Ik dacht als tiener dat kleding in grotere maten duurder was omdat het meer stof had.
Dus dat een h&m shirtje in maat L 2 euro duurder was dan hetzelfde model in maat S.
Kwam daar redelijk laat pas achter dat dat niet zo is.
Edit: mijn tienerhoofd vond dit trouwens ook heel logisch.
ā¬1000 voor een weekendje lowlands inclusief glamping, eten en drinken vind ik:
- Duur
- Meevallen
- Goedkoop
- Belachelijk
0 stemmers
nav een tiktok van iemand die vertelde wat het weekend had gekost, ā¬1000 dus, en afsloot met ānou dit vind ikā¦.meevallenā.
Linda zeker
Ik heb dit ook gedaan en echt veeeel minder uitgegeven haha
Vooral omdat ik de glamping heel karig vind en niet bepaald luxe oid. Althans ik zag ook een filmpje en dat vond ik echt afzetterij voor dat geld.
Even terug gekeken dit was de bioko tent, ā¬759 alleen voor die camping.
Whaha wel grappig dat mn ouders vroeger altijd zaten te zeiken dat ze WEER een verjaardag in september hadden.
Dus het klopt ook nog. Niemand in mn vriendengroep is in sept jarig het gaat juist van november tot aan juli zonder stop. En dan aug sept, okt niet.
Ik ben midden januari geboren en vind dat nu prima. Ik vind nu juist september zoān kut maand. Ik zei als kind al als ik mocht kiezen zou ik de geboortedatum van oma (die ik nooit echt het gekend) kiezen 8 mei. Klinkt gewoon zo mooi.
Als je van maand mochten verwisselen maar je blijft uiteraard wel gewoon jezelfde geboortejaar, dus leeftijd etc.
Zou je dat overwegen?
- Ja ik denk het wel
- Nee nooit, het is wat het is
0 stemmers
Moet door deze poll weer eens denken aan een familiebruiloft waar een neef van mij uit zān dak ging op de dansvloer en eindigde in een spagaat niemand had enig idee dat hij dat in zich had.
Oh god mn vader is morgen jarig. Goede reminder. Moeder eind juli, vader eind augustus. Vind augustus ook een maand waarin alleen mannen worden geboren, en nee dit slaat nergens op.
Twee uur? Ik stond op camping 3 meestal zelfs max een kwartiertje.
Zouden op glamping niet ook meer mensen zitten die douchen belangrijker vinden? Genoeg festivals waar de meesten het gewoon doen met vochtige doekjes en deo het hele weekend haha
Haha ja dat zou zomaar kunnen!
Dat is niet zo gek hoor. Bij de kindermaten van Next werkt het zo (voor maat 116 betaal je daar paar euro meer dan bv maat 98 ofzo).
Eerder met kerst dan denk ik.
Als je rond 1 januari zwanger wordt, ben je begin okt 40 weken verder.
Nee klopt! Je krijgt 2 weken ācadeauā
Ohja dan klopt het wel rond de jaarwisseling idd!
Mocht je een kind willen op die datum, moet je ongeveer nu gaan seksen. Mijn zoon is van 8 mei dus ik kan het weten
Ja sowieso! Ik ben eind oktober jarig, maar het lijkt me heerlijk om in de zomer jarig te zijn. Kun je je verjaardag lekker in de tuin vieren ipv al die mensen binnen. Ik ben ook een tweeling dus we vieren het altijd samen, dan heb je best veel mensen op visite (luxeprobleem i know)
Ik zou juist andersom doen, iedereen is altijd op vakantie als ik jarig ben! Dus vier het altijd in klein gezelschap of alleen met thuis