Stel je persoonlijke vraag #45

In my defense: ik ben zwanger en snurk normaal NOOIT :nerd_face:

10 likes

Haha ik dacht bij mezelf: ik snurkte alleen toen ik zwanger was zo intens en toen werd ik er zelf ook nog wakker van. Verder zou ik heel chagrijnig worden als mijn vriend constant zulk geluid maakt, dus dat maakt dat ik het wel snurken noem :laughing:

3 likes

Nope, altijd met mijn hielen los van de grond en as we speak ook een soort zenuwpijn in mijn onderrug terwijl ik de badkamervloer probeerde te scrobben op mijn hurken. :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

1 like

Vooral mijn haar is de moeilijke factor. Aan de lucht drogen = geƫlektrocuteerd schaap. Het ziet er dan tegelijkertijd droog en vet uit, en plat en ontploft tegelijk. Kan het niet uitleggen.

9 likes

Ik glim, zweet en mijn haar droogt plat op. Geen natural beauty helaas.

5 likes

Weinig mensen die op makkelijk stemmen.
Misschien zijn de makkelijk stemmers wel gewoon sneller tevreden.

5 likes

Ja idd. hoeveel mannen rollen uit bed, gooien een plens water in huj gezicht en vinden het wel prima? Stellen we niet gewoon hoge eisen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja dit, ik pas echt niet in de beschrijving van makkelijk, maar doe ook niet bijzonder veel aan mijn uiterlijk

1 like

Echt moeilijk om dat objectief over jezelf te kunnen zeggen zeg, zit er nu al een tijdje over na te denken. Maar heb m’n stem toch maar aangepast door de dingen die jij nu noemt. Soms wou ik dat ik een eeneiige tweelingzus had zodat ik kon zien hoe ik eruit zie voor andere mensen en hoe bepaalde kleding staat enzo

2 likes

ik vind mezelf net een veenlijk zonder eyeliner maar eigenlijk fixt die ene wing wel een hoop. mijn huid en haar zitten eigenlijk altijd wel goed en qua kleding ben ik ook niet moeilijk. maar idd is het voor een deel denk ik ook wel mindset

4 likes

Ik heb ongeveer alles wat je noemt niet (zweet veel, snel rode kop, krullen die niet lekker zitten zonder te fƶhnen en geen makkelijk lichaam qua kleding, onrustige huid). Ervaar het niet altijd zo zwaar maar zo opgesomd… :sweat_smile:

2 likes

Ik heb makkelijk gestemd, maar ik ben zelf ook wel erg makkelijk uitgevallen. Dus een ander zou misschien moeite hebben met mijn pluizige haar, maar ik heb me er bij neergelegd dat ik geen zin heb om meer moeite doen voor mijn uiterlijk. Ooit zei iemand tegen me ā€˜dat ik zoveel knapper zou zijn als ik wat meer mijn best zou doen’ en daar was ik toen (begin 20) heel beledigd over. Nu denk ik: die opmerking zegt net zoveel over jou als over mij

5 likes

Ik weet nog niet wie, maar ik weet wel zeker dat er mensen tussen zitten die ik ken. Zelf een paar jaar lokale politiek gedaan maar het is niet voor mij. Echt een hondenbaan.

3 likes

als je verplicht mee moest doen aan een populaire datingshow, welke zou je kiezen? ā€˜geen een’ is ff geen optie.

• Lang leve de liefde
  • B&B vol liefde
  • First dates
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Boer zoekt vrouw.

13 likes

Voor de first dates stemmers: praat je makkelijk op een eerste date?

• Ja ik lul je de oren van de kop
  • Mwah moet even op gang komen maar gaat meestal wel redelijk redelijk
  • Nee ik ben veel te awkward
  • Ik heb al 100 jaar geen eerste dates meer gehad dus geen idee

0 stemmers

1 like

ik heb al 100 jaar geen eerste date gehad maar de andere programmas lijken me gewoon intens kut om aan mee te doen haha (b&b seizoen 1 was de inspiratie voor deze poll)

2 likes

Als t een beetje klikt dan ouwehoer/vraag ik wel lekker door. En als het niet klikt, dan vraag ik wrs gewoon 100x hoe het eten is. Of vertel ik wat ik van mijn eigen eten vind

5 likes

Moet jij niet eens meedoen met bake off ?

4 likes

Dit, dit is het kortste programma haha. Gaat sowieso ontzettend ongemakkelijk zijn.

12 likes