Stel je vind je droomhuis en je kan je dit kopen. Alleen de achtertuin is 75m2 maar een heel dichtbegroeid bos. Je mag geen enkele boom kappen.
- Ja zou ik doen
- Twijfel
- Lijkt me leuk zelfs
0 stemmers
Stel je vind je droomhuis en je kan je dit kopen. Alleen de achtertuin is 75m2 maar een heel dichtbegroeid bos. Je mag geen enkele boom kappen.
0 stemmers
Alleen door de dichte begroeiing, anders is het prima.
En de NES bewaard zodat mijn kind er ook nog mee kan spelen ![]()
Een bos inclusief of exclusief monsters??? Hoef geen Blair witch project in m’n tuin
Ok bij mij was ie net wat anders aangekomen denk ik haha. Prima dat het voor haar te klein is, kan me dat ergens nog wel voorstellen als je idd wat anders gewend bent ofzo. Maar goed ik ben ook wel klaar met discussieren over een tuin die ik nog nooit heb gezien of whatever. Ik heb zelf ook geen eens zelf een tuin lol.
Verkoopt wel goed dat soort filmpjes
Wordt je spookfluencer ![]()
![]()
Inclusief, en inclusief die druipende snotneuzen en freaky hut. Part of the deal. Dat hoort nou eenmaal bij een bos in je 75m2 kleine tuin.
Ik weet trouwens niet eens hoeveel m2 mn tuin is want het loopt zegmaar halfrond enzo. Dus dat is dan lastig te meten. Werd er ook niet eens bijgezegd tijdens het rondkijken de eerste keer.
Weet jij uberhaupt hoeveel m2 je tuin is?
0 stemmers
Ja maar alleen omdat dat in de omschrijving stond en met het huis erop ![]()
Het ergste vind ik nog types die zeiken over hun kleine tuin van annstelleritis m2 en dat ze dan die hele tuin betegelen of er kunstgras in doen ![]()
gewoon een boomhut bouwen boven in een boom zodat je toch een soort terras hebt ![]()
en hoe leuk! zoveel natuur in je tuin!
Omg ik denk ineens, dan zou je een compleet boventerras kunnen bouwen tussen die bomen.
Ik heb ff een persoonlijke vraag. Een pakketje is bij de “buren” afgeleverd zag ik. Volgens mij had ik nog aangegeven dat ik dat niet wilde. Nu ken ik die buren niet eens en dat zijn echt redelijk wat huizen verderop. Snap niet zo goed waarom het daar is afgeleverd, het is niet eens aan dezelfde kant van de straat.
Zou jij jezelf dan eerst voorstellen?
0 stemmers
Voorstellen als in: Hoi, ik ben Jumpsuit en ik woon hier verderop in de straat. Ik begreep dat jullie een pakketje voor mij aangenomen hebben.’
Ik zou niet eerst thee met ze gaan drinken ofzo.
Nou ja, voorstellen… Ik zou gewoon zeggen, hoi, ik ben kika, van nummer xx, ik kom een pakketje ophalen dat volgens de tracking hier bezorgd is
“Hoi, als t goed is ligt er een pakketje voor mij hier” is echt voldoende wat mij betreft. Ik hoef zelf echt niet per se te weten dat Jantine twee straten verderop op nummer 18 woont als ik haar verder nooit meer ga zien
Ik vond 2 altijd fascinerend omdat ie zo anders was, maar ik vond/vind m ook zoo moeilijk… ik kom echt niet voorbij een bepaald punt.
De beste was super Mario world, met Yoshi
!
en anders 3.
We speelden altijd met de neefjes en nichtjes op kerst en oudejaarsdag uren achter elkaar haha. Ouders lekker eten en uitgebreid kletsen en wij tot diep in de nacht (oké 2u ofzo) mario’en. Elk jaar weer ![]()
![]()
We hadden zo’n SNES met 1 zo’n disk waar al die Mario’s opstonden (super Mario all stars). En die SNES wordt uiteraard bewaard.
Ja super mario world was echt leuk!
Het allermeest heb ik super mario land gespeeld denk ik.
Ooooh! Leuk weetje.