Stel je persoonlijke vraag #44

Wat betekent het leven serieus nemen - of niet serieus nemen - überhaupt?

5 likes

Hier zit ik dus ook al de hele tijd over na te denken… geen idee. Ik neem het leven hoe het komt, zonder x jaren plan.

5 likes

Ja ik heb wel gestemd maar ik kan eigenlijk ook geen goede betekenis bedenken???

Als je heel roekeloos leeft zonder na te denken over de consequenties neem je het leven miss niet serieus, maar wat valt daar dan weer onder?

1 like

Ik vond Pietje Bell echt superspannend, durfde die films bijna niet te kijken met die bende van de zwarte hand. Kruimeltje echt hartverscheurend zielig in mijn herinnering.

Slimpie en Sloompie was echt m’n fave, kennen jullie dat?

4 likes

Ja ik dacht eigenlijk, als je een mens op de wereld zet, dan neem je het leven wel serieus. Want zo’n kleine poepfabriek moet je iig 18 jaar lang serieus verzorgen haha

Hoeveel grote kamerplanten heb jij?

Ik dacht dat het direct een ruimte zou vullen maar het valt me toch tegen.

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5

0 stemmers

1 like

Levende? Of tellen dooie ook :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik heb toen ik een jaar of 6 was het hele huis voorzien met zwarte handen :sob: Gelukkig was het waterverf en kreeg mijn moeder alles schoon… maar ik nam dat Pietje Bell veels te serieus :joy:

8 likes

Als ik die teksten uit Dik Trom nu terug lees denk ik ook, wtf, kan echt niet

3 likes

Haha maar waarom zou je een dode plant in je huis houden? 1 vriend heeft een, volgens mij, bananenplant maandenlang dood in zn huis laten staan. Flikker dat ding dan weg?

Heb jij wel eens kamerplanten in je huis gehad die bijna dood waren maar toch ineens weer herleefden?

• Nou nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

En aan hoe ik op het festival verblijf. Nooit meer in een tent maar een huisje in de buurt is ideaal.

7 likes

Heb jij op de middelbare school tijdens geschiedenis veel geleerd over het slavernij verleden?

• Nee veel te weinig
  • Ja ik denk van wel
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Vind eendagsfestivals wel leuker! Tweede dag is toch altijd minder door brakheid

1 like

Zou wel weer eens een hele week willen doen zoals vroeger Sziget. Op driedaagse had ik altijd het gevoel dat ik alles eruit moest halen, dus dat was amper slapen, compleet tot het naadje gaan, en dan dinsdag ziek in bed. Een week is veel chiller, dan moet je gewoon rustmomenten inbouwen. Maar Sziget was de laatste keer dat ik er was (2010? :older_woman:t3:) al niet echt leuk meer tbh. En in een tent slapen doe ik sowieso ook niet meer, dus dan idd wel in een huisje of op zijn minst glamping met een echt bed. Maar ja, van dat geld kan ik ook drie weken op vakantie, dus dan kies ik toch eerder daarvoor.

3 likes

Nou, precies om je poll. Komt mijn moeder weer een keer de boel reanimeren en soms overleefd er toch een :joy:

1 like

Ik vind het soieso altijd gek als mensen een speciaal iets willen voor hun verjaardag. Volgens mij had jij ooit daar iets over gezegd over volwassen mensen met een verlanglijst haha.
Ik heb veel liever dat iemand iets geeft waarvan diegene denkt dat ik dat leuk vind. Dan weet je een beetje of diegene jou goed kent/ naar je luisterd enzo.

6 likes

Hoeft niet tot in de puntjes, maar ik vind het wel chill aan te geven wat ik wil (qua cadeau) en ook chill te weten wat hij wil :rofl:
Maar geef niet door dat ik graag wil lunchen met een broodje zalm roomkaas ofzo…
Wel als ik het ander moment wil vieren, omdat het vaak een week eerder of later vakantie is, en dan chiller vind dan midden in m’n werk week :upside_down_face:

Het enige dat ik echt op voorhand heb laten weten was welke type verlovingsring ik mooi vond. Weet niet of ik teleurgesteld kon zijn in iets dat met liefde is gegeven.
Maar kan iemand die je zo goed zou moeten kennen iets slecht doen of geven?
Edit: sommige mensen zijn goed in cadeaus geven en hechten daar veel belang aan.

1 like

Mijn vriend vraagt wel altijd wat ik wil omdat ik heel weinig echt leuk vind bijvoorbeeld qua sieraden. Hij is het type die met Buddha 2 Buddha dingen komt of Pandora ofzo

1 like

Nee joh, alleen die standaard tekening van een boot met liggende slaven kregen we elk jaar te zien

4 likes