Stel je persoonlijke vraag #44

Ik gebruikte altijd dit als ik m’n haar niet föhnde en dan droogte het zo mooi zacht en lekkerruikend op, had een voorraadje van de DM maar die is net op en ben het in NL nog niet tegengekomen :smiling_face_with_tear:

Oh en garnier haarmasker banaan. Love alle garnier tbh, werkt goed bij mij.

2 likes

Ja dat komt omdat iedereen hier die vette Miele haarolie in het haar smeert

2 likes

Als je uit eten gaat en iemand anders betaalt, bestel je dan anders dan wanneer je zelf betaalt? Dus net even een duurder drankje, een duurder hoofdgerecht?

• Ja, dit doe ik weleens
  • Huh? Nee dit doe ik niet

0 stemmers

3 likes

Nee maar soms wel net even een drankje ofzo minder dan wanneer ik zelf betaal.

27 likes

Nee, eerder andersom. Dus een goedkoper hoofdgerecht of een drankje minder

79 likes

Jij hij zag het wel zitten en ik zat daarna met een halve stalker opgescheept. Ik ben daar toen ook snel weggegaan. Kreeg nog weken in de avond horny appjes van hem dat hij nog vaak met een glimlach aan die mooie avond dacht. Echt, hoe heeft het zo ver kunnen komen?

1 like

Nee is idd echt zo, maar dat hebben anderen al gepost zie ik! Ik gebruik ook geen haarstyling producten overigens

2 likes

@Portugal @Eddie wie van jullie gaat een nieuwe profielfoto nemen?

17 likes

Normaal niet, behalve als ik met mijn ouders uit eten ga. Krijg dan altijd opmerkingen à la “maar dit gerecht (op een na duurste van de kaart) vind je zo lekker, neem dat toch gewoon!” of “wil je niet liever lekker een cocktail ipv een glas wijn?”. Dus dan neem ik het er ook maar van, ze kunnen het ook missen tegenwoordig, dus why not.

4 likes

:raising_hand_woman:

24 likes

Ik kan m ook bestellen hier zie ik, wel duurder dan de DM, maar thanks!

1 like

Wat is goede shampoo dan?

Daar heeft hij ook een video over natuurlijk :joy:
Iig niet van de drogist, maar van een salonmerk.

1 like

Omdat ik hier de laatste tijd veel berichten lees over scripties en afstuderen, studeer jij nog?

• Ja
  • Nee, ben in de afgelopen drie jaar ergens afgestudeerd
  • Nee, ben langer dan drie jaar geleden afgestudeerd
  • Ik heb nooit gestudeerd

0 stemmers

Net vorige week mijn bul uitreiking gehad :tada::tada::tada:

9 likes

Ik heb al een studie afgerond en nu ook werkzaam in dat werkveld, maar doe daarnaast een vervolgstudie.

1 like

Na meerdere mislukte pogingen ben ik in september weer begonnen, maar dit keer in deeltijd

1 like

Langer dan 10 jaar geleden :older_woman:t3:

9 likes

Ik ben jaren terug afgestudeerd maar ik wil al heel lang een Master doen en heb morgen een open dag!

4 likes

Ik studeer niet meer, maar ik help wel mensen met afstuderen. Zou wel graag nog een onderwijskundige master willen doen.

2 likes