Stel je persoonlijke vraag #45

Ja goeie tip voor een volgende keer (of voor anderen die dit lezen). Ik denk niet dat het een erkende was, volgens mij bestaat het bedrijf ook niet meer. Wel goede reviews (maar ja wat zegt het) en ik had ze gekozen omdat ze als een van de weinige snel reageerden en gelijk konden inplannen.

1 like

Ik zou niet weten wat ik moest zonder mijn broer :white_heart:

3 likes

Verhuizen doe ik het best met mijn zus en nichtje. Afgelopen jaren ben ik meerdere keren verhuisd en met hen gaat het altijd super gemakkelijk. Eén woord of knikje is genoeg.

5 likes

Nav jouw post in het date topic @Motherofdragons

Spuug jij wel eens in iemands mond tijdens seks?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Spuugt iemand wel eens in jouw mond tijdens seks?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als jij een halve taart of pizza in vier stukken snijdt, hoe doe je dat dan?

• Eerst door de helft en dan de twee helften door de helft
  • Direct per punt (dus na de eerste keer snijden heb je één punt van het goede formaat)

0 stemmers

Als iemand dat doet dan ben ik echt weg, gadverdamme.
Ja is misschien niet viezer dan tongen want dan wissel je ook spuug uit, maar toch.

12 likes

Ik heb echt niet genoeg ruimtelijk inzicht voor per punt.

6 likes

Ik dacht even dat je ging zeggen dat je niet genoeg ruimtelijk inzicht hebt om in iemands mond te spugen en honestly, same.

41 likes

Inzicht wel, motorische vaardigheden en vooral motivatie? Nope…

4 likes

Op een schaal van 1 tot 5: Hoe geïrriteerd ben je als een duitser je in het duits aanspreekt in nederland?

• 1 niet geïrriteerd
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 erg geïrriteerd

0 stemmers

2 likes

Waarom zou ik geïrriteerd moeten zijn?:joy:

4 likes

Janet S. was familie van een kennis van me. Ik heb haar wel eens gezien. Zo absurd.

3 likes

Ik las het als ‘begint Duits tegen me te praten’ maar als ze vragen of ik Duits spreek in het Duits zou ik niet geïrriteerd zijn.

Vind dat je eerst wel even mag vragen in welke taal gecommuniceerd kan worden.

Ik woon vlakbij de Duitse grens en als een Duitser in mijn woonplaats me in het Duits aanspreekt kunnen ze echt verontwaardigd zijn als je ze niet verstaat. Maar als ik in Duitsland Nederlands spreek kunnen ze ook weer echt boos worden. Dus ja dat irriteert me wel.

12 likes

Ben je dan ook geïrriteerd als bijv. een Amerikaan Engels tegen je praat zonder te vragen of je de taal spreekt?

3 likes

Nee maar die worden niet boos als je het niet verstaat

6 likes

Ik woon ook bij de duitse grens. Maar als het me gebeurd vraag ik gewoon netjes of ze het of in het engels kunnen doen of aan iemand anders kunnen vragen omdat ik geen duits spreek. :joy: het heeft me gewoon nooit geirriteerd.

4 likes

Dat is idd wel stom, als mensen dan boos worden. Heb dat zelf nooit meegemaakt.

1 like

Ugh nou ik wel. Werkte vroeger in de horeca en altijd die Duitsers die meteen in rap Duits gaan bestellen. Nou ik heb Frans op de mavo gedaan en in het enige jaar dat ik Duits heb gehad heb ik alleen darf ich bitte zur toilette gehen geleerd dus ik kan echt niks terug zeggen. En dan gingen ze altijd heel raar doen over het feit dat ik ze niet in het Duits kon helpen :roll_eyes: (kan het wel enigszins verstaan dankzij m’n Tokio Hotel fase)

5 likes

Als het gaat over Noord Nederland dan is dat gevoelsmatig alles noordelijker dan

• Zwolle
  • Steenwijk
  • Meppel
  • Groningen
  • Anders namelijk

0 stemmers

En bij het Oosten van Nederland. Dat is alles oostelijker dan

• Utrecht
  • Amersfoort
  • Apeldoorn
  • Deventer

0 stemmers