Ik noem dingen heel snel mijn favoriet omdat het ook echt zo voelt/is op dat moment. Ik word er altijd een beetje om uitgelachen (dan zeg ik iets als: “O dat liedje is ook in mijn favoriete film!” en krijg ik als antwoord “Jaja welke van de 1000???”), dus ik doe ook niet meer mijn best om een zo precies antwoord te geven. Is mijn echte lievelingskleur blauw of oranje??? You’ll never know!!!
Gewoon inleggen wat ik ik wil leggen onafhankelijk van wat m’n collega’s doen.
Ik vind het leuk, als zij het leuk vinden om hetzelfde aan te hebben. Dan is ze Bijv vet trots dat ze óók een groene jurk aan heeft - net als mama !!
Maar dan is het meer haar enthousiasme wat dan zo schattig en leuk is haha
Doet me denken aan mijn neefje van 4 die op vakantie ook een outfit mocht uitzoeken en toen met een voetbalpakkie van Messi kwam. Zijn ouders hebben niks met voetbal en hij heeft ook zeker weten geen idee wie dat is haha, zo droog. Hij droeg het natuurlijk de hele vakantie.
Het enige leuke aan kinderen lijkt mij dat je ze kan aankleden als ik bij de Hema langs de kinderafdeling loop krijg ik fomo. Ik heb nu een hele garderobe zelfgemaakte tuigjes, strikjes en bandana’s voor mijn hond, maar is toch niet hetzelfde.
Mn man maakt er vooral een sport van. Ze is niet gekleed als mini me, maar ze matchen wel heel vaak. Als zij nieuwe lila kleding heeft, heeft hij opeens ook een lila shirt ‘nodig’.
Aah dit is leuk!
Vind je Aperol Spritz en bier lekker?
- Ik vind beide lekker
- Ik vind beide vies
- Ik vind alleen bier lekker
- Ik vind alleen Aperol Spritz lekker
- Ik drink niet
0 stemmers
Ik vind Aperol matig. Niet vies maar ook nier echt heel lekker. Bier daarentegen
ik vind dit ook echt belangrijk want mijn ouders wilden echt op mijn 14e ofzo nog bepalen wat ik aantrok en hoe mijn haar werd geknipt (thuiskapper) en dat voelde altijd zooo beperkend en kut
Ik vind het ook vrij ouderwets en bekrompen. Het is toch ook een recht om jezelf te zijn en niet het visitekaartje van je ouders? Hoe leuk ze het ook zouden vinden je “aan te kleden”, ik vind dat eigen keuze wel een soort recht eigenlijk dat daar iets van eigen keuze in zou moeten zijn. En het is toch heel leuk en interessant om te zien hoe een kind eigen smaak ontwikkelt lijkt me. Alsof een kind ook een soort product is wat helemaal jouw smaak moet zijn. De maakbaarheid.
Als alles niet zo klein was wel ja.
vind jij aperol spritz en gin tonic lekker?
- ik vind beide lekker
- ik vind beide niet lekker
- ik vind alleen gin tonic lekker
- ik vind alleen aperol spritz lekker
- ik drink niet
0 stemmers
Ik hou alleen van gin (evt met een smaakje) met andere dingen gemixt zoals ginger beer oid. Tonic vind ik nasty
Nog nooit gin tonic gedronken
tijd om het eens te proberen! zoveel verschillende soorten gin (en tonic) dat er vast iets bij zit dat je lekker vindt!
Ik vind gin eigenlijk het lekkerst met cava (of champagne als je bougie bent) citroensap en klein beetje suikersiroop in een flute aka een French 75. Ook een heel leuk aperitief om te maken als mensen komen!
Of een Gin basil smash (ook lekker met Thaise basilicum).
En als je helemaal hard wil gaan en niet van zoet ben vind ik een Vesper ook nog wel een goede classic (dry vermouth, gin, wodka en citroen).
Ginfluencer modus uit.
Lijkt hwachae je lekker? Koreaans dessert met fruit (waaronder watermeloen) aardbeien melk en spa roods of sprite.
- Wel eens gehad en is lekker
- Wel eens gehad niet zo lekker
- Zou het wel eens willen proberen en lijkt me wel ok/lekker
- Zou het wel eens willen proberen maar lijkt me niks
- Zou het niet willen proberen
0 stemmers
Voor de mensen die bier lekker vinden, welke van de onderstaande merken drink je het liefst?
Ik bedoel dan gewoon een normaal simpel biertje, geen wit of speciaalbier ofzo.
- Heineken
- Amstel
- Hertog Jan
- Grolsch
- Bavaria
- Jupiler
- Warsteiner
0 stemmers
Ik maak de gin drinkers echt belachelijk, maar Pink Gin met Fanta lemon is echt m’n favo combi.