Jaaa nu wel, beter dan die 90s/00s wenkbrauwen. Als ik ook foto’s zie van hoe kaal ik ze toen had geplukt
Gelukkig is het redelijk terug gegroeid nog later haha
Nou grappig dat je dit zegt, mn moeder zei altijd NIET EPILEREN. En idd,dat is niet nodig. De haartjes eronder kan wel (maar dat is mijn mening).
Ik had als kind prachtige volle wenkbrauwen maar ben als 12 jarige zo hardhandig te werk gegaan dat er niks meer van over is ![]()
Ewn keer in de paar maanden haal ik wat verdwaalde haren eronder weg.
Ik doe wekelijks omdat ik lui ben, maar heb na drie dagen alweer van die verdwaalde haartjes.
Ik laat het altijd doen en dat is denk ik 1x per 6 of 8 weken?
Ja same, echt zonde! Haal nu alleen af en toe een verdwaalde haar weg die niet in mijn wenkbrauw hoort. Denk zo’n 1x per twee maanden.
Ja die heb ik dus niet. Vind niet veel perfect aan mezelf maar mijn wenkbrauwen wel haha😂
Hij ligt bij mij haha
Ga hem nu per post doen en als ze dat niet wil mag ze hem komen halen
Natuurlijke wenkbrauwen en haarkleur vind ik vaak het mooist.
Heb jij wel eens een kussen of iets anders onder je kleding gedaan om te kijken hoe het er ongeveer uit zou zien als je zwanger was?
- Ja als kind/tiener
- Ja als volwassene
- Nee nooit gedaan
- Ik weet het niet meer
0 stemmers
Als volwassene toen ik nog niet ver genoeg zwanger was maar wel wilde kijken hoe positiekleding zou vallen ![]()
Haha Ja same. Maar ook toen ik nog lang niet zwanger was maar in de winter een kruik onder mijn trui had ![]()
de FF populatie is
- eenzamer dan gemiddeld
- minder eenzaam dan gemiddeld
0 stemmers
Hoezo stemmen mensen minder eenzaam? Kan me daar echt niks bij voorstellen.
Snap dat dit een kamikaze actie is want ik post hier ook, maar denk dat een forum an sich sowieso al wel grotendeels een plek is voor mensen die het in hun eigen omgeving misschien niet altijd kunnen vinden?
Niet gezegd dat iedereen hier eenzaam is, ik ook niet, maar denk wel eenzamer dan als je een handje mensen op straat plukt
Vroeger wel vaker dan nu, nu ik een relatie heb en stabielere vriendschappen. “soms” is te veel maar “nee” is ook zo definitief haha. Voel me best eens eenzaam, maar meer “zelden”?
Je komt terug op je hotelkamer en al je spullen zijn verplaatst en je kleding is gevouwen. Wat vind je hiervan?
- No problemo
- Blijf met je fikken van mn spullen af
0 stemmers
Het was geen zooitje!!!1
Kan niet verwachten dat ze m’n bed opmaken en stofzuigen als er allemaal kleren op en rondom het bed liggen toch? Allemaal chill als ze dat gaan vouwen, want had het idd zelf moeten doen
Edit; ik zie nu dat het geen zooi was in je kamer haha. Maar wat hebben ze dan gevouwen? Je pyjama? Of de kleren uit je koffer??
Ik had eerst ‘minder eenzaam’, maar dat gaat dan denk ik toch om de minderheid. Dus ik heb hem weer aangepast ![]()