Bavaria omdat dat de enige is die een glutenvrij pilsje heeft voorheen natuurlijk Hertog Jan
Mijn appie heeft deze dat is ook best oke
Ja die is zeker lekker! Zijn ook veel prima glutenvrije speciaalbiertjes, maar uit deze rij is Bavaria de enige zover ik weet
Eigenlijk brand
Cries in Belgian
Peroni is m’n favo pils
Oeh ja die is lekker inderdaad!
Mango vindt deze tas Duits.
Welke Europese uitstraling vind jij deze tas hebben?
- België;
- Denemarken;
- Finland;
- Frankrijk;
- Griekenland;
- Hongarije;
- Ierland;
- Italië;
- Kroatië;
- Letland;
- Luxemburg;
- Nederland;
- Oostenrijk;
- Polen;
- Portugal;
- Roemenië;
- Slovenië;
- Spanje;
- Tsjechië;
- Zweden
0 stemmers
- Toch Duitse DEgelijkheid
0 stemmers
Verenigd Koninkrijk
Ja maar echt wat een triestige poll
Hahaha sorryyyyy @Daelyss . Ik heb enkel de merken uitgekozen die wij op werk verkopen omdat ik daar benieuwd naar was
Gewoon internationaal lillek
Dat is gewoon de naam van de tas, zalando vindt niks.
Ik ben twee jaar alleen maar verkleed naar school gegaan als cowboy, buzz lightyear of dino. Mijn zusje was tussen haar 3e en 6e GEEL en ging al in tantrum mode als haar onderbroek niet geel was.
Mijn moeder is echt heel goed in pick your battles en zo lang we schoon waren en niet naakt vond ze het wel prima. Vooral ook omdat mijn zusje een periode heftig geïnspireerd was door Chin Chan en overal haar kont wou laten zien
Ik heb een aantal vrienden die hun kinderen echt heel leuk kleden en dan denk ik wel vaak ‘damn, ik wil dat shirt ook’, dus zou niet uitsluiten dat ik me hetzelfde zou kleden als ik een kind had (maar niet vice versa).
Denk je dat kappers soms met opzet een extra groot stuk haar afknippen als je vraagt om alleen de puntjes?
- Ja, bijna elke kapper
- Ja, maar een enkeling
- Ja, ik heb dit ook wel eens gedaan bij een klant
- Lijkt me niet toch?
- Gewoon nee
0 stemmers
Is me zoooo vaak gebeurd dus ik denk absoluut van wel ja
Nee, ik denk eerder dat veel klanten onrealistisch zijn wat betreft het gedeelte dat er eigenlijk afgeknipt moet worden om het haar er weer goed uit te laten uitzien.
Dit idd. Doe maar de puntjes… nou schat je halve haar is stro.
Mini me vind ik zelf niet per se leuk, maar mijn kleuter vindt het echt te gek als we ongeveer hetzelfde aan hebben. Ik koop niet speciaal dezelfde outfits, maar bijvoorbeeld allebei een spijkerbroek en een wit shirt doe ik wel
En verder mag ze elke avond zelf uitkiezen wat ze de volgende dag aan wil. Ik probeer wel een beetje bij te sturen zodat het past bij het weer (geen wollen trui bij 25 graden). In de winkel mag ze ook zelf kiezen maar ik hou het vetorecht, sommige kleding is echt afschuwelijk. Ze mag wel een prinsessenjurk of ‘hakken’ voor in de verkleedkist, maar niet op van die Frozen kinderpumps naar school.
Maar ik wissel nog wel eens van mening , tijdje geleden was hier de vraag vanaf welke leeftijd je kind zijn haar mocht kleuren. Toen heb ik volgens mij 12 oid gestemd. Inmiddels heb ik voor mijn 5-jarige van dat haarkrijt gekocht, is ze zielsgelukkig mee