Wij hebben er een huis om over laten gaan. Die tuin was 8 meter diep en 12 meter breed. Lijkt op papier heel wat, maar je kon de tuin niet praktisch gebruiken. Met kinderen zou ik het zeker niet doen.
Doe eeeeven normaal
dat je het zelf niet kiest moet je zelf weten maar 96m2 niet praktisch kunnen gebruiken is echt bullshit
Nouja, je kunt niet oordelen zonder het gezien te hebben ;).
Jawel, het is echt een hele rare opmerking
Ik dacht even dat je nog ging antwoorden dat je een typo had gemaakt en 12 eigenlijk 2 moest zijn, dan kan ik me er misschien nog iets bij voorstellen
Wat maakte het onbruikbaar dan?
Ik snap er niks van waarom 96m2 onbruikbaar zou zijn als het ook nog eens 8 bij 12 is en geen 1 bij 96 ofzo
Dit zou best onbruikbaar zijn. Maar ook fascinerend want dan is je huis dus ofwel 1 of 96m breed
.
Soort mega geveltuin haha.
groetjes vanaf mijn superpraktische balkon van 0.5x2 meter
Oh nee he die arme kinderen
Een zwembad van 97 vierkante meter paste niet denk ik
Ik zie dat ze trouwens een rekenfout hebben gemaakt. De tuin is gee 96m2 maar 75m2. Nogmaals; ik ben er geweest, het was een enorm benauwende kleine tuin.
Was er drijfzand, waardoor het letterlijk gevaarlijk was in de tuin, en je daardoor er niets mee kon? Ik heb wilde plannen voor mijn 20m2 tuin, wat ik al groot zat vind.
Hoe is een oppervlak dat 5 ruime studentenkamers groot is beklemmend, ik ben oprecht erg benieuwd.
Ik ben heel benieuwd naar de indeling dan. Onze tuin is ook ongeveer 75m2 en het is echt een flinke, ruime tuin waar mijn kind meer dan genoeg speelruimte heeft.
Hebben de verwende forummers al een eigen lounge?
Of past dat niet in de onpraktische tuin
Verwent nest.
Ik geloof echt niet dat 75 m2 klein kan zijn, ik denk echy dat de vierkante neters niet kloppen
Misschien als je een schuur hebt die zelf 50m2 is en die middenin de tuin staat en je geen vrije tuin over hebt.
alleen dan.
Haha I canāt echt.
Haha die tuin is groter dan mān appartement, en ik vind dat ik best ruim woon
Hier ook ja, mijn God als dit allemaal tuin zou zijn ![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja dat huis wordt nu hopelijk bewoond door mensen die van kleine benauwende tuinen houden en Malija heeft een nog grotere tuin. Eind goed al goed iedereen blij
Foto praat makkelijker