draaien.
Ja, ik heb een wtw en door die constante luchtbeweging ook overal stof. Is echt niet tegenop te zuigen.
Als jij nu een kind zou hebben/hebt:
0 stemmers
Eentje, ik had er zelf bij geboorte nog 5
Same. Al mijn opa’s en oma’s zijn dood, alleen m’n man heeft nog één oma met Alzheimer in de verste uithoek van Zeeland. Dus ja zowel zij als mijn hypothetische kind gaan daar niet veel van merken.
Heb je wel eens perongeluk de verkeerde container van straat meegenomen?
0 stemmers
Heeft iemand anders wel eens jou/jullie container per ongeluk meegenomen?
0 stemmers
Heb je een sticker of iets anders op je container(s) zitten om ze te herkennen?
0 stemmers
Voor degenen die ja antwoorden dat de container is meegenomen. Ben wel benieuwd, lijken jullie containers dan zo op elkaar dat ze die onbewust meenemen of kijken ze gewoon niet goed.
In België staat je naam en adres op je container (gft en rest)
Op mijn kliko’s staat met koeienletters het huisnummer, maar ik heb een buurman gehad die daar gewoon niet op let en de dichtstbijzijnde kliko pakt.
Ik vind het altijd zo gek als mensen van mijn leeftijd nog grootouders hebben, want ik heb in mijn leven maar één opa gekend en die is overleden toen ik 8 was. Maar eigenlijk is het heel normaal want mijn grootouders zijn ook wel vrij vroeg overleden.
Maar mijn man heeft nog wel één oma en die is Siciliaans dus die zal wel 110 worden ofzo.
Je moet die normaal bij je oude huis achterlaten en als je ergens intrekt en je hebt geen container dan komen ze er een brengen.
Maar wij betalen nu per kilo opgehaald afval en er is een sticker met chip of barcode die gescand wordt en voor de afvalverwerking gaat er dan een bedrag van je account af.