Stel je persoonlijke vraag #44

Enige en laatste keer dat ik dat gedaan heb was op de camping in Italië. Iedereen kon z’n pannetje ‘s middags brengen en dan rond etenstijd stond alles klaar met lekkers. Maargoed, op de camping sleep je ook je toilet papier mee dus daar is alles accepté :grin:

9 likes

Ik zou het wel doen als het helpt. Maar er wordt juist opgeroepen het niet te doen dus nee.

6 likes

Ja door de Vereniging Professionele Frituurders, niet door de overheid

Je zou ook met je pan naar de Chinees kunnen

Het lijkt me echt chill om op die manier geen afval meer te maken. Maar de snackbar vindt het niet hygiënisch en ik wil die mensen ook niet lastig vallen met mijn pannen.

3 likes

Zou niet een pan meenemen, maar wel een bakje

4 likes

Als maar niemand haar menstruatie cup pannetje meeneemt!!

55 likes

Hahahaha dit is ook wat ik meteen dacht. Houd je ellende bij je thuis aub.

2 likes

Heb jij een spiegel in het toilet?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar wil ik wel
  • Ja, maar wil ik niet
  • Anders

0 stemmers

1 like

Geloof jij (wel eens) in dingen waarvan je eigenlijk rationeel wel weet dat het niet waar is of niet kan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik zal nooit van mijn leven bewust onder een ladder door lopen of schoenen op tafel zetten bijvoorbeeld. Slaat nergens op, maar ergens in mij denkt: waarom het risico nemen hahaha.

Gelukkig niet veel van dat soort voorbeelden, maar een paar van die mini bijgeloof dingetjes.

11 likes

Ja maar omdat het badkamer en toilet in 1 is. Als het alleen toilet was had het van mij niet per se gehoeven.

3 likes

Bij mij gaat dat vooral om dingen ‘als een teken van boven’ zien. Terwijl er 0 bewijs voor is.

Laatst was het de sterfdag van mijn favoriete opa, die een bepaald ras kanaries had. Die zie je niet in het wild, maar op zijn sterfdag zat er in de ochtend ineens een verdwaalde kanarie van dat ras in de boom achter mijn huis. Ik denk dat ie ontsnapt was.
Het beest was steeds aan het zingen en als ik dat hoorde, moest ik aan mijn opa denken omdat je bij hem ook altijd zijn kanaries hoorde.

Mijn opa was door en door protestants, supernuchter, had niks met :sparkles: spirituele :sparkles: dingen en was vooral een man van het woord (de Bijbel). Als hij er al überhaupt invloed op had, zou hij echt geen kanarie naar me toe sturen. :rofl: Maar toch voelt het als een soort knipoog van boven en vind ik het een leuk toeval.

50 likes

Geloof jij dat de mensen die in mindfuck zitten echt van niets weten of is het allemaal doorgestoken kaart?

• Ja het zijn random voorbijgangers
  • Nee het zijn mensen die betaald acteren
  • Alleen de bn-ers zijn betaald en acteren
  • Het is allemaal één grote mindfuck (= ik weet het echt niet)

0 stemmers

Ben even een one issue forummer maar mijn moeder is onlangs overleden en ik ging de kaart nog even lopend naar wat mensen brengen. Mijn moeder was dol op katten (en kattenfoto’s naar elkaar sturen onze hobby) en tijdens die wandeling kwam ik wel 6 katten tegen die ook allemaal aandacht wilden. Terwijl als ik logisch nadenk ik ook wel weet lekker weer plus licht = veel katten buiten.

36 likes

Ja, al loop ik dus ook om een ladder heen terwijl ze niet bezig zijn en ik dan over een vrij drukke fiets en autoweg moet lopen. Dat is over het algemeen gevaarlijker dan onder die ladder doorgaan.

Ik loop er altijd expres onderdoor. Living on the edge!

10 likes

Nee omdat ik (helaas) ook geen kraantje heb, als ik dat wel had zou ik er wel een spiegel boven hangen.

2 likes

De vorige bewoners/eigenaren hebben een kastje met spiegel opgehangen in het toilet en dat moeten we nog vervangen

1 like

Vreselijk! Lekker naar je kakhoofd kijken.
Of van die lage spiegels waarbij je naar je kut zit te kijken :sob:

3 likes

Heh? Dat heb ik echt nog nooit ergens gezien.

9 likes