Oh nee he die arme kinderen
Een zwembad van 97 vierkante meter paste niet denk ik
Ik zie dat ze trouwens een rekenfout hebben gemaakt. De tuin is gee 96m2 maar 75m2. Nogmaals; ik ben er geweest, het was een enorm benauwende kleine tuin.
Was er drijfzand, waardoor het letterlijk gevaarlijk was in de tuin, en je daardoor er niets mee kon? Ik heb wilde plannen voor mijn 20m2 tuin, wat ik al groot zat vind.
Hoe is een oppervlak dat 5 ruime studentenkamers groot is beklemmend, ik ben oprecht erg benieuwd.
Ik ben heel benieuwd naar de indeling dan. Onze tuin is ook ongeveer 75m2 en het is echt een flinke, ruime tuin waar mijn kind meer dan genoeg speelruimte heeft.
Hebben de verwende forummers al een eigen lounge?
Of past dat niet in de onpraktische tuin
Verwent nest.
Ik geloof echt niet dat 75 m2 klein kan zijn, ik denk echy dat de vierkante neters niet kloppen
Misschien als je een schuur hebt die zelf 50m2 is en die middenin de tuin staat en je geen vrije tuin over hebt.
alleen dan.
Haha I canāt echt.
Haha die tuin is groter dan mān appartement, en ik vind dat ik best ruim woon
Hier ook ja, mijn God als dit allemaal tuin zou zijn
Ach ja dat huis wordt nu hopelijk bewoond door mensen die van kleine benauwende tuinen houden en Malija heeft een nog grotere tuin. Eind goed al goed iedereen blij
Foto praat makkelijker
Alsnog wel iets groter dan een postzegelā¦
Haha ik heb niet eens een buitenruimte, dat 8x12 niet praktisch kan worden gebruikt is voor mij echt heel lastig te geloven.
Ik vind dit echt te benauwend, kijk die armetierige fontein nou in het begin.
Oh ja, nee nu snap ik het beter, kan echt niet inderdaad een tuin van 75m2, veel te klein.
Ik hoop zo dat je sarcastisch bent, maar vrees dat je het meent. Hoe dan?!
Misschien moet je dan ook vooral naar jezelf en je eigen standaard kijken. Want de tuin was het probleem niet in dit geval
Stamppot vind ik:
- heerlijk!
- wel lekker op zijn tijd
- mwah
- niet lekker
0 stemmers
Stamppot eet ik:
- het hele jaar door
- alleen in bepaalde seizoenen
- nooit
0 stemmers
Stamppot is echt mijn favo. Ik maak het het hele jaar door, maar in de lente en zomer gebruik ik wel wat frissere recepten dan in de herfst en winter.