Stel je persoonlijke vraag #45

Hij ligt bij mij haha
Ga hem nu per post doen en als ze dat niet wil mag ze hem komen halen

2 likes

Natuurlijke wenkbrauwen en haarkleur vind ik vaak het mooist.

3 likes

Heb jij wel eens een kussen of iets anders onder je kleding gedaan om te kijken hoe het er ongeveer uit zou zien als je zwanger was?

• Ja als kind/tiener
  • Ja als volwassene
  • Nee nooit gedaan
  • Ik weet het niet meer

0 stemmers

Als volwassene toen ik nog niet ver genoeg zwanger was maar wel wilde kijken hoe positiekleding zou vallen :sweat_smile:

4 likes

Haha Ja same. Maar ook toen ik nog lang niet zwanger was maar in de winter een kruik onder mijn trui had :clown_face:

3 likes

de FF populatie is

• eenzamer dan gemiddeld
  • minder eenzaam dan gemiddeld

0 stemmers

1 like

Hoezo stemmen mensen minder eenzaam? Kan me daar echt niks bij voorstellen.

Snap dat dit een kamikaze actie is want ik post hier ook, maar denk dat een forum an sich sowieso al wel grotendeels een plek is voor mensen die het in hun eigen omgeving misschien niet altijd kunnen vinden?

Niet gezegd dat iedereen hier eenzaam is, ik ook niet, maar denk wel eenzamer dan als je een handje mensen op straat plukt

21 likes

Vroeger wel vaker dan nu, nu ik een relatie heb en stabielere vriendschappen. ā€œsomsā€ is te veel maar ā€œneeā€ is ook zo definitief haha. Voel me best eens eenzaam, maar meer ā€œzeldenā€?

9 likes

Je komt terug op je hotelkamer en al je spullen zijn verplaatst en je kleding is gevouwen. Wat vind je hiervan?

• No problemo
  • Blijf met je fikken van mn spullen af

0 stemmers

1 like

Het was geen zooitje!!!1

1 like

Kan niet verwachten dat ze m’n bed opmaken en stofzuigen als er allemaal kleren op en rondom het bed liggen toch? Allemaal chill als ze dat gaan vouwen, want had het idd zelf moeten doen

Edit; ik zie nu dat het geen zooi was in je kamer haha. Maar wat hebben ze dan gevouwen? Je pyjama? Of de kleren uit je koffer??

1 like

Ik had eerst ā€˜minder eenzaam’, maar dat gaat dan denk ik toch om de minderheid. Dus ik heb hem weer aangepast :nerd_face:

3 likes

@the.rebel.club er hing wat kleding over 2 stoelen, schoenen stonden op de grond die staan nu in een andere hoek netjes op een rij, stekkerdoos lag op het bureau die hebben ze ā€˜opgerold’ en op de koffer gelegd, dat soort dingen

2 likes

ja dit maar! het zou me ook niet verbazen dat veel hier zich soms eenzamer voelen dan daadwerkelijk eenzaam zijn (bepaalde demografie/veel stedelijk/bepaalde generatie) (ik inclusief) in tegenstelling tot misschien andere groepen die meer eenzaam zijn maar dat minder ~ voelen ~

6 likes

Eigenlijk niet behalve wanneer ik voor werk een hotelovernachting heb en in de avond alleen eet en alleen slaap. Maar misschien is dat meer heimwee hebben naar thuis.

de meeste dingen die in het interieurtopic gepost worden vind jij

• mooi
  • saai
  • lelijk
  • neutraal

0 stemmers

2 likes

Ik vind niet dat ze er vanaf moeten blijven. Maar il heb wel zoiets van joh had het aan de kant gepleurt scheelt jou tijd.

3 likes

Dankzij dit soort polls ben ik altijd wel heel benieuwd naar het interieur van alle mensen die hier saai/lelijk op stemmen :joy:

15 likes

ik vind het namelijk zo grappig dat er zo’n anti zwart frame deur/visgraat sentiment hier heerst maar tegelijkertijd iedereen overwegend dit soort interieurs heeft :japanese_goblin:

12 likes

Ik denk juist minder eenzaam omdat mensen zonder forum wat mij betreft vaak net zoveel (of weinig) echte contacten hebben, maar dan zonder de extra uitlaatklep/ bron van info/ entertainment van het forum.

8 likes