Stel je persoonlijke vraag #44

Eerste keer is reiniging en tweede keer verzorging

10 likes

Omdat 1 x echt niet schoonmaakt

2 likes

Mijn kapper zegt hetzelfde, eerste keer wassen om haarproduct te verwijderen en tweede keer wassen voor de verzorgende ingrediënten. En koop mijn shampoo niet bij hen. :sweat_smile: Ik merk zelf wel verschil, was soms zelfs drie keer als ik veel droogshampoo heb gebruikt.

4 likes

Ik ben echt te lui voor twee keer wassen. Daar wordt het bij mij ook weer sneller vet van heb ik het gevoel. Ik gebruik de eerste keer gewoon genoeg shampoo dat t goed schuimt en overal bij komt. Lekker schrobben op die hoofdhuid en gaannnn. Ook te lui voor conditioner.

1 like

Sinds ik mijn haar twee keer met shampoo was en daarna volledig droog föhn heb ik echt aanzienlijk minder snel vet haar.

14 likes

Gebruiken jullie dan geen conditioner en/of masker om je haar te voeden?

1 like

Nee ik gebruik een shampoo en dat is het. Gebruik ook nooit stylingsproducten of warmtebronnen.

2 likes

Dan wordt je haar ook vies door eigen talg/vet en door :sparkles: het leven :sparkles: haha.

3 likes

Ik heb het hiervan geleerd en het maakt voor mijn fijne en snel vette haar een groot verschil.
Alleen de hoofdhuid wassen en twee keer om zo echt al het vet en vuil weg te wassen. Het hoort de eerste keer niet erg te schuimen. Anders is of je shampoo niet goed of je haar niet vies genoeg volgens hem.

4 likes

Ik gebruikte altijd dit als ik m’n haar niet föhnde en dan droogte het zo mooi zacht en lekkerruikend op, had een voorraadje van de DM maar die is net op en ben het in NL nog niet tegengekomen :smiling_face_with_tear:

Oh en garnier haarmasker banaan. Love alle garnier tbh, werkt goed bij mij.

2 likes

Ja dat komt omdat iedereen hier die vette Miele haarolie in het haar smeert

2 likes

Als je uit eten gaat en iemand anders betaalt, bestel je dan anders dan wanneer je zelf betaalt? Dus net even een duurder drankje, een duurder hoofdgerecht?

• Ja, dit doe ik weleens
  • Huh? Nee dit doe ik niet

0 stemmers

3 likes

Nee maar soms wel net even een drankje ofzo minder dan wanneer ik zelf betaal.

27 likes

Nee, eerder andersom. Dus een goedkoper hoofdgerecht of een drankje minder

79 likes

Jij hij zag het wel zitten en ik zat daarna met een halve stalker opgescheept. Ik ben daar toen ook snel weggegaan. Kreeg nog weken in de avond horny appjes van hem dat hij nog vaak met een glimlach aan die mooie avond dacht. Echt, hoe heeft het zo ver kunnen komen?

1 like

Nee is idd echt zo, maar dat hebben anderen al gepost zie ik! Ik gebruik ook geen haarstyling producten overigens

2 likes

@Portugal @Eddie wie van jullie gaat een nieuwe profielfoto nemen?

17 likes

Normaal niet, behalve als ik met mijn ouders uit eten ga. Krijg dan altijd opmerkingen à la “maar dit gerecht (op een na duurste van de kaart) vind je zo lekker, neem dat toch gewoon!” of “wil je niet liever lekker een cocktail ipv een glas wijn?”. Dus dan neem ik het er ook maar van, ze kunnen het ook missen tegenwoordig, dus why not.

4 likes

:raising_hand_woman:

24 likes

Ik kan m ook bestellen hier zie ik, wel duurder dan de DM, maar thanks!

1 like