Ik heb makkelijk gestemd, maar ik ben zelf ook wel erg makkelijk uitgevallen. Dus een ander zou misschien moeite hebben met mijn pluizige haar, maar ik heb me er bij neergelegd dat ik geen zin heb om meer moeite doen voor mijn uiterlijk. Ooit zei iemand tegen me ‘dat ik zoveel knapper zou zijn als ik wat meer mijn best zou doen’ en daar was ik toen (begin 20) heel beledigd over. Nu denk ik: die opmerking zegt net zoveel over jou als over mij
Ik weet nog niet wie, maar ik weet wel zeker dat er mensen tussen zitten die ik ken. Zelf een paar jaar lokale politiek gedaan maar het is niet voor mij. Echt een hondenbaan.
als je verplicht mee moest doen aan een populaire datingshow, welke zou je kiezen? ‘geen een’ is ff geen optie.
- Lang leve de liefde
- B&B vol liefde
- First dates
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Boer zoekt vrouw.
Voor de first dates stemmers: praat je makkelijk op een eerste date?
- Ja ik lul je de oren van de kop
- Mwah moet even op gang komen maar gaat meestal wel redelijk redelijk
- Nee ik ben veel te awkward
- Ik heb al 100 jaar geen eerste dates meer gehad dus geen idee
0 stemmers
ik heb al 100 jaar geen eerste date gehad maar de andere programmas lijken me gewoon intens kut om aan mee te doen haha (b&b seizoen 1 was de inspiratie voor deze poll)
Als t een beetje klikt dan ouwehoer/vraag ik wel lekker door. En als het niet klikt, dan vraag ik wrs gewoon 100x hoe het eten is. Of vertel ik wat ik van mijn eigen eten vind
Moet jij niet eens meedoen met bake off ?
Dit, dit is het kortste programma haha. Gaat sowieso ontzettend ongemakkelijk zijn.
Heb alleen First Dates gekozen omdat dat het kortst is ![]()
Als het verplicht moet ga ik liever op vakantie in een b&b en dan maar hopen dat die gozer mij gewoon niks vraagt.
Voor de succesverhalen hoef je het niet te doen nee
Ik presteer niet goed onder druk en vlieg er uit tijdens broodweek. ![]()
Too hot to handle ![]()
Oh wist niet dat het een quiz was ![]()
Boer zoekt Frau…Helga
Vermoed wel iemand die ik kende, oud-klasgenoot die nu ook in het kabinet zit (bij de vvd
)
Lijkt het jou leuk om een hazelworm in je tuin te vinden?
Een hazelworm is geen slang maar een hagedis zonder pootjes. Ze zijn ongevaarlijk en kunnen niet bijten of iets. Het is een inheemse diersoort en ook niet gevaarlijk voor huisdieren. Hij eet slakken, wormen en spinnen. Hij is ±45 cm lang.
Spoiler: foto van de hazelworm. Als je een fobie hebt voor slangen zou ik niet klikken want hij lijkt op een slang.
- Nee, daar bedank ik voor
- Ja, dat lijkt me wel leuk
0 stemmers
Als ik er ook een tuin bijkrijg, prima ![]()
Ja die krijg je, waar je dus niet mag tegelen of iets en een boom moet planten want hij komt voor in de strooisellaag.