Stel je persoonlijke vraag #45

Nee haha ze zeiden tegen ons omdat we met een groep waren dat we niet naar binnen mochten, en daarna kwam er nog een groep jonge meiden aanlopen van begin 20 en konden zo naar binnen haha… Mijn vriendin wilde op oorlogspad en ik dacht alleen maar ik geef liever mijn geld uit aan een andere tent!

5 likes

Eigenlijk nog best wel vaak daar geslaagd als ik op zoek was naar een basic item.

Een beetje, een vero moda jurkjes meisjes. Ik draag geen spijkerbroeken en basic shirts/truien

Ik heb best lang bij Bestseller-stores gewerkt (niet bij Doek (= franchisenemer) maar bij Bestseller own). Maar ben wel in shock te lezen dat Doek failliet is :scream: zij hebben echt veel winkels.

2 likes

Vast, maar het is wel opvallend als je een groep huismoeders weigert en daarna een groep jonge meiden binnenlaat. Dan verwacht ik dat je een andere doelgroep binnen wilt hebben

6 likes

Eet jij wel eens vla?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nee nooit
  • Anders

0 stemmers

1 like

Die ene rechtsboven is het leukste. Welke is dat?

3 likes

Vanillevla met hagelslag wel echt lekker

15 likes

Chocoladevla met slagroom, echt vieslekker!

11 likes

Wel dat luchtige spul het liefst met banaansmaak, geen idee of dat officieel vla is eigenlijk… Wel chemisch haha

2 likes
Heb je een vakantie-Excelsheet?
  • Ja natuurlijk, alles overzichtelijk
  • Nee, maar wel een andere inpaklijst
  • Nee, maar ik ben altijd zelf goed georganiseerd met inpakken
  • Nee, ik flikker last minute iets in een koffer
  • Mijn optie staat er niet bij, namelijk

0 stemmers

Omg, ik heb dat dit jaar voor het eerst gemaakt :rofl::rofl: ik had wel zo een 15 overnachtingen en 4 ferry, heel veel bussen en nog veel meer, dus ik moest wel overzicht houden!

3 likes

Ja juist omdat ik alles last minute doe. Kan de avond ervoor om 23:30 starten en geen stress dat ik iets vergeet door m’n lijstje

1 like

Is toch ook geen Mariospel?

1 like

Ik heb geen excel voor m’n paklijst, maar wel voor m’n route, treinen, hotels etc

2 likes

Notion :heart: excelsheets, to do lijstjes en verzamelplek voor notities/linkjes/afbeeldingen/boekingsinformatie/routes in één. Kun je ook delen met je reisgenoot zodat je allebei kunt bewerken/aanvullen.

5 likes

Daarom zei ik: foto praat makkelijker. Ik wil die teringtuin nu wel zien eigenlijk. En mag hopen dat het een onbegaanbare jungle is.

19 likes

Of misschien zo iets:
En dan zo’n randje van een meter rondom het hele huis ofzo
Als het vrijstaand is kan het misschien :nerd_face:
En dan dus een flatgebouw wat je tuin in kijkt én de zon weghaalt :sunglasses:

9213-BEFE-CBA5-4-A9-F-9-A3-E-5-E890-BCCC711

19 likes

om dit gesprek samen te vatten

108 likes

deze is echt the bomb (en dan wel in vanillesmaak want die banaansmaak vind ik echt te ranzig)

25 likes