Stel je persoonlijke vraag #45

Maar dan ben je dus aan het lopen en sta je niet meer in de weg :sweat_smile:

2 likes

Nee mijn situatie is ook niet relevant voor de poll ik was gewoon benieuwd. Maar nee het was geen roltrap en ik kon op dat moment niet opzij want dan zou die mevrouw tegen me aan botsen was ik bang voor

1 like

Echt schandalig veel :joy: maar wel over een periode van 10+ jaar.

Heb jij een hoesje om je telefoon? Bedoel niet zo’n heel boek maar gewoon de achterkant.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

maak de volgende keer aub een volledige reconstructie van de situatie inclusief slowmotion herhaling en voice-over van kees van der spek zodat iedereen precies ziet hoe dit nou in godsnaam kon gebeuren want dit enorme mysterie kan natuurlijk niet

41 likes

Nee dat weet ik zelf natuurlijk eigenlijk ook wel en ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor dit onvolledige beeld van een situatie van 12 seconden die ik over een uur weer vergeten ben

Sorry

26 likes

Sinds 3 weken ofzo daarvoor had ik 2 jaar lang geen hoesje

4 likes

Ik heb het juist andersom ik heb altijd een hoesje maar nu een paar weken niet. Moet nog een nieuwe maar ineens laat ik hem geregeld vallen en daarvoor nooit.

2 likes

Nou maar dan ben je toch bezig met opzij gaan en dat is toch de hele vraagstelling

Heb jij nog oude schriften en dergelijkevan de basisschool?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee maar als ik ze tegenkom zou ik ze houden
  • Geen idee maar als ik ze tegenkom pleur ik t weg

0 stemmers

Toevallig ben ik hier gister met mijn moeder nog doorheen gegaan. Wilde eigenlijk alles weg mieteren op een paar na, maar zij vond zo’n beetje alles nog leuk om te bewaren haha.

Ik ben nu veel huizen aan het bezichtigen en lijk het perfecte huis te hebben gevonden, maar de tuin vind ik alleen iets aan de kleine kant. Vriendin zegt dat ik niet moet zeiken omdat het huis verder perfect is. Tuin is ongeveer 35m2.

Ik vind dat

• Klein
  • Gemiddeld
  • Groot
  • Geen verstand van m2

0 stemmers

Bij een huis wat verder top is met dit formaat tuin zou ik

• Doen
  • Niet doen

0 stemmers

3 likes

Ligt er volledig aan hoeveel waarde je aan je tuin hecht toch. Wil je gewoon soms buiten kunnen zitten of is tuinieren je lust en je leven?

22 likes

Klein maar fijn. Als je het zou zien als een terras is 35m2 weer hartstikke ruim. Is toch heerlijk, 35m2 buitenruimte.

Als je het maar vol laat groeien met planten!!!

34 likes

Toen ik 35m2 las dacht eerst ik dat het over appartementoppervlakte ging en niet een tuin lol. En dat er dan ook nog gestemd wordt op klein :sob: ik ben te erg gewend aan de standaarden van de stad waar dit een huis van 1mio+ zou zijn waarschijnlijk

28 likes

Wij hebben een huis genomen met een kleine tuin. Hebben we heel kort over getwijfeld maar we kunnen prima buitenzitten onder de veranda en hebben gewoon ruimte zat zo. Het us ook niet zo dat je 365 dagen buiten zit in nederland haha

7 likes

Alle Belgen waarschijnlijk weer stomverbaasd met hun grote huizen en 300m2 tuin middenin de stad :joy:

22 likes

Ik zou blij zijn met een kleine tuin. Als je buiten kan zitten en wat planten, helemaal prima. Niet zoveel onderhoud

11 likes

Wilde met zeggen, dat is groter dan mn eerste appartement en de helft van mn tweede appartement. 35m2 voor een tuin is toch niet klein?!

10 likes

Ja mn moeder heeft nu dus nog een schriftje bewaard. Ik heb t doorgebladerd maar vind t echt niet boeiend😂 misschien speelt t ook mee dat ik geen kinderen krijg om t ooit aan te laten zien ofzo

3 likes

Nee toch? Ik denk niet dat mijn kind dit nou erg boeiend vindt om te zien haha.

12 likes