Stel je persoonlijke vraag #45

Allemaal! In de tijd dat ze uitkwamen [/fossiel]

4 likes

Maar ik speelde 1 vooral voor Duck Hunt :joy:

5 likes

ben jij godzilla? anders is het toch totaal niet klein wtf

2 likes

Oh ik haat stamppot zo intens. Was ook zo verdrietig toen ik vorig jaar aankwam bij het kerstdiner op werk en het een stamppottenparty was.

13 likes

Mezelf even uitleggen omdat ik in de 2 procent zit haha: ik vind zelf een tuin echt heel belangrijk ivm hobby en wij hadden een harde ondergrens van 60 m2. Maar de ene tuin van x vierkante meter is de andere niet en je budget speelt ook zeker een rol (zou je net zon perfect huis met een perfectere tuin kunnen vinden voor hetzelfde geld?). Plus de regio, wij zochten bijv. niet in de randstad en niet middenin een stad, en het huis was nog niet perfect. Kan jij kwijt in je tuin wat je erin kwijt wil, dan zou ik het zeker doen.

2 likes

Jeetje voordat jullie @Malija zo aanvallen kijk anders eens hoeveel m2 een gemiddelde Nederlandse tuin is. Daarbij weet je niets over hoe de tuin is opgezet of hoeveel m2 er bijvoorbeeld al bebouwd is, de vorm en zonuren die je hebt in misschien wel een klein gedeelte van je tuin nog. Ik snap dat als je zelf in een klein appartement dit mega raar lijkt want wow je hebt zelf een balkon van 2m2 maar zo raar is het niet wat ze zegt.

2 likes

Jawel

38 likes

Ja idd hoevaak zit je nou over een heel jaar gezien in de tuin in Nederland. Stel ik zou in Italie ofzo wonen zou ik de grootte van een tuin belangrijker vinden. Al heb ik nu alsnog bestwel een grote tuin sinds kort. Maar kleiner had ik ook echt meer dan prima gevonden. Wat leuk dat je een veranda hebt!

1 like

Maar benoemen dat je de tuin hebt afgewezen, omdat hij lelijk is of teveel werk zou kosten om op te knappen of te weinig zonuren heeft is ook vrij normaal iets. Zelfs benoemen dat je groter gewend bent, en daardoor verwend bent om een stap terug te doen is nog tot op zekere hoogte te begrijpen. Alleen een tuin van 75m2 beklemmend of te klein noemen is gewoon in elke situatie belachelijk.

66 likes

Jawel dat is het wel.

9 likes

Het is de manier waarom het gezegd word. Heb jij liever een grotere tuin prima maar doe nou niet alsof zoveel m2 mega klein is.

5 likes

Ja idd, mn ouders hebben een grote tuin en daardoor vond ik vroeger best veel tuinen klein maar in geen enkele situatie is 75m2 toch klein?!?! Ik zag alleen ff een heeeeel dichtbegroeid bos voor me. Dus dat je nergens kan zitten. Dan is het benauwend.

4 likes

Ja maarja daar kijk je toch doorheen, hoe vaak is een huis of tuin nou 100% je eigen smaak. Een volle tuin kun je desnoods nog vol gooien met tegels :sob:

1 like

Stel je vind je droomhuis en je kan je dit kopen. Alleen de achtertuin is 75m2 maar een heel dichtbegroeid bos. Je mag geen enkele boom kappen.

• Ja zou ik doen
  • Twijfel
  • Lijkt me leuk zelfs

0 stemmers

1 like

Alleen door de dichte begroeiing, anders is het prima.

1 like

En de NES bewaard zodat mijn kind er ook nog mee kan spelen :grinning:

4 likes

Een bos inclusief of exclusief monsters??? Hoef geen Blair witch project in m’n tuin

7 likes

Ok bij mij was ie net wat anders aangekomen denk ik haha. Prima dat het voor haar te klein is, kan me dat ergens nog wel voorstellen als je idd wat anders gewend bent ofzo. Maar goed ik ben ook wel klaar met discussieren over een tuin die ik nog nooit heb gezien of whatever. Ik heb zelf ook geen eens zelf een tuin lol.

3 likes

Verkoopt wel goed dat soort filmpjes
Wordt je spookfluencer :joy::joy:

Inclusief, en inclusief die druipende snotneuzen en freaky hut. Part of the deal. Dat hoort nou eenmaal bij een bos in je 75m2 kleine tuin.