Maar wie zegt dat dat de mening is? Het is de insteek van de vraag niet. Als er staat wat is je mening over pride betekenis dan worden er toch hele andere antwoorden gegeven?
Nee maar ik ga wel voor iets anders naar het centrum van Amsterdam, heel erg slim gepland
Je kunt je mening over pride toch niet los zien van de betekenis van pride. Alsof pride ook niet meer is dan de botenparade.
Ik vind de parade in utrecht leuker om naartoe te gaan. Ook wat minder massaal (maar t staat wel vol)
Leuk om op een boot te feesten, leuk om te zien, noodzakelijk dat het er is, maar afgrijselijk om tussen de drukte mensenmassa te staan feesten.
Lol nee als dat het probleem was zouden ze wel wat doen aan de commerciƫle bedrijfsborrel maar ja
Iemand heeft je gevraagd om tijdelijk haar extra sleutel te bewaren. Nu is er een conflict geweest en wil ze de sleutel terug. Het is 30 min fietsen btw lol dus echt even een investering
- Zij moet die sleutel maar komen halen
- Jij brengt de sleutel naar haar toe
0 stemmers
Ja superdoei he, je komt het maar halen. Zou het nog wel willen opsturen dan is het er de volgende dag, maar dat is misschien al te laat?
Ja dit wil ik op werk!!!
Zo zou ik eruit zien als ik niks aan mn wenkbrauwen zou doen, hahahha
En dan met blond haar als kind, vond ze echt verschrikkelijk. Maar inmiddels kan ik ze (in hun geƫpileerde staat) wel waarderen
Haha ahw, ja volle wenkbrauwen worden juist gewaardeerd nu. Ik vind die getatoeerde ook niet mooi. Ik zie het altijd direct en neen. Maarja ieder zn ding.
Ik epileer mn wenkbrauwen nooit, of echt 1 keer per jaar misschien.
Hoevaak epileer jij je wenkbrauwen?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Nooit
- Zelden
- Af en toe
- Regelmatig
0 stemmers
Ik heb mijn wenkbrauwen in mijn 26 jarig bestaan nog nooit aangeraakt of geƫpileerd.
Jaaa nu wel, beter dan die 90s/00s wenkbrauwen. Als ik ook fotoās zie van hoe kaal ik ze toen had geplukt Gelukkig is het redelijk terug gegroeid nog later haha
Nou grappig dat je dit zegt, mn moeder zei altijd NIET EPILEREN. En idd,dat is niet nodig. De haartjes eronder kan wel (maar dat is mijn mening).
Ik had als kind prachtige volle wenkbrauwen maar ben als 12 jarige zo hardhandig te werk gegaan dat er niks meer van over is
Ewn keer in de paar maanden haal ik wat verdwaalde haren eronder weg.
Ik doe wekelijks omdat ik lui ben, maar heb na drie dagen alweer van die verdwaalde haartjes.
Ik laat het altijd doen en dat is denk ik 1x per 6 of 8 weken?
Ja same, echt zonde! Haal nu alleen af en toe een verdwaalde haar weg die niet in mijn wenkbrauw hoort. Denk zoān 1x per twee maanden.
Ja die heb ik dus niet. Vind niet veel perfect aan mezelf maar mijn wenkbrauwen wel hahaš