Stel je persoonlijke vraag #45

Nou maar dan ben je toch bezig met opzij gaan en dat is toch de hele vraagstelling

Heb jij nog oude schriften en dergelijkevan de basisschool?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee maar als ik ze tegenkom zou ik ze houden
  • Geen idee maar als ik ze tegenkom pleur ik t weg

0 stemmers

Toevallig ben ik hier gister met mijn moeder nog doorheen gegaan. Wilde eigenlijk alles weg mieteren op een paar na, maar zij vond zo’n beetje alles nog leuk om te bewaren haha.

Ik ben nu veel huizen aan het bezichtigen en lijk het perfecte huis te hebben gevonden, maar de tuin vind ik alleen iets aan de kleine kant. Vriendin zegt dat ik niet moet zeiken omdat het huis verder perfect is. Tuin is ongeveer 35m2.

Ik vind dat

• Klein
  • Gemiddeld
  • Groot
  • Geen verstand van m2

0 stemmers

Bij een huis wat verder top is met dit formaat tuin zou ik

• Doen
  • Niet doen

0 stemmers

3 likes

Ligt er volledig aan hoeveel waarde je aan je tuin hecht toch. Wil je gewoon soms buiten kunnen zitten of is tuinieren je lust en je leven?

22 likes

Klein maar fijn. Als je het zou zien als een terras is 35m2 weer hartstikke ruim. Is toch heerlijk, 35m2 buitenruimte.

Als je het maar vol laat groeien met planten!!!

34 likes

Toen ik 35m2 las dacht eerst ik dat het over appartementoppervlakte ging en niet een tuin lol. En dat er dan ook nog gestemd wordt op klein :sob: ik ben te erg gewend aan de standaarden van de stad waar dit een huis van 1mio+ zou zijn waarschijnlijk

28 likes

Wij hebben een huis genomen met een kleine tuin. Hebben we heel kort over getwijfeld maar we kunnen prima buitenzitten onder de veranda en hebben gewoon ruimte zat zo. Het us ook niet zo dat je 365 dagen buiten zit in nederland haha

7 likes

Alle Belgen waarschijnlijk weer stomverbaasd met hun grote huizen en 300m2 tuin middenin de stad :joy:

22 likes

Ik zou blij zijn met een kleine tuin. Als je buiten kan zitten en wat planten, helemaal prima. Niet zoveel onderhoud

11 likes

Wilde met zeggen, dat is groter dan mn eerste appartement en de helft van mn tweede appartement. 35m2 voor een tuin is toch niet klein?!

10 likes

Ja mn moeder heeft nu dus nog een schriftje bewaard. Ik heb t doorgebladerd maar vind t echt niet boeiend😂 misschien speelt t ook mee dat ik geen kinderen krijg om t ooit aan te laten zien ofzo

3 likes

Nee toch? Ik denk niet dat mijn kind dit nou erg boeiend vindt om te zien haha.

12 likes

Wij hebben er een huis om over laten gaan. Die tuin was 8 meter diep en 12 meter breed. Lijkt op papier heel wat, maar je kon de tuin niet praktisch gebruiken. Met kinderen zou ik het zeker niet doen.

Doe eeeeven normaal
dat je het zelf niet kiest moet je zelf weten maar 96m2 niet praktisch kunnen gebruiken is echt bullshit

141 likes

Nouja, je kunt niet oordelen zonder het gezien te hebben ;).

Jawel, het is echt een hele rare opmerking
Ik dacht even dat je nog ging antwoorden dat je een typo had gemaakt en 12 eigenlijk 2 moest zijn, dan kan ik me er misschien nog iets bij voorstellen

22 likes

Wat maakte het onbruikbaar dan?

Ik snap er niks van waarom 96m2 onbruikbaar zou zijn als het ook nog eens 8 bij 12 is en geen 1 bij 96 ofzo

32 likes

Dit zou best onbruikbaar zijn. Maar ook fascinerend want dan is je huis dus ofwel 1 of 96m breed :rofl:.
Soort mega geveltuin haha.

13 likes

groetjes vanaf mijn superpraktische balkon van 0.5x2 meter

26 likes