Stel je persoonlijke vraag #44

Ligt wel 100% aan het team in kwestie :grimacing:

30 likes

Ik wil dit allemaal.

5 likes

Gratis eten en drinken ik vind dat altijd wel leuk. Behalve dat ik ooit zo dronken was geworden dat ik met mijn leidinggevende heb lopen muilen. Long time ago krijg er echt nog plaatsvervangende schaamte van!

14 likes

Haha hoe liep dit af?

1 like

Wat is jouw beeld van de meerderheid van de vrouwen op dit forum?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

2 likes

Als ik mijn haar was:

• Was ik het één keer
  • Was ik het twee keer met dezelfde shampoo
  • Was ik het twee keer met verschillende shampoos
  • Gebruik ik altijd conditioner
  • Gebruik ik soms conditioner
  • Gebruik ik nooit conditioner

0 stemmers

Als je het soms een keer wast en soms 2 kies maar wat je het meest doet :joy:

1 like

Waarom wassen jullie 2x met de zelfde shampoo? Wat is daar het nut van?

2 likes

Ik moest om 4 uur op mijn werk zijn en ging pas om 15 weg, dus zeker 4 :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb dit van @Karl_Lagerfeld volgens mij. De eerste keer schuimt de shampoo echt veel minder goed dan de tweede keer. Heb ook het idee dat het mijn hoofdhuid beter wast en mijn haar langer mooi blijft.

25 likes

Als ik haarlak of andere producten heb gebruikt was ik het vaak twee keer om dat er echt goed uit te krijgen

2 likes

Mijn hoofdhuid wordt echt gewoon niet schoon van 1x wassen. Shampoo schuimt bij de eerste keer niet eens haha, pas bij de tweede keer.

7 likes

Eerste keer is reiniging en tweede keer verzorging

10 likes

Omdat 1 x echt niet schoonmaakt

2 likes

Mijn kapper zegt hetzelfde, eerste keer wassen om haarproduct te verwijderen en tweede keer wassen voor de verzorgende ingrediënten. En koop mijn shampoo niet bij hen. :sweat_smile: Ik merk zelf wel verschil, was soms zelfs drie keer als ik veel droogshampoo heb gebruikt.

4 likes

Ik ben echt te lui voor twee keer wassen. Daar wordt het bij mij ook weer sneller vet van heb ik het gevoel. Ik gebruik de eerste keer gewoon genoeg shampoo dat t goed schuimt en overal bij komt. Lekker schrobben op die hoofdhuid en gaannnn. Ook te lui voor conditioner.

1 like

Sinds ik mijn haar twee keer met shampoo was en daarna volledig droog föhn heb ik echt aanzienlijk minder snel vet haar.

14 likes

Gebruiken jullie dan geen conditioner en/of masker om je haar te voeden?

1 like

Nee ik gebruik een shampoo en dat is het. Gebruik ook nooit stylingsproducten of warmtebronnen.

2 likes

Dan wordt je haar ook vies door eigen talg/vet en door :sparkles: het leven :sparkles: haha.

3 likes

Ik heb het hiervan geleerd en het maakt voor mijn fijne en snel vette haar een groot verschil.
Alleen de hoofdhuid wassen en twee keer om zo echt al het vet en vuil weg te wassen. Het hoort de eerste keer niet erg te schuimen. Anders is of je shampoo niet goed of je haar niet vies genoeg volgens hem.

4 likes