Ja maar alleen omdat dat in de omschrijving stond en met het huis erop ![]()
Het ergste vind ik nog types die zeiken over hun kleine tuin van annstelleritis m2 en dat ze dan die hele tuin betegelen of er kunstgras in doen ![]()
gewoon een boomhut bouwen boven in een boom zodat je toch een soort terras hebt ![]()
en hoe leuk! zoveel natuur in je tuin!
Omg ik denk ineens, dan zou je een compleet boventerras kunnen bouwen tussen die bomen.
Ik heb ff een persoonlijke vraag. Een pakketje is bij de āburenā afgeleverd zag ik. Volgens mij had ik nog aangegeven dat ik dat niet wilde. Nu ken ik die buren niet eens en dat zijn echt redelijk wat huizen verderop. Snap niet zo goed waarom het daar is afgeleverd, het is niet eens aan dezelfde kant van de straat.
Zou jij jezelf dan eerst voorstellen?
- Nee niet nodig
- Ja zou ik wel ff doen
- Ik weet het niet
0 stemmers
Voorstellen als in: Hoi, ik ben Jumpsuit en ik woon hier verderop in de straat. Ik begreep dat jullie een pakketje voor mij aangenomen hebben.ā
Ik zou niet eerst thee met ze gaan drinken ofzo.
Nou ja, voorstellen⦠Ik zou gewoon zeggen, hoi, ik ben kika, van nummer xx, ik kom een pakketje ophalen dat volgens de tracking hier bezorgd is
āHoi, als t goed is ligt er een pakketje voor mij hierā is echt voldoende wat mij betreft. Ik hoef zelf echt niet per se te weten dat Jantine twee straten verderop op nummer 18 woont als ik haar verder nooit meer ga zien
Ik vond 2 altijd fascinerend omdat ie zo anders was, maar ik vond/vind m ook zoo moeilijk⦠ik kom echt niet voorbij een bepaald punt.
De beste was super Mario world, met Yoshi
!
en anders 3.
We speelden altijd met de neefjes en nichtjes op kerst en oudejaarsdag uren achter elkaar haha. Ouders lekker eten en uitgebreid kletsen en wij tot diep in de nacht (okĆ© 2u ofzo) marioāen. Elk jaar weer ![]()
![]()
We hadden zoān SNES met 1 zoān disk waar al die Marioās opstonden (super Mario all stars). En die SNES wordt uiteraard bewaard.
Ja super mario world was echt leuk!
Het allermeest heb ik super mario land gespeeld denk ik.
Ooooh! Leuk weetje.
Haha Ja āhoi, er ligt een pakketje ah yea dankjeā wordt het vaak ofzo š„¹
Hahaha I wish. Is in bepaalde regioās zeker zo maar zelf woon ik in een van de duurste regioās van BelgiĆ«. Ik heb niet eens een tuin maar ik ben al lang blij dat ik een huis heb kunnen kopen. Mijn vorige huurappartement had een balkon van 2 vierkante meter, ik heb zelfs moeten zoeken naar een stoel die smal genoeg was om er op te passen (maar ik vond het heerlijk)
Dus alles wat groter is dan dat is al groot voor mij.
Doet me hieraan denken:
Sommige Vero Modaās zijn failliet.
Ben jij een Vero Moda meisje? Denk aan een klein beetje modieus maar wel altijd heel veilig en basic. Als het halve land weer over is gegaan op trend X durf jij ook de gok te nemen.
- Ja
- Nee
- Ik was dat vroeger
- Ik ambieer het nu
- Anders
0 stemmers
Ik heb er een blauwe maandag gewerkt ![]()
Heb je ooit gewerkt bij de Vero Moda?
- Ja
- Nee
- Wel gewild
- Ik had er gesolliciteerd maar werd niet aangenomen
- Ik heb gewerkt voor een andere Bestseller-store (bijv. Only of Object)
0 stemmers
Ik zie dit nu pas en toch nog even reageren op de poll! Afgelopen weekend geweigerd omdat ik met een groepje was 6 vrouwen van de leeftijd 30+⦠Heel gevaarlijk om binnen te laten in een club haha, echt wtf als ik hier aan terug denk! Ik gok dat ze ons weigerde vanwege onze leeftijd, gevaarlijke groep huismoedersā¦
We hebben het heel leuk gehad in een andere tent!
Nee haha ze zeiden tegen ons omdat we met een groep waren dat we niet naar binnen mochten, en daarna kwam er nog een groep jonge meiden aanlopen van begin 20 en konden zo naar binnen haha⦠Mijn vriendin wilde op oorlogspad en ik dacht alleen maar ik geef liever mijn geld uit aan een andere tent!