ja hoe werkt dit? zag het laatst voorbijkomen maar snapte het niet helemaal
Jaaaa dit is echt mijn droom!! Vraag me alleen wel af wat die mensen dan moeten gaan doen die het halve concert filmen?
niet gaan
Ja maar hoe meer basisbeurs hoe minder je dus hoeft te lenen
Bij mij is een jaar lening dus omgezet in een gift
Ik zou het wel jammer vinden om geen enkele foto meer te mogen maken.
Ik vind het echt irritant als mensen continue filmen/foto’s maken, maar ik doe het zelf ook wel eens en vind dat zo leuk om terug te kijken dus zou het echt jammer vinden als het niet meer zou mogen
Omdat ik zelf graag concertfilmpjes van anderen kijk vind ik een verbod te heftig, maar ik denk dat de oplossing misschien in een afbakening van het filmen/fotograferen ligt? Dus dat er één nummer is waarbij je dit kunt doen, of dat er één speciaal vak of plek is waar mensen kunnen filmen (en anderen er geen last van hebben).
Dit is toch totaal niet te handhaven
Vraag jij in een hotel wel eens of er een upgrade naar een betere kamer beschikbaar is?
- Jawel vrijwel altijd
- Regelmatig
- Af en toe
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Zag dus op tiktok een filmpje hierover en mensen in de reacties zeiden ook dat je het altijd kunt proberen. Blijkbaar willen ze liever de standaard kamers vrij hebben voor last minute bookings dan een suite bijvoorbeeld en kun je daar dus een gratis upgrade naar krijgen.
Niet dat ik het zou durven te vragen, maar wel slim.
Maar als je vraagt om een upgrade naar een duurdere kamer is dat toch meestal gewoon betaald? Of vragen ze expliciet naar een gratis upgrade.
Ik zou bang zijn dat als ik dat vraag, dat ze dan zeggen ‘ja hoor! Dat is dan 1329 euro alstublieft’
Dan kun je natuurlijk altijd nog nee laat maar zeggen, maar dat lijkt me wel ongemakkelijk
Moet toch te doen zijn om de regel los te laten voor het laatste nummer (bijvoorbeeld)?
Ik zou dat echt niet durven nee. Wel jaren geleden eens een keer door het hotel aangeboden gekregen. Was toen met een vriendin op vakantie en toen kregen we gratis een luxere kamer omdat ze betere recensies wilden van Nederlanders haha
Lol ik ben slap maar zo slap nou ook weer niet. Ik moet soms wel een pauze nemen tijdens het fohnen, dat is al erg genoeg.
Ben jij fysiek sterk?
- Nee totaal niet
- Mwah ik denk gemiddeld
- Ja ik ben sterk
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Mn ex is een korps marinier en hij zei jarenlang dat een vrouw iig makkelijk 10 goede push ups moest kunnen anders was je niet gezond. Hahahahaha. Maarja hij was zelf niet gezond met elke ochtend 100 push ups en 10 km hardlopen om 5 uur 's ochtends voor zn normale baan begon.
Ja, ik heb tijdens de corona eerlijk gezegd wel de waterpijp ontdekt en doe dit sindsdien regelmatig. Ik ga eigenlijk nooit uit wanneer ik wiet rook. Ik vreet mezelf klem op de bank terwijl ik met mijn vriend rare dingen kijk zoals totally spies of weet ik veel wat Toen ik ermee begon deed ik het soms meerdere keren per week, maar merkte dat het toch ook wel nadelen had, dus nu doe ik het denk ik eens per week/ elke twee weken ofzo puur om een beetje te ontspannen en te lachen. Ik heb het nog nooit gedaan voordat we uit gingen ofzo, behalve met museumnacht, want dat geeft het wel een extra dimensie haha.
Ja, ging er flink op achteruit (€700 bruto per maand en ik verdiende al niet heel super). Leeftijd speelde eigenlijk geen rol, maar was ook bij een kleine agency, en denk dat het belangrijker was dat ik bereid was weinig te verdienen en gemotiveerd was. En was maar een jaar, daarna werd ik junior manager en kreeg een normaler salaris.
Is nu 4 jaar terug (vandaag precies) en verdien inmiddels bijna €1000 bruto meer dan voor mn traineeship (dus bijna €1700 meer dan in mn traineeship) en dat had nog (beduidend) meer kunnen zijn als ik in een commercieel bedrijf was blijven/gaan werken.
Als je het je kan veroorloven kan ik het zeker aanraden!
Qua muziek Tomorrowland (er is vast wel een techno of hardcore stage), qua publiek sowieso Graspop
Ja ze vroegen om een complimentary upgrade
Maak/bak jij wel eens je eigen brood?
- Nee joh ik ga wel naar de bakker/supermarkt
- Dit doe ik regelmatig
- Dit doe ik af en toe
- Dit doe ik zelden
0 stemmers
Ik vind dat deeg zo plakken. Word er echt naar van
Alleen dit toen ik op scouting zat en dat zou ik wel weer een keer willen doen.
Geen herstelbetalingen.
Wel een museum voor slavernij (komt), meer monumenten (Hoi Vlissingen) en meer aandacht hiervoor op school.