Stel je persoonlijke vraag #45

Heb jij weleens een sprinkhaan in het wild gezien in Nederland?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Vorige week nog in mijn keuken haha

4 likes

Gezellig op tafel tussen de snacks op de verjaardag van m’n broertje :joy:

2 likes

Hahaha ik zie blijkbaar al mijn leven lang sprinkhanen over het hoofd

Ik heb echt wekelijks kleine groene spinkhanen in mijn tuin (of bij mijn autospiegel)

2 likes

Wow voor minder dan de helft van dat geld kan ik een weekend boeken in een hotel met bubbelbad. Ik weet wat ik zou kiezen hahah

1 like

Ik vind dit wel meevallen, dat ticket was toch al 300€? En dan zal die camping ook wel 200€ kosten? En dan nog 500€ voor 4 dagen eten en drinken (alles buiten de deur, en vast al €3,50 voor een biertje).
Ik zou dat glamping deel niet doen en dan alsnog, 1000€ budget geven aan mezelf ibcl ticket.

1 like

Ik ben voor de helft 3 weken in griekenland. En ik hoef niet in een tent te slapen.

3 likes

Zonder Glamping moet je er 350 ofzo afhalen. Ik vind het teringduur maar zou het zelf ook wel doen voor het juiste festival want haat kamperen dus dan vind ik het die 350 wel waard haha (ok niet voor 2 uur wachten voor de douches)

@Soy.peor maar jij hebt familie daar!!! No fair 🥹

1 like

Ik wou zeggen voordat geld zit ik in IJsland, maar helaas.
Dat zijn alleen de kosten van vliegticket :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Maar dan betaalt ze dus 350€ voor 3 maaltijden per dag voor minstens 3 dagen en nog drinken.
Nou dan zou ik het bijna goedkoop noemen.
Maar misschien zat ze heel het weekend aan de drugs en dan ben je natuurlijk niet zoveel geld kwijt aan eten en drinken :sweat_smile:

1 like

Ik hoor de laatste tijd van verschillende mensen verhalen over dat ze echt een mega grote sprinkhaan in hun huis tegenkomen, volgens mij de grote groene sabelsprinkhaan, die kan tot 8 cm worden ofzo? :scream::sob:

4 likes

Ja!! Ik heb al een paar grote zwarte in huis gehad en op straat gezien :face_vomiting: (in het centrum van een grote stad) echt zooooo goor en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Vraag me af hoe dat komt ineens?

Vind mijn geboortedag prima. Ik zou hem op dagen willen veranderen en dat is 31 december en 1 januari dat lijkt me echt zo kut

Was voornamelijk eten en koffie had ik gezien. En alles is relatief natuurlijk. Wat voor de een duur is, is het voor de ander niet. Op LL betaal je je toch scheel voor een kleine maaltijd? Dat weet je van te voren.

Objectief gezien is het voor 3,5 dag wel duur :upside_down_face: maar misschien haalt ze er wel voor een heel jaar levenslust uit en dan is het goedkoop :tipping_hand_woman:

1 like

Hoe durven ze het centrum in te komen!!!

5 likes

Wat een geweldige naam. Met deze sprinkhaan is niet te spotten.

2 likes

Oh ik denk dat ik deze in huis had! Dacht dat het een krekel was. Vond het wel een indrukwekkend beest

@Monica een zwarte groene sprinkhaan??

3 likes

Een van de favoriete verhalen van mijn ouders om over mij te vertellen is dat toen ik klein was ik op vakantie bijna in mijn kont was gebeten door een xxl sprinkhaan.

4 likes

Jaaa! Op mijn werk al een paar keer gezien; meestal op het raam buiten en dan kun je ze goed bekijken. Maar ook een keer in een hele enge donkere gang :skull: toen vond ik het wat minder

3 likes