Stel je persoonlijke vraag #45

Ik weet trouwens niet eens hoeveel m2 mn tuin is want het loopt zegmaar halfrond enzo. Dus dat is dan lastig te meten. Werd er ook niet eens bijgezegd tijdens het rondkijken de eerste keer.

Weet jij uberhaupt hoeveel m2 je tuin is?

• Ja
  • Nee geen idee

0 stemmers

Ja maar alleen omdat dat in de omschrijving stond en met het huis erop :woman_shrugging:t3:

4 likes

Het ergste vind ik nog types die zeiken over hun kleine tuin van annstelleritis m2 en dat ze dan die hele tuin betegelen of er kunstgras in doen :smiling_face_with_tear:

8 likes

gewoon een boomhut bouwen boven in een boom zodat je toch een soort terras hebt :ok_hand:

en hoe leuk! zoveel natuur in je tuin!

4 likes

Omg ik denk ineens, dan zou je een compleet boventerras kunnen bouwen tussen die bomen.

6 likes

Ik heb ff een persoonlijke vraag. Een pakketje is bij de “buren” afgeleverd zag ik. Volgens mij had ik nog aangegeven dat ik dat niet wilde. Nu ken ik die buren niet eens en dat zijn echt redelijk wat huizen verderop. Snap niet zo goed waarom het daar is afgeleverd, het is niet eens aan dezelfde kant van de straat.

Zou jij jezelf dan eerst voorstellen?

• Nee niet nodig
  • Ja zou ik wel ff doen
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Voorstellen als in: Hoi, ik ben Jumpsuit en ik woon hier verderop in de straat. Ik begreep dat jullie een pakketje voor mij aangenomen hebben.’

Ik zou niet eerst thee met ze gaan drinken ofzo.

83 likes

Nou ja, voorstellen… Ik zou gewoon zeggen, hoi, ik ben kika, van nummer xx, ik kom een pakketje ophalen dat volgens de tracking hier bezorgd is

3 likes

“Hoi, als t goed is ligt er een pakketje voor mij hier” is echt voldoende wat mij betreft. Ik hoef zelf echt niet per se te weten dat Jantine twee straten verderop op nummer 18 woont als ik haar verder nooit meer ga zien

7 likes

Ik vond 2 altijd fascinerend omdat ie zo anders was, maar ik vond/vind m ook zoo moeilijk… ik kom echt niet voorbij een bepaald punt.

2 likes

De beste was super Mario world, met Yoshi :smiling_face_with_three_hearts:!
en anders 3.
We speelden altijd met de neefjes en nichtjes op kerst en oudejaarsdag uren achter elkaar haha. Ouders lekker eten en uitgebreid kletsen en wij tot diep in de nacht (oké 2u ofzo) mario’en. Elk jaar weer :rofl::+1:t3:

We hadden zo’n SNES met 1 zo’n disk waar al die Mario’s opstonden (super Mario all stars). En die SNES wordt uiteraard bewaard.

7 likes

Ja super mario world was echt leuk!
Het allermeest heb ik super mario land gespeeld denk ik.

3 likes

Ooooh! Leuk weetje.

2 likes

Haha Ja “hoi, er ligt een pakketje ah yea dankje” wordt het vaak ofzo 🥹

6 likes

Hahaha I wish. Is in bepaalde regio’s zeker zo maar zelf woon ik in een van de duurste regio’s van België. Ik heb niet eens een tuin maar ik ben al lang blij dat ik een huis heb kunnen kopen. Mijn vorige huurappartement had een balkon van 2 vierkante meter, ik heb zelfs moeten zoeken naar een stoel die smal genoeg was om er op te passen (maar ik vond het heerlijk) :stuck_out_tongue: Dus alles wat groter is dan dat is al groot voor mij.

1 like

Doet me hieraan denken:

Sommige Vero Moda’s zijn failliet.

Ben jij een Vero Moda meisje? Denk aan een klein beetje modieus maar wel altijd heel veilig en basic. Als het halve land weer over is gegaan op trend X durf jij ook de gok te nemen.

• Ja
  • Nee
  • Ik was dat vroeger
  • Ik ambieer het nu
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb er een blauwe maandag gewerkt :joy:

4 likes

Heb je ooit gewerkt bij de Vero Moda?

• Ja
  • Nee
  • Wel gewild
  • Ik had er gesolliciteerd maar werd niet aangenomen
  • Ik heb gewerkt voor een andere Bestseller-store (bijv. Only of Object)

0 stemmers

3 likes

Ik zie dit nu pas en toch nog even reageren op de poll! Afgelopen weekend geweigerd omdat ik met een groepje was 6 vrouwen van de leeftijd 30+… Heel gevaarlijk om binnen te laten in een club haha, echt wtf als ik hier aan terug denk! Ik gok dat ze ons weigerde vanwege onze leeftijd, gevaarlijke groep huismoeders…
We hebben het heel leuk gehad in een andere tent!

10 likes