Stel je persoonlijke vraag #45

Haha heel herkenbaar ja, alsof je ook alles over jezelf als persoon zegt en je snel! nu! 1 ding moet noemen dat dat precies reflecteert :joy: krijg er ook stress van haha

4 likes

Heb vooral heel duidelijk wat niet m’n lievelings is (grijs, paars) (Taylor Swift) maar daar heb ik wel ellenlange lijsten van (mensen vinden mij best uitgesproken)

2 likes

Stel, je werkt bij een klein bedrijf (10-20 werknemers) met een baas die een lul is en alleen maar aan centen denkt en niet aan zijn werknemers. Je wordt dan ook ver onder marktconform betaald.
De baas wordt 50 en HR komt langs om geld in te zamelen voor een cadeaubon. Wat doe je?

• Ik leg in wat de rest ook inlegt
  • Ik leg hetzelfde in als wat ik voor mijn favoriete collega zou inleggen
  • Ik leg minder in dan wat de meeste anderen inleggen
  • Ik vraag om een tikkie die ik uiteindelijk vergeet te betalen
  • Ik zeg dat ik pas
  • Anders, namelijk

0 stemmers

2 likes

Ik zeg altijd “oohja ik doe wel mee” maar vergeet altijd geld te geven. Niet mijn probleem

2 likes

~~ vergeet ~~ :japanese_ogre::japanese_ogre:

9 likes

En ik zoek een betere baan. Ajuuuus

38 likes

Als je een kind hebt of als je er een zou hebben, zou het dan zelf mogen kiezen wat het voor kleding het zou dragen? Over het algemeen genomen en ervan uitgaande dat het niet totaal ongepast of mega extreem is

• Ja, vanaf peuter leeftijd
  • Ja, vanaf de basisschool
  • Ja, vanaf tienerleeftijd
  • Nee dat bepaal ik

0 stemmers

Als je zou/gaat winkelen voor een kind tussen 3 en 7 jaar, mag het kind dan zelf kiezen?

• Ja, kind heeft vrije keuze
  • Ja, maar ik bepaal de winkels
  • Ja, tussen opties die ik voorstel
  • Nee ik kies

0 stemmers

Wat vind je van het fenomeen mini me (je kind hetzelfde aankleden als jijzelf)

• Schattig en leuk
  • Neutraal
  • Stom
  • Alleen met consent van het kind
  • Dit doe ik zelf of zou ik doen
  • Dit zou ik nooit doen

0 stemmers

Ik noem dingen heel snel mijn favoriet omdat het ook echt zo voelt/is op dat moment. Ik word er altijd een beetje om uitgelachen (dan zeg ik iets als: “O dat liedje is ook in mijn favoriete film!” en krijg ik als antwoord “Jaja welke van de 1000???”), dus ik doe ook niet meer mijn best om een zo precies antwoord te geven. Is mijn echte lievelingskleur blauw of oranje??? You’ll never know!!!

6 likes

Gewoon inleggen wat ik ik wil leggen onafhankelijk van wat m’n collega’s doen.

4 likes

Ik vind het leuk, als zij het leuk vinden om hetzelfde aan te hebben. Dan is ze Bijv vet trots dat ze óók een groene jurk aan heeft - net als mama :partying_face::partying_face::partying_face:!!
Maar dan is het meer haar enthousiasme wat dan zo schattig en leuk is haha

1 like

Doet me denken aan mijn neefje van 4 die op vakantie ook een outfit mocht uitzoeken en toen met een voetbalpakkie van Messi kwam. Zijn ouders hebben niks met voetbal en hij heeft ook zeker weten geen idee wie dat is haha, zo droog. Hij droeg het natuurlijk de hele vakantie.

3 likes

Het enige leuke aan kinderen lijkt mij dat je ze kan aankleden :joy: als ik bij de Hema langs de kinderafdeling loop krijg ik fomo. Ik heb nu een hele garderobe zelfgemaakte tuigjes, strikjes en bandana’s voor mijn hond, maar is toch niet hetzelfde.

4 likes

Mn man maakt er vooral een sport van. Ze is niet gekleed als mini me, maar ze matchen wel heel vaak. Als zij nieuwe lila kleding heeft, heeft hij opeens ook een lila shirt ‘nodig’.

43 likes

Aah dit is leuk!

3 likes

Vind je Aperol Spritz en bier lekker?

• Ik vind beide lekker
  • Ik vind beide vies
  • Ik vind alleen bier lekker
  • Ik vind alleen Aperol Spritz lekker
  • Ik drink niet

0 stemmers

Ik vind Aperol matig. Niet vies maar ook nier echt heel lekker. Bier daarentegen :ok_hand:t4:

2 likes

ik vind dit ook echt belangrijk want mijn ouders wilden echt op mijn 14e ofzo nog bepalen wat ik aantrok en hoe mijn haar werd geknipt (thuiskapper) en dat voelde altijd zooo beperkend en kut

4 likes

Ik vind het ook vrij ouderwets en bekrompen. Het is toch ook een recht om jezelf te zijn en niet het visitekaartje van je ouders? Hoe leuk ze het ook zouden vinden je “aan te kleden”, ik vind dat eigen keuze wel een soort recht eigenlijk dat daar iets van eigen keuze in zou moeten zijn. En het is toch heel leuk en interessant om te zien hoe een kind eigen smaak ontwikkelt lijkt me. Alsof een kind ook een soort product is wat helemaal jouw smaak moet zijn. De maakbaarheid.

4 likes

Als alles niet zo klein was wel ja.

5 likes

vind jij aperol spritz en gin tonic lekker?

• ik vind beide lekker
  • ik vind beide niet lekker
  • ik vind alleen gin tonic lekker
  • ik vind alleen aperol spritz lekker
  • ik drink niet

0 stemmers

2 likes