Stel je persoonlijke vraag #45

Hahahaha ja ik krijg gewoon echt de rillingen van die beesten. Excuuuuse me. Maar jij bent bioloog toch? Is er iets anders waardoor ze in de stad zijn nu ofzo? Want ik woon daar al m’n hele leven en heb ze er dus nog nooit gezien (maar kan natuurlijk ook toeval zijn).

1 like

Vind je dat bij trouwen altijd een aanzoek hoort (maakt niet uit wie) of kan samen beslissen ook gewoon, zonder aanzoek.

• Ja, ik vind dat een aanzoek erbij hoort
  • Nee, mag ook gewoon zonder

0 stemmers

3 likes

Ja het is een extra ring, die ik zelf wel zou waarderen. Maar zou ook zonder kunnen

21 likes

Die ring kan je alsnog halen. Een vriendin van me is ook getrouwd zonder aanzoek en vond eigenlijk dat ze die ring miste dus die zijn ze alsnog gaan halen haha. Waarom niet eigenlijk.

6 likes

Vind het wel leuker!! Wij zijn islamitisch getrouwd op het moment dat ik een huis kreeg en we gingen samenwonen. Toen was het van ‘oke nu gaan we trouwen’. Maar ik heb ook tegen hem gezegd als we ooit voor de wet gaan trouwen wil ik een aanzoek in Italië :joy:

2 likes

Als jij op je laptop of telefoon gedachteloos de ene app na de andere app opent om updates te checken, welke apps / sites zitten er dan in jouw standaard rondje?

• Mijn brein is nog niet overgenomen door Big Tech dus ik herken dit helemaal niet
  • Forum Feminarum
  • Reddit
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • LinkedIn
  • Weeronline / buienradar
  • Een nieuwsapp
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Discord
  • Tinder / Hinge / Bumble etc.
  • Pinterest
  • Een app van een winkel / webshop
  • Vinted
  • Marktplaats
  • YouTube
  • Nog iets anders

0 stemmers

2 likes

Voor mijzelf vond ik dat het erbij hoorde. Dus daarom dat gestemd. Wat anderen doen moeten ze natuurlijk zelf weten.

1 like

Heb sinds kort instagram van mijn telefoon gehaald. Dat check ik nu misschien 1x per dag op de laptop. Dus vooral FF.

Twitter en ik kijk vaak ook gedachteloos op letterboxd en goodreads

6 likes

Een spelletje

5 likes

Ik volg nog een heel aantal blogs, dus die check ik. En websites met recensies over films en/of film nieuws.

Tumblr en Instagram zijn de apps waar ik een tijdslimiet op heb zitten op mn telefoon, scrolltraps.

2 likes

Ik heb mijn vriend al verteld dat ik het aanzoek belangrijker vind dan de bruiloft zelf :joy:

5 likes

Hehe ja goor vind ik ook niet het juiste woord want het is gewoon de natuur uiteraard. Maar een sprinkhaan van 8 cm (dat is vergelijkbaar met de grootte van sommige muizen) hoef ik echt niet tegen te komen in mijn huis eigenlijk. Zeker omdat ze echt heel ver kunnen springen (onvoorspelbaar :scream:) en ook kunnen bijten schijnbaar.

3 likes

Je bedoelt X? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Haha nee helemaal zwarte! Extra goor natuurlijk door de kleur :crazy_face:

1 like

Je bedoelt dus dat je het op 31 december zou willen of? Mn moeder was op 30 december uitgerekend, ben blij dat het veel langer heeft geduurd. Zij denk ik niet lol

2 likes

Nee het gaat dus om die grote groene sabelsprinkhaan, deze dus:

“De totale lengte ligt ongeveer rond de 8 cm” :grimacing:

2 likes

Ja inclusief vleugels en legbuis :grimacing:

De wrattenbijter is volgens Wikipedia net wat groter (zonder vleugels en legbuis)

2 likes

Hahaha ok dat lijkt me idd logischer. Zo groen is het hier helaas niet. Maar idd wel al veel groener dan eerder :ok_hand:t2:

1 like