Nee maar die worden niet boos als je het niet verstaat
Ik woon ook bij de duitse grens. Maar als het me gebeurd vraag ik gewoon netjes of ze het of in het engels kunnen doen of aan iemand anders kunnen vragen omdat ik geen duits spreek. het heeft me gewoon nooit geirriteerd.
Dat is idd wel stom, als mensen dan boos worden. Heb dat zelf nooit meegemaakt.
Ugh nou ik wel. Werkte vroeger in de horeca en altijd die Duitsers die meteen in rap Duits gaan bestellen. Nou ik heb Frans op de mavo gedaan en in het enige jaar dat ik Duits heb gehad heb ik alleen darf ich bitte zur toilette gehen geleerd dus ik kan echt niks terug zeggen. En dan gingen ze altijd heel raar doen over het feit dat ik ze niet in het Duits kon helpen (kan het wel enigszins verstaan dankzij mān Tokio Hotel fase)
Als het gaat over Noord Nederland dan is dat gevoelsmatig alles noordelijker dan
- Zwolle
- Steenwijk
- Meppel
- Groningen
- Anders namelijk
0 stemmers
En bij het Oosten van Nederland. Dat is alles oostelijker dan
- Utrecht
- Amersfoort
- Apeldoorn
- Deventer
0 stemmers
Bij allebei Utrecht
Moet ik weten waar Meppel en Steenwijk liggen? Geen idee
In t noorden
Ik ken alleen de linkerkant
Haha ja ik ben er zelf ook niet zo bekend maar daar kom je langs met de trein als je naar Leeuwarden of Groningen gaat volgens mij
Ik kom alleen onder de rivieren jonge
Alles
Vind jij volwassenen in tuinbroeken (als mode item) op hele grote kleuters lijken?
- Ja, altijd
- Ja, maar alleen als ze niet lang zijn <1.75m
- Ja, maar juist als ze lang zijn >1.75m
- Ja, als de stof een print heeft
- Ja, als de stof egaal van kleur is
- Ja, als er een borduursel op zit
- Ja, maar alleen zwarte tuinbroeken maken je geen kleuter
- Ik draag tuinbroeken en voel me een kleuter
- Ik draag tuinbroeken en voel me geen kleuter
- Ik draag geen tuinbroeken en voel me een kleuter
- Ik draag geen tuinbroeken en vol me geen kleuter
- Nee
- Waar hƩb je het over ga weg met je kleuters in tuinbroeken
- Ik ben saai en heb geen mening maar wil wel stemmen
0 stemmers
Het hangt echt heel erg van de rest van je outfit/styling af vind ik!
Stel je huisdier is overleden en je bent zwanger zou je dan je kind naar dit huisdier vernoemen? Het is wel een normale naam zoals Max of Bella ofzoā¦
- Ja, is toch mooi
- Nee en ik vind het raar
- Nmsvpe
0 stemmers
Over huisdieren en namen gesprokenā¦
Als je een huisdier hebt dat dezelfde naam heeft als iemand die je spreektā¦
- zeg ik enthousiast dat mijn huisdier ook zo heet
- houd ik wijselijk mijn mond
- hangt af van de naam (bijv. naam huisdier is zeer veelvoorkomende naam voor mensen)
- hangt af van de persoon
- hangt af van type huisdier
- anders
0 stemmers
Ik heb 1 keer een opmerking gemaakt tegen een groepje meiden dat ik Luca een hondennaam vond en wie noemt zān kind nou zo, en toen zei een van die meisjes āik heet ook Lucaā¦ā dus ik hou voortaan mijn mond dicht over namen
Ik vrees dat ik enthousiast zou zeggen dat mijn huisdier ook zo heet al zou ik beter wijselijk mijn mond kunnen houdenā¦
Tbh ik zou 100% ook zoiets zeggen zowel āx is echt een hondennaamā als dan expres zeggen āmijn zusje/kind/ik heet zoā