Stel je persoonlijke vraag #45

Welk cadeau zou je het ergste vinden om te krijgen?
  • kaartspel als Open Kaart of Diep’r
  • klets pot
  • Dwight sokken (van the office)
  • zo’n douche setje van de Kruidvat die je ook voor Moederdag veel ziet
  • Fifty shades of grey boek
  • Penny school agenda
  • Een glitter kussen van nicholas cage in close up
  • Dvd Farce of the Penguins
  • Douche gordijn van Shrek
  • toiletpapier met het hoofd van Poetin erop
  • zelfhulpboek “ben ik echt een medium?”
  • een fotoboek met de blote konten van je mannelijke vrienden op plekken waar je veel/graag komt

0 stemmers

En welk cadeau zou je het leukst vinden om te krijgen?
  • kaartspel als Open Kaart of Diep’r
  • klets pot
  • Dwight sokken (van the office)
  • zo’n douche setje van de Kruidvat die je ook voor Moederdag veel ziet
  • Fifty shades of grey boek
  • Penny school agenda
  • Een glitter kussen van nicholas cage in close up
  • Dvd Farce of the Penguins
  • Douche gordijn van Shrek
  • toiletpapier met het hoofd van Poetin erop
  • zelfhulpboek “ben ik echt een medium?”
  • een fotoboek met de blote konten van je mannelijke vrienden op plekken waar je veel/graag komt

0 stemmers

foto’s/uitleg konten fotoboek

De foto’s zijn gemaakt op allerlei alledaagse plekken dus bijvoorbeeld het park waar je hardloopt, supermarkt waar je komt, sportplek etc. Ze laten hun broek een stukje zakken, iemand maakt een foto en weer door.

Dit zijn de daadwerkelijke editie’s van het kussen etc.

9 likes

Ik heb in mijn traject wel gemerkt dat emdr heel veel kan doen! Was soms echt verbaasd over de reacties van mijn hoofd en lijf tijdens de sessies. Dus ik hoop dat het je veel oplevert!! En idd: lief zijn voor jezelf daarna!

7 likes

Oke ik heb een hele specifieke casus maar ben benieuwd hahaha

Stel je staat even aan de verkeerde kant van de trap of roltrap en je weet dit en bent bezig met naar de goede kant gaan en iemand roept dan tegen je LINKS GAAN RECHTS BLIJVEN STAAN (of hoe dat ook gaat op verschillende trappen)

Vind je dat dan (een beetje) irritant?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik zou echt blij worden van dat Nicolas Cage kussen, wil ‘m al hebben sinds ik die film heb gezien haha

13 likes

Ik vind het pleuris irritant als iemand zegt wat ik moet doen als ik er al mee bezig ben. Dan wil ik het niet meer doen.

25 likes

Ja en waarschijnlijk geef ik een kattige sneer terug naar die persoon.

Laatst was ik mijn oma aan het helpen bij de roltrap en toen kwam er een vrouw aanlopen die begon te roepen dat ik niet voor de roltrap stil moet staan. Toen noemde ik dr een zeikwijf

6 likes

Ja zeker als je al bezig bent, maar als ik haast zou hebben om een trein te halen en een roltrap op ren (waar een duidelijke kant is waar je moet staan) zou ik het ook irritant vinden als er toch iemand in de weg staat. Ik zou dan wel kunnen roepen op dat moment :grimacing:

Edit: ik denk nu vooral aan een moment dat ik een internationale treinverbinding moest halen en door vertraging 2 minuten had om het te halen, en waar toen verschillende een anwb stellen naast elkaar de trap blokkeerden. Wel gehaald toen maar ook geroepen denk ik :smiling_face_with_tear:

15 likes

Ik snap niet hoe je op een roltrap al “bezig” kunt zijn om naar de goede kant te gaan. Die beweging is toch zo kort

Handig als iedereen gewoon gelijk rechts gaat staan (of links en doorlopen aub)

26 likes

Ik moet nu denken aan dat ik in de metro in Londen op de roltrap achter twee leraressen met iets van 15 kleuters met van die hesjes stond. Ze bleven maar roepen en trekken “keep to the right, keep to the right, ANDREW KEEP TO THE RIGHT” en die kinderen maar verdwaasd rondkijken en de verkeerde kant opdralen :joy: ik denk dat ze allebei hoofdpijn hadden aan het eind van de dag

16 likes

Het kan toch zijn dat je in drukte snel naast iemand op dat ding stapt en dat je dan een paar treden moet lopen om ruimte te maken.

Nee dat kan niet

5 likes

Dat kan wel.

2 likes

Ja er kwam een vrouw naar boven gerend (hele grote brede trap) en ik stond links (daar kwam ik nou eenmaal uit met de metro) dus ik dacht ipv dat ik haar nu afsnij wacht ik even hier helemaal boven links zodat zij langs mij kan en dan ga ik daarna naar rechts

Maar toen riep ze dus al en dan denk ik rustig ik doe dit voor jou meid

2 likes

Maar dan ben je dus aan het lopen en sta je niet meer in de weg :sweat_smile:

2 likes

Nee mijn situatie is ook niet relevant voor de poll ik was gewoon benieuwd. Maar nee het was geen roltrap en ik kon op dat moment niet opzij want dan zou die mevrouw tegen me aan botsen was ik bang voor

1 like

Echt schandalig veel :joy: maar wel over een periode van 10+ jaar.

Heb jij een hoesje om je telefoon? Bedoel niet zo’n heel boek maar gewoon de achterkant.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

maak de volgende keer aub een volledige reconstructie van de situatie inclusief slowmotion herhaling en voice-over van kees van der spek zodat iedereen precies ziet hoe dit nou in godsnaam kon gebeuren want dit enorme mysterie kan natuurlijk niet

41 likes

Nee dat weet ik zelf natuurlijk eigenlijk ook wel en ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor dit onvolledige beeld van een situatie van 12 seconden die ik over een uur weer vergeten ben

Sorry

26 likes

Sinds 3 weken ofzo daarvoor had ik 2 jaar lang geen hoesje

4 likes

Ik heb het juist andersom ik heb altijd een hoesje maar nu een paar weken niet. Moet nog een nieuwe maar ineens laat ik hem geregeld vallen en daarvoor nooit.

2 likes