Stel je persoonlijke vraag #45

Heb alleen First Dates gekozen omdat dat het kortst is :joy:

17 likes

Als het verplicht moet ga ik liever op vakantie in een b&b en dan maar hopen dat die gozer mij gewoon niks vraagt.

3 likes

Voor de succesverhalen hoef je het niet te doen nee

Ik presteer niet goed onder druk en vlieg er uit tijdens broodweek. :sweat_smile:

5 likes

Too hot to handle :joy:

3 likes

Oh wist niet dat het een quiz was :joy:

1 like

Boer zoekt Frau…Helga

23 likes

Vermoed wel iemand die ik kende, oud-klasgenoot die nu ook in het kabinet zit (bij de vvd :sob:)

1 like

Lijkt het jou leuk om een hazelworm in je tuin te vinden?
Een hazelworm is geen slang maar een hagedis zonder pootjes. Ze zijn ongevaarlijk en kunnen niet bijten of iets. Het is een inheemse diersoort en ook niet gevaarlijk voor huisdieren. Hij eet slakken, wormen en spinnen. Hij is ±45 cm lang.
Spoiler: foto van de hazelworm. Als je een fobie hebt voor slangen zou ik niet klikken want hij lijkt op een slang.

Hazelworm

• Nee, daar bedank ik voor
  • Ja, dat lijkt me wel leuk

0 stemmers

1 like

Als ik er ook een tuin bijkrijg, prima :joy:

33 likes

Ja die krijg je, waar je dus niet mag tegelen of iets en een boom moet planten want hij komt voor in de strooisellaag.

6 likes

Ik snap niet helemaal waarom het een hagedis zonder poten is, maar nu ben ik aan het googlen op hagedissen en die lijken soms eigenlijk best erg op slangen. Maar waarom krijg ik de kriebels als ik een slang zie en als ik een hagedis zie niet? Zo raar, hoe die pootjes het verschil maken.

3 likes

Er mag er best eentje in mn balkontuintje komen wonen want dan kan die mooi de slakken opeten die mijn planten kaalvreten.

2 likes

Ik denk dat ik me alsnog kapot zou schrikken als ik deze in m’n tuin zou vinden, maar ik zou 'm wel lekker laten zitten en hoop dat hij zich volvreet aan alle naaktslakken.

6 likes

Lang Leve de Liefde is een kutprogramma, maar bij First Dates heb ik het gevoel dat ze soms expres het tegenovergestelde van je wensen nemen. Fukking kut, want ik wil gewoon wel zeker zijn dat ik een prima persoon tegenover me heb zitten

1 like

Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel bromvliegen in huis?

• Nee goor
  • :fly::fly::fly::fly:

0 stemmers

1 like

wel fruitvliegjes :sob:

6 likes

Ja, mega veel vliegen. We hebben alles al schoongemaakt, maar ze blijven komen. Zo goor. Nu op vakantie, weet niet hoe ik het ga aantreffen straks.

3 likes

Ja! Wilde er ook al een poll over maken. Ook op werk heel veel, echt een invasie

ruiken jullie ook opvallend vaak zweetlucht op openbare plekken de laatste tijd

• ja, vaker dan vroeger
  • even vaak
  • nee, minder vaak dan vroeger

0 stemmers

1 like