Stel je persoonlijke vraag #45

Het hangt echt heel erg van de rest van je outfit/styling af vind ik!

2 likes

Kleuter:

Geen kleuter:

Love tuinbroeken <3

29 likes

Stel je huisdier is overleden en je bent zwanger zou je dan je kind naar dit huisdier vernoemen? Het is wel een normale naam zoals Max of Bella ofzo…

• Ja, is toch mooi
  • Nee en ik vind het raar
  • Nmsvpe

0 stemmers

1 like

Over huisdieren en namen gesproken…

Als je een huisdier hebt dat dezelfde naam heeft als iemand die je spreekt…

• zeg ik enthousiast dat mijn huisdier ook zo heet
  • houd ik wijselijk mijn mond
  • hangt af van de naam (bijv. naam huisdier is zeer veelvoorkomende naam voor mensen)
  • hangt af van de persoon
  • hangt af van type huisdier
  • anders

0 stemmers

1 like

Ik heb 1 keer een opmerking gemaakt tegen een groepje meiden dat ik Luca een hondennaam vond en wie noemt z’n kind nou zo, en toen zei een van die meisjes “ik heet ook Luca…” dus ik hou voortaan mijn mond dicht over namen :joy:

16 likes

Ik vrees dat ik enthousiast zou zeggen dat mijn huisdier ook zo heet al zou ik beter wijselijk mijn mond kunnen houden…

4 likes

Tbh ik zou 100% ook zoiets zeggen :grimacing::joy: zowel “x is echt een hondennaam” als dan expres zeggen “mijn zusje/kind/ik heet zo” :grimacing:

2 likes

Mijn oma en opa hebben hun hond dezelfde naam gegeven als hoe ik heet.

Dat is toch vreemd :joy::joy: love them tho.

41 likes

Mijn tante die een kat had met echt zo’n mannennaam (ala Willem bijv) en toen een relatie kreeg en ging trouwen met iemand die precies zo heette is een van m’n favo verhalen uit m’n jeugd.

17 likes

Oh en mijn oma heeft ook een van haar zonen naar haar ex vernoemd want dat vond ze zo’n mooie naam. Kan toch ook echt niet :joy::joy:

22 likes

Kattiefestatie.

7 likes

Ja ik twijfelde over een verhuisbedrijf maar een vriendin raadde dat af. Die had ook een hele slechte ervaring. Uiteindelijk hebben vrienden en familie geholpen. Ook gewoon ooms en tante’s die ik niet eens had gevraagd om te helpen dus wel heel aardig.

Heb jij een goede ervaring met een verhuisbedrijf?

• Nooit gebruik van gemaakt
  • Ja
  • Nee
  • Mwah kon beter

0 stemmers

Heel erg Yvon Jaspers

3 likes

Omg ja Engelse tijdschriften zijn zo intens. Het kroonstuk hiervan is toch wel de ‘Sunday Sport’, dat is echt een koortsdroom van een tijdschrift. Honderd bladzijden aan fucked up random bullshit en dan op het eind 2 bladzijdes sport hahaha. Ik vond er weleens eentje in de trein in Engeland en ik was echt flabbergasted wat er allemaal in stond.

Dit soort headlines :joy:

23 likes

Nee dat gaat me echt te ver. Het voelt ook niet goed? Heb zelfs met deze hond ervoor gekozen om een naam te nemen die totaal niet op die van de vorige leek

1 like

Die maak ik wel geregeld leeg, itt foto’s. Echt wat een chaos is dat.

Heb jij alles netjes ingedeeld bij foto’s in verschillende mappen?

• Nee ik doe maar wat
  • Ja
  • Mwah het kan ermee door

0 stemmers

1 like

Hahahaha shit zeg, maar ik gebruik notities echt overal voor

4 likes

Ik vind dat doorheen bladeren ook echt heerlijk, allemaal emotionele teksten terug lezen of boodschappen en recepten en daar weer inspiratie van opdoen

3 likes

Geen mapjes, gewoon max 5 foto’s op m’n telefoon

Haha ja ik heb ook echt van die random dingen erin staan waarvan ik geen idee meer heb wat het is. Kwam dit tegen:

Zou echt niet weten wat dit is

37 likes