Ja en ze zijn zooooo dom!!! Ze willen gewoon dood. Dan gaan ze op het keukenraam zitten, maak ik het raam open, help ze met een theedoek de juiste kant op. Maar nee hoor, vliegen liever langs het open raam om op een ander raam de uitgang te zoeken. Kut beesten met dat irritante geluid van ze
Toevallig een paar maanden geleden een in de tuin gespot . Mooi beest!
Haha omg ik zei dit vandaag nog tegen een vriendin.
Na onze vakantie heb ik, zonder overdrijven, wel 40 van die gore slome vliegen doodgeslagen. Echt super goor? Er kwam geen eind aan.
Kun jij (zonder handleiding) een stropdas strikken?
- Nee
- Ja, op mezelf
- Ja, op iemand anders
0 stemmers
Wappies en zonnebrandontkenners zullen tegenwoordig ook wel niet meer in deodorant geloven.
Één van de eerste dingen die ik leerde toen ik mijn huidige baan kreeg
Met handleiding ook niet
Ik heb makkelijk gestemd omdat ik bestwel volle zwarte wimpers heb, donkere wel goed gevormde wenkbrauwen. Nooit lijkbleek ofzo, zweet weinig. Maar toen dacht ik aan mn haar. Wat een verschrikking kan zijn.
Ben jij tevreden met je natuurlijke wenkbrauwen?
- Ja
- Nee
- Mwah het is oke
0 stemmers
Heb jij je haren op dit moment geblondeerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
1/3e
Ga je vandaag naar Pride Amsterdam?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oja jij hebt het zoals Talia Mar toch? Staat goed!
Ik moest even googelen maar ja inderdaad!
Nou er is een geboren en getogen Amsterdammer hier blijven slapen en hij ontvlucht liever de Pride.
Wat vind jij van de Pride?
- Geweldig
- Geen mening
- Mwah wel leuk als je zin heb in een feessie
- Niet oke
- Verschrikkelijk
0 stemmers
Ik vind de botenparade zelf niet echt leuk om naar toe te gaan, maar veel andere (minder massale) evenementen die tijdens pride georganiseerd worden wel.
Maak zelf een poll aan!
Verschrikkelijk, maar vooral om daar dan op dat moment te zijn. Carnaval, bevrijdingsfestival, koningsdag. Ik houd daar gewoon niet van. Mij niet gezien. Als ik er niet hoef te zijn op dat moment, geen mening over.
Er word in de poll toch niks gevraagd naar de betekenis van?
Bahaha ik was toch sarcastisch sheehz