Ja ben benieuwd hoelang dat monument er nog staat ook
- Had veel eerder gemoeten dan vandaag
0 stemmers
Waarom geen betalingen
Ik acht dit geen duurzame oplossing en het lijkt mij bovendien heel lastig om vast te stellen wie wat ontvangt en hoeveel is gerechtvaardigd/nodig? Dan nog los van het leed dat veel mensen is aangedaan. Deze overheid is al niet eens in staat om de slachtoffers van de Toeslagenaffaire op gepaste wijze binnen een redelijk tijdsbestek te compenseren.
Ik vond dit trouwens best een goed artikel: Zijn herstelbetalingen een gepast middel om de open wond van ons slavernijverleden te helen?.
Verbieden hoeft niet maar ontmoedigingsbeleid zie je steeds vaker (hardcore scene bijvoorbeeld) en vind ik op zich wel top. Geniet gewoon van het optreden en dans/zing mee! Prima natuurlijk om even 30 seconden van het optreden te filmen of een foto met vrienden te maken, maar laat het lekker daarbij.
Je linkt een artikel waar verschillende, heel korte opinies staan, klopt dat?
Dit artikel legt goed uit dat herstelbetalingen geen uitbetalingen zijn.
En dan boter en suiker in dat warme ding, ik proef dit nog steeds
Als een vriend(in) van je regelmatig naar zweet ruikt, zeg je dit dan?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
- Het ligt eraan hoe goed ik bevriend ben met diegene
0 stemmers
Pitabroodjes doe ik in de
- oven
- grill
- broodrooster
- anders
- ik eet nooit pitabroodjes
0 stemmers
Oja ik moet nog een nieuwe broodrooster.
Heb jij een broodrooster?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, staat ie bij jou standaard op het aanrecht?
- Nee ergens in een keukenkastje
- Ja
0 stemmers
Als ik ze koop gaan in de broodrooster, als ik ze zelf maak gaan ze in de koekepan
Airfryer
- Ja, wantâŠ
- Nee, wantâŠ
0 stemmers
Ik ben vooral benieuwd wat iedereen onder het leven serieus nemen verstaat
Zelf zou ik er denk ik een andere betekenis aan geven dan over het algemeen wordt gedaan. En dan komen ik helemaal in een filosofische kronkel terecht, dus ben benieuwd wat anderen denken
Nee want we gaan toch allemaal dood. Het boeit me echt vrij weinig. Ik heb ook geen werk, huis of relatie op dit moment en vind het allemaal wel prima zo
Ik neem zo weinig mogelijk dingen serieus, maakt het leven een stuk leuker. Als onbeduidend vlekje met een lifespan van een fractie van een nanoseconde in het grote geheel zie ik ook niet in waarom ik mezelf of het leven serieus zou moeten nemen tbh
Nee, want het kan echt elke dag je laatste zijn. Heel leuk om een dikke spaarrekening te hebben maar wat heb je eraan als je morgen omkiept. Dingen op een lijstje zetten om te doen voor later? Nee het kan ook nu, later kan zĂł voorbij zijn.
Vooral door mijn werk en het overlijden van mijn moeder probeer ik zo veel mogelijk in het nu te leven en nu dingen te doen.
Ik heb om deze reden ook nee gezegd, maar ik twijfel of het juist niet eigenlijk ja moet zijn. Want je neemt juist serieus dat je maar een keer leeft en dat het zo voorbij kan zijn.
Heb jij schilderijen in huis hangen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wissel je wel eens?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je wel eens kleding helemaal op maat laten maken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je wel eens een sieraad laten ontwerpen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor mij is âhet leven serieus nemenâ vooral dat je heel gericht naar specifieke doelen werkt en dat dat veel waarde heeft in je leven. Ook dat als er dan iets mis gaat/anders loopt dan je uitgedachte pad dat je dat zwaar valt.
Ik ben te moe om het leven serieus te nemen