Stel je persoonlijke vraag #44

Ja deze

21 likes

Dan weet je zeker dat niemand je container jat :crazy_face:

15 likes

Sinds een maandje niet meer helaas . Overgrootoma was bijna 91. Mijn dochter bijna 4 en ze weet nu nog goed wie het is .

3 likes

Alle 4 nog! Maar met mijn vaders kant geen contact, terwijl die juist heel jong zijn; ik denk dat mijn oma nu 65 moet zijn?

Met de andere kant juist super goed contact en heel close! En ook die zijn nog in de 70, dus ook niet heel oud!

5 likes

Jawel, ook daar komt een zieke stoflaag. Groetjes iemand die dit weekend heeft ondervonden met uit elkaar halen.

1 like

Wow wat leuk zo jong! Ik heb nog 1 opa uit 1939 :o_o: kan me echt niet voorstellen dat hij in de jaren 80 al 40 was en kinderen had enzo? Hahaha heeel raar

2 likes

Ja bizar is dat! Ik heb nooit grootouders gehad en mijn vriend heeft nog een oma uit 1930, dat klinkt ook zo onwerkelijk.

2 likes

In ieder geval één. Mijn opa en oma van vaders kant ken ik niet (en wonen ook niet in NL) dus geen idee of ze er nog zijn.

3 likes

Voor mij klinkt een opa uit 1939 nog best jong haha. Mijn opa’s en oma’s kwamen allemaal uit de jaren '10. Ik heb ze dan ook nooit gekend, waren allemaal al minstens 5 jaar dood toen ik geboren werd.

6 likes

Ja toen ik vertelde dat ik in Berlijn ging wonen begon hij ook weer een verhaal over de muur en ik denk dan jaahaa opa maar hij heeft dat natuurlijk allemaal super bewust als volwassene meegemaakt? Echt cool

@ufo mijn vader is uit 66 dus jouw ouders zijn dan denk ik ook wel ouder zelf? En ik ben uit 97

1 like

Ja mijn ouders zijn echte babyboomers en hebben mij gekregen toen ze rond de 40 waren. Mijn opa’s en oma’s waren ook allemaal al wat ouder toen ze trouwden en kinderen kregen, de oorlogstijd was niet echt de beste periode voor een bruisend dateleven.

2 likes

Wow dan leefden ze nog toen de titanic zonk! Dat kan ik me weer niet voorstellen :sweat_smile: en dat allemaal in 2 generaties!

Ja ik vind het ook altijd raar dat sommige mensen van mijn leeftijd ouders hebben die ouder zijn dan mijn opa en oma??? Lijkt me wel gek om zulke oude ouders te hebben, want mijn moeder moet bijvoorbeeld nog 50 worden!

5 likes

die hebben echt grote veranderingen in de wereld meegemaakt :sweat_smile:

Ik vind altijd wel jammer dat ik als jongste van de familie de meeste opa en oma’s niet lang heb mogen meemaken. Nog wel 1 hele lieve oma gelukkig, komt wel mede omdat ze een teen mom was :'D

2 likes

Als jij ergens eind twintig/dertig bent ben jij wel echt de uitzondering met een moeder van nog geen 50 haha.

18 likes

Ja, daar ben ik me wel bewust van hoor! Maar het is maar net waar je aan gewend bent natuurlijk.

Ik ben 30 en zowel mijn moeder als dus de moeder van mijn vader waren teenmoms. En mijn zusje kreeg haar eerste kind op haar 22e, dus de trend van jong ouder worden zet zich wel door haha

3 likes

Ik was net 7 weken zwanger toen mijn tweede oma op sterven lag (de ander was net een paar maanden dood). Heb het haar toen nog wel verteld en dat was heel leuk. Maar een tante was er ook bij en die kreeg dat ook mee. En uiteindelijk wist íedereen het en ging het er bij de begrafenis de hele tijd over en werd er door de pastoor zelfs nog gezegd dat er nog een ongeboren achterkleinkind aanwezig was :tired_face:
Dat was echt verschrikkelijk!

Vind het wel echt heel jammer dat allebei mijn oma’s het net niet meer mee hebben mogen maken. Ze waren wel allebei flink in de 90 (uit 1923 en 1926!), dus ik heb echt ontzettend veel geluk gehad dat ik 36 jaar lang 2 oma’s heb gehad.

6 likes

Hahaha dit zou ik dus echt nemen. Of zo een met dolfijnen!

1 like

Ik heb wellicht een tikkeltje teveel gedronken, maar begrijp ik het goed als ik deze poll interpreteer als een zeer complexe manier om te vragen of mijn opa’s en oma’s nog leven?

83 likes

Ben jij bang in het donker (thuis, niet buiten)?

• Ja
  • Nee
  • Een klein beetje
  • Alleen na het kijken van een enge film oid

0 stemmers

Als je ja hebt gestemd, waar ben je dan bang voor?

• Aardse dingen (inbrekers etc)
  • Paranormale dingen (geesten etc)
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Vanaf 1 juli met je eigen pan naar de cafetaria om patatt af te halen?

• Nee ik betaal wel gewoon extra geld
  • Nee dan eet ik maar geen patatt meer
  • Ja ga ik doen
  • Hmm ik weet niet hoor, misschien als straks iedereen het doet dat ik wel meega met de meute maar nu nog niet

0 stemmers

1 like