Een week Ibiza klinkt leuk. Een week Ibiza met al je collega’s not so much. Maar zou als het verder allemaal goed aansluit zou ik alsnog wel solliciteren en dan kijken hoe het in het gesprek verder gaat (als ik zou worden uitgenodigd)
Mwahh in theorie klinkt tomorrowland wel leuk, maar je moet net leuke collega’s hebben.
En met al dit soort extras zal basissalaris wel tegenvallen
Dit inderdaad. Betaal me maar goed genoeg dat ik zelf naar Tomorrowland kan met mijn vrienden
Lijkt me best leuk, als je de Tiesto’s en Afrojacks en Martin Garrix’ kunt ontwijken. Als ik er gratis heen zou kunnen zou ik gaan, maar zou er geen ticket voor kopen
Tijdens de sollicitatieprocedure fluft het bedrijf waar je solliciteert e.e.a. op. Zo zou je onbeperkt begeleiding krijgen, onbeperkt trainingen, leuke feestjes, veel inspraak in het soort werk dat je moet gaan doen, etc.
Als je aan het werk gaat blijkt dit allemaal bluf te zijn geweest. Zeg je daar dan wat van?
- Nee, durf ik niet.
- Nee, vind ik gewoon onnodig.
- Nee, zo werkt de (werk)wereld nou eenmaal. Iedereen bluft.
- Ja, als ik na een maand nog niets van deze ‘voordelen’ gezien heb.
- Ja, als ik na een paar maanden nog niets van deze ‘voordelen’ gezien heb.
- Ja, als ik na een halfjaar nog niets van deze ‘voordelen’ gezien heb.
- Ja, als ik na een jaar nog niets van deze ‘voordelen’ gezien heb.
- Ja, maar alleen als het me heel expliciet wordt gevraagd in een evaluatiegesprek o.i.d.
- Ja, ik zou dit uit mezelf aankaarten.
0 stemmers
- Ik zou sowieso ontslag nemen.
- Ik zou hierdoor misschien wel ontslag nemen.
- Jammer, maar geen reden voor ontslag.
- Het boeit me echt helemaal niet. Als ik maar werk heb.
0 stemmers
Ik verwacht niet na een maand al die voordelen meegemaakt te hebben, maar bijvoorbeeld onbeperkte begeleiding lijkt me juist in het begin belangrijk. Dus dat zou ik wel bespreekbaar maken.
Ja dit. Met een gratis kaartje zou ik vooraan staan om te gaan, maar het grootste gedeelte is niet echt mijn muziek, dus ik zou er geen kaart voor kopen. Geef dat geld wel uit aan feesten die wel veel leuke muziek hebben
Afgezien van de feestjes zijn dit wel beloftes die een baan kunnen maken voor mij, dus ik zou ontslag nemen als hier niks van waar blijkt te zijn. Maar ik heb wel de luxe dat ik dan snel iets anders zou vinden
Welke heb jij (wel eens) gelezen?
- Asterix
- Kuifje
- Robbedoes en Kwabbernoot
- Lucky Luke
- Guust Flater
- De Smurfen
- Suske en Wiske
- Marsupilami
- Jommeke
- Kiekeboe
- Michel Vailliant
- Nero
- Billie en Bollie
- De Rode Ridder
- Ik las andere Franco-Belgische strips waar ik echt over wil vertellen, namelijk…
- Niets van dit
0 stemmers
Ben twee keer geweest met collega’s (mijn vrienden) en heb het altijd leuk gehad. Niet mijn muziek maar de sfeer was er. Zag het meer als een dag met vrienden en we konden drinken en dansen.
Urbanus strips!
Ben je nu helemaal…
- (haartje) Betoeterd
- Belazerd
- Besuikerd
- Besodemieterd
- Belatafeld
- Van de ratten besnuffeld
- Van de pot gerukt
- Van lotje getikt
- Zestig
0 stemmers
Ontwikkeling van mijn seksualiteit:
- de vrouwen in De Rode Ridder
- Lenny Kravitz in de clip van Believe in me
In die volgorde haha.
Gebruik jij wel eens harddrugs?
- Ja, met uitgaan
- Ja, maar heel sporadisch (1x per jaar op een festival oid)
- Vroeger wel, nu niet meer
- Nee, maar ben wel nieuwsgierig
- Nee zou ik nooit (willen) doen
0 stemmers
En wiet?
- Ja
- Sporadisch
- Vroeger wel, nu niet meer
- Nee
0 stemmers
Ja hangt er heel erg af van welke mensen je om je heen hebt! Valt mij ook op. Ik had het er vandaag met een collega over en toen zei ik (voor de grap) oh ik kan wel even iemand appen hoor. En diegene reageerde vrij verbaasd van huh dus als je zou willen zou je vanavond al harddrugs tot je beschikking kunnen hebben?
Toen dacht ik ook weer even oh ja is niet zo normaal eigenlijk (en misschien maar goed ook).
Ja, niet alleen met uitgaan
Urbanus, mijn all-time favorite. En Claire!
Vast geen nieuws maar volgens mij kan je een deel studieschuld kwijt laten schelden als je vertraging hebt opgelopen door zaken als ADD.
Ja, maar ik wil wel een kleine kanttekening maken dat er een meewerkende decaan moet zijn en je een onderbouwde medische verklaring voor nodig hebt. Vooral dat eerste zit nog wel eens in de weg.
Nee ik bedoelde gewoon uitgaan in de breedste zin van het woord inderdaad. Ja misschien heb je ook wel gelijk, het is niet iets waar je snel open over spreekt wanneer je niet weet hoe de ander er tegenover staat natuurlijk!